Minne piilottaisit suklaalevyn kotonasi?
Kommentit (77)
Jos miehesi ei kokkaa, kattilaan tai uunin peltilaatikkoon
Jos neulot ja teet käsitöitä, sinne sekaan
Pieksääkö jos löytää, vai miksi piilottelet?
Lapsilta pysyy ainakin hyvässä piilossa kun laittaa jääkaapin vihanneslaatikkoon.
Ei tarvii piilottaa. Meillä on yhdellä tietyllä hyllyllä tai sitten korissa, joka on siinä hyllyllä.
Ompelukonelaatikkoon, emännän oli pakko saaha sellanen ja tuolla se pölyttyy jo kolmatta vuotta, käytämättömänä.
No joo, pari tuntia se sitä kokeili kun sai sen, siihen jäi.
Joillakin on jälkiruoan himoissa tai nälässä niin suuri vaisto, että löytää makeat mistä vaan. Varsinkin jos tietää että siellä voi olla jotain. Jos ei tiedä eri juttu. Mutta onko tapanasi piilottaa sellaisia ja sitten tietää. Ehkä joku haamu viimeistään kertoo sille missä se on. :s Onko piilopaikkoja miten paljon vai vähän.
Mä ainakin miehenä piilotan minun jemmapulloni alakerran kodinhoitohuoneen siivouskomeroon. Ei ole vaimo koskaan löytänyt.
Kaurapuuropakettiin. Siihen ei kukaan muu koske tässä perheessä. Vihaneeslaatikon ovat jo oppineet tarkistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siivouskomeroon
Mitä jos tolua menee suklaan päälle? Tai muu siivousaine.
En olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka söisi luvatta toisen suklaat. Millainen aikuinen edes tekisi niin??? Lapsilta sen sijaan olen joskus piilottanut suklaalevyn, etteivät huomaa minun syövän suklaata, kun en halunnut antaa heille (ei ollut karkkipäivä jne). Piilotin työpöydälle jonkun paperin alle tai pidin suklaata laukussa, josta sitten otin sitä.
Piilotan itseltäni yläkaappiin, jotta voi sen lopun puoliskon syödä vaikka seuraavalla viikolla ja eipä siinä sitten montaa tuntia mene, kun on löydetty suklaalevy sieltä ylähyllyltä.
Rintojeni väliin.
M48