Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kaltaiseni nainen?

Vierailija
08.04.2025 |

Olen mies. Tyyni, järkevä, harkitseva, rauhallinen. Mistä löytää vastaavanlainen nainen? Ailahtelevia tuuliviirejä ja hermoheikkoja vain tullut tapailtua viimeiset 30 vuotta. Ja jos tarkemmin miettii, niin sellaisiahan olivat aikanaan jo äitini ja sisareni.

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tuollainen, mutten kenellekään kelpaa, kun olen kuulemma liian harkitseva ja järkevä ja vielä liian rauhallinenkin.

Varmasti kelpaat. Ellei sitten ole sairaalloista ylipainoa tms.

Vierailija
122/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä alitajuntaisesti etsit ja ihastut tietynlaisiin hermoheikkonaisiin. Jos naiset ympärilläsi (äiti, sisko) ovat olleet hermoheikkoja tuuliviirinaisia ja tämä on ollut ns. naisen mallisi ja siksi haet jatkuvasti samanlaisia naisia.

Katsele avarammin ympärillesi. Etsi tietoisesti jotain muuta kuin mihin normaalisti lähtisit.

Viisiko olla niinkin päin, että hermoheikot naiset tuntevat vetoa tyyneen mieheen? Vastakohdathan vetävät toisiaan puoleensa, pidemmän päälle samankaltainen temperamentti toimii sitten paremmin.

Tämäkin. Helppoa on miehen jännänainen saada, kun jännis tekee aloitteet ja vie. Sellainen tyyni ja rauhallinen nainen... sellaisen kanssa pitäis seilata ihan eri tavalla. Ja jos ap ei edes sellaisia näe, niin... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"

Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.

Eihän tuo ole mahdollista. Jos on eronnut  40 vuotiaana ja muka  30 v ollut aviossa. Siis 10 vuotiaana avioitunut😁

No shit, Sherlock. Mutta ei ilmeisesti aukene kertojalle itselleen. Do the math.

Hän on muutellut yksityiskohtia tunnistettavuussyistä. Veikkaan että heitto on sellaiset 10 vuotta kaikkien ikien kohdalla ja nyt sattui pilkkuvirhe xD

Vierailija
124/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä alitajuntaisesti etsit ja ihastut tietynlaisiin hermoheikkonaisiin. Jos naiset ympärilläsi (äiti, sisko) ovat olleet hermoheikkoja tuuliviirinaisia ja tämä on ollut ns. naisen mallisi ja siksi haet jatkuvasti samanlaisia naisia.

Katsele avarammin ympärillesi. Etsi tietoisesti jotain muuta kuin mihin normaalisti lähtisit.

Viisiko olla niinkin päin, että hermoheikot naiset tuntevat vetoa tyyneen mieheen? Vastakohdathan vetävät toisiaan puoleensa, pidemmän päälle samankaltainen temperamentti toimii sitten paremmin.

Tämäkin. Helppoa on miehen jännänainen saada, kun jännis tekee aloitteet ja vie. Sellainen tyyni ja rauhallinen nainen... sellaisen kanssa pitäis seilata ihan eri tavalla. Ja jos ap ei edes sellaisia näe, niin... 

Veikkaan että on löytänyt hyviäkin naisia, kohdellut huonosti ja syyttänyt epävakaudesta jos reagoivat. Mies voi olla jotenkin kirjolla ja luonnehäiriöinen yhtä aikaa.

Vierailija
125/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet elämälläsi Ap? Kiinnostaisi tietää? t. Honeymoon

Vierailija
126/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tuollainen, mutten kenellekään kelpaa, kun olen kuulemma liian harkitseva ja järkevä ja vielä liian rauhallinenkin.

😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Vierailija
127/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävytön moukka kakkakikkare!

Vierailija
128/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tasaisuus, rauhallisuus, harkitsevuus jne tarkoita vain sitä että ihminen ei räjähtele, huuda ja riehu. Ehkä joku lapsi ajattelisi noin, että en paiskonut tavaroita joten olin rauhallinen.

Tyyntä ulkopintaa voi erittäin tehokkaasti käyttää aseena muita ihmisiä vastaan. Aiheuttaa toiselle vaikka tunne-elämän töyssyn, ja sitten jos toinen reagoi siihen mitenkään niin voi vain tyynesti sanoa sille että ylireagoi ja keksii asioita. Sellainen on muuten aivan valtavan tuhoisaa. Etenkin lähisuhteissa.

Vierailija
129/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala saada nainen mieheksi. 

Vierailija
130/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipaino ja draama ovat asioita, joita useimmat vieroksuvat kumppaniehdokkaissa. Ja rauhallista, tasapainoista ihmistä ilman muuta häiritsee maanis-depressiivinen tai kirjoilla oleva kumppani.

Vierailija
131/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy siihen miksi miehet eivät löydä parisuhdetta on naisten liian korkeiksi kasvneet odotukset miehistä. Odotuksia on kasvattanut TV-sarjat, somet, lehdet ja kirjat. Naisten viihteessä miehet ovat aina pitkiä ja laihoja, hyvissä hankkeissa ja korkeassa asemassa. Asunnot on linnoja ja kartanoita. Em medioissa toistellaan ihanteita. Tietenkään reaalielämässä ei olla kartanoiden perässä, mutta ihanteet kasvattavat odotusten tasoa reaalielämän yläpuolelle. Pitkän ja laihan 26-vuotiaan dippainssinkin on aloitettava työuransa köyhänä ja velkaisena. Harvan ulkonäkö nuorella iällä on poikkeuksellisen komea. Tämä on realismia.

Miehillä itsellään taitaa olla hieman epärealistiset odotukset. Deittiäpissä saan tykkäyksiä ylipainoisilta vuoroviikkoisiltä, vaikka itse olen hoikka, treenattu ja lapseton.

Vierailija
132/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet elämälläsi Ap? Kiinnostaisi tietää? t. Honeymoon

No etsii kunnollista, tasapainoista ja traumoista vapaata naista.

t. White wedding

Vierailija
133/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"

Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.

Tinder taitaa olla vähän huono paikka löytää elämänkumppania. Mitä jos katsoisit naisia harrastuksen parista, työkuvioista tms. missä ihmiset liikkuvat livenä. Paremmat mahdollisuudet löytää tavallisia naisia.

Jep. Naiset toimii toisin kuin miehet. Harvaa naista tinder peli kiinnostaa. Ja jos

Tinder-miehet odottaa nykyään seksiä jo ekoilla treffeillä. Ihan älyttömäksi mennyt. Hyi.

Vierailija
134/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatukseni oli, että onko sulla päihdeongelma, peli, seksi tms riippuvuus, kun naiset pimahtaa seurassasi? 

Vierailija
135/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainoa vaatimus naiselle on se, että seksi pyörii mielessä 16 tuntia vuorokaudessa, kuten minulla. Nuo puuttuvat 8 tuntia nukun.

Vierailija
136/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, jos kaikki naiset ympärilläsi pimahtavat. Mikähän siinä voisi olla.

Aika pitkälle ulottuu vaikutus ympärilläni. Äiti vietiin lataamoon kun olin asunut jo 15 vuotta toisella puolella maata. 10 ja 12v vuoremmat siskoni alkoivat käymään psykiatrilla 2020-luvulla. Ex-vaimo tapasi uuden jännämiehen, muutti tämän luokse pari vuotta sitten ja on sen jälkeen ollut jo pari kertaa alkoholistiparantolassa.

Syvät vammat ovat sitten saaneet. Aikansa sinnitelleet niiden kanssa ja sitten eivät ole enää jaksaneet. Toivottavasti eivät saa lisää kohtalotovereita.

Vierailija
137/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainoa vaatimus naiselle on se, että seksi pyörii mielessä 16 tuntia vuorokaudessa, kuten minulla. Nuo puuttuvat 8 tuntia nukun.

Olet siis työkyvytön.

Vierailija
138/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole, et löydä.

Vierailija
139/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

@133 Ei kaikki etsi. Mun miesystävä odotti, kunnes olin valmis. Siihen meni melkain kaksi kuukautta.

Vierailija
140/173 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, teikäläinen on tapaillut sinkkuäitejä. Koita lapsettomia, paljon mukavampia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä