Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗

Vierailija
13.04.2025 |

Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!

Kommentit (445)

Vierailija
221/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi shoppailla. Olen jopa valinnut oman leikkaavan kirurgini gynekologiseen leikkaukseen.

Vierailija
222/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kävisi missään tilanteessa miesgynellä. 

Jouduin keskenmenon jälkeen miehen tutkittavaksi, joku naistentautien osaston gynelologi oli. Hirvitti, kun vasta huoneessa sain tietää että mieslääkäri.

Yllätyin kuinka tilanteessa se ei haitannutkaan yhtään ja käsittely oli yllättävän helläkätistä. Olin positiivisesti yllättynyt.

Joo neitsyet ensin pelkäävät miehiä kunnes huomaavat että hekin ovat vain ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voi shoppailla. Olen jopa valinnut oman leikkaavan kirurgini gynekologiseen leikkaukseen.

Minäkin valitsin lapseni lekuriksi vaikka hänellä ei ole mitään koulutusta. Ei kukaan estänyt.

Vierailija
224/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan mene miehen vastaanotolle. Oli mikä univormu päällä tahansa.

Tämä. Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun mällitarpeitaan kahdeksaan vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T33

No itse en ole noin neutraali lerssieläinten seurassa vaan päästän niitä joskus parittelemaan reikiäni. Siksi haluan emättimellisen ihmisen lääkäriksi.

Niin joissakin maissa vedetään luentosaleissakin verho sukupuolten väliin, sillä muuten ryntäisivät parittelemaan toisiaan.

Vierailija
225/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai käytät tässä tapauksessa yksityisen sektorin palveluita etkä ehdoin tahdoin vaadi tätä julkisella?

ap

Lääkärin saa valita, myös gynekologin! Ei ole pakko tyytyä!

Vierailija
226/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduin keskenmenon jälkeen miehen tutkittavaksi, joku naistentautien osaston gynelologi oli. Hirvitti, kun vasta huoneessa sain tietää että mieslääkäri.

Yllätyin kuinka tilanteessa se ei haitannutkaan yhtään ja käsittely oli yllättävän helläkätistä. Olin positiivisesti yllättynyt.

Joo neitsyet ensin pelkäävät miehiä kunnes huomaavat että hekin ovat vain ihmisiä.

Onko yleistäkin, että neitsyt saa keskenmenon?

Vierailija
227/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin :)

Vierailija
228/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pelkää miehiä.

Vierailija
229/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pelkää miehiä.

Ja luulet että hän on vapaaehtoisesti levitellyt lettuaan astujalle, kun kerran pelkää?

Vierailija
230/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
231/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi joku katkera katkaravunkantoteline yrittää pakolla määrätä naisten rahankäytöstä sekä terveydenhoidosta?

Vierailija
232/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollekkin lautalaiselle on taas ongelma naisten terveyspalveluista. Ne naisten alapäätutkimukset kun ovat HIEMAN eri luokkaa kuin miesten pallien tarkistaminen niin moni nainen haluaa naisgynen ihan oikeutetusti. 

Kuinka niin ne ovat "HIEMAN eri luokkaa"? Sukupuolielimet ne miesten kiveksetkin on. 

lols kiveksiä ei nyt ehkä voi verrata vaginaaliseen sisätutkimukseen. Ovatko miehet todella näin yksinkertaisia? 

Lol itsellesi. Oletit sitten, että olen mies. Oletko noin yksinkertainen?

Miehillekin tehdään varsin invasiivis

Menepä äkkiä ottamaan rauhoittavat lääkkeesi. Odota niiden vaikutuksen alkamista ja sitten lue viestini uudelleen. En väittänyt missääön, että miesten kieveksiin laitetaan levitintä. Puhuin miesten sukupuolielinten tutkimuksista ja kyllä niissäkin on invasiivisia toimenpiteitä. Otapa selvää. Ja edelleen olen nainen ja edelleen väitän, että minua ei ole koskaan sisätutkimus sattunut. Tämä ei merkitse sitä että en pitäisi tutkimusta epämiellyttävänä (sinä et ehkä tajua kuitenkaan epämiellyttävyyden ja kivun välistä eroa, mutta se ei ole minun ongelmani).

Voit toki itse uhritua pillusi kanssa niin kovaäänisesti kuin haluat, mutta ei se sitä merkitse, että muut ovat kaltaisiasi.

Vierailija
233/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän on käynyt, et oot näin vahvasti tätä mieltä, että oikeen vauva.fi teet alotuksen😂 hui!! Ja kyllä muuten kysyn naisgyneä ja kieltäydyn jatkossa miesopiskelijoista.

Vierailija
234/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollekkin lautalaiselle on taas ongelma naisten terveyspalveluista. Ne naisten alapäätutkimukset kun ovat HIEMAN eri luokkaa kuin miesten pallien tarkistaminen niin moni nainen haluaa naisgynen ihan oikeutetusti. 

Kuinka niin ne ovat "HIEMAN eri luokkaa"? Sukupuolielimet ne miesten kiveksetkin on. 

lols kiveksiä ei nyt ehkä voi verrata vaginaaliseen sisätutkimukseen. Ovatko miehet todella näin yksinkertaisia? 

Lol itsellesi. Oletit sitten, että olen mies. Oletko noin yksinkertainen?

&nbs

Miehenä kerron sinulle, että meillä on muitakin elimiä jalkovälissä kuin kivekset. TIetäisitpä miltä tuntuu, kun levitin laitetaan virtsaputkeen. Tai kun kivekset puudutetaan.  Heti lopettaisit vinkumisen.

Vierailija
235/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon monta kertaa miettinyt, että mikä saa miehen valitsemaan erikoistumisalakseen gynekologian? Tietty samaa voisi miettiä naisurologeista, mutta jotenkin se ei vaan ole sama. 

Saa tutkia elintä ja prosessia, joka kykenee valmistamaan uuden ihmisen yhdestä solunjakautumisesta lähtien ja pitämään sen elossa syntymään asti. On se aika mielenkiintoinen elin, joka on vain puolella väestöstä.

Vierailija
236/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran paskat gynepalvelut muutenkin julkisella, että oksat pois. Normilääkärillehän siellä aina ohjataan vaikka olisi gynekologinen asia. Se on kiva kun nuori yleislääkäriksi opiskeleva poju sitten punastellen ronklaa pimpsaasi eikä tiedä mistään mitään.

Vierailija
237/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ihan julkisella leikkaamattomana transnaisena kysyttiin haluanko mies- vai naislääkärin vastaanotolle, mutta totesin, että samantekevää, koska en ole tulossa treffeille.

Vierailija
238/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle ihan julkisella leikkaamattomana transnaisena kysyttiin haluanko mies- vai naislääkärin vastaanotolle, mutta totesin, että samantekevää, koska en ole tulossa treffeille.

Ja pillua ei tutkittu tosin, mut kivekset ja tissit tutkittiin. Oli muuten mieslääkäri jos jotakin kiinnostaa. 

Vierailija
239/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä ap et siitä asiasta päätä. Se mitään shoppailua ole. 

Vierailija
240/445 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, transnainen on enemmän nainen kuin pelkkä (cissi)nainen, joten saa yhä sotessakin parempaa kohtelua, koska lähtökohta on oikea eli mies.