Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kaltaiseni nainen?

Vierailija
08.04.2025 |

Olen mies. Tyyni, järkevä, harkitseva, rauhallinen. Mistä löytää vastaavanlainen nainen? Ailahtelevia tuuliviirejä ja hermoheikkoja vain tullut tapailtua viimeiset 30 vuotta. Ja jos tarkemmin miettii, niin sellaisiahan olivat aikanaan jo äitini ja sisareni.

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
162/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, "Penniseni" mitä oikein tarkoitat,  mutta selvennän nyt vielä vähän omalta osaltani.

-Ei se haittaa, Ari-Pekkaseni, minä otan Pennin sijasta asian vastaan.

Ensinnäkin se aloitus oli blaa blaa blaa

sekä pari lyhyempää blaablaablaa

Joitain muutaman kuukauden Tinder-tapailusuhteita en edes laske.. blaablaa paitsimua blaablaa

Ja siihen 30 (tai yhtä hyvin 40) vuoteen mahtuu myös kokemuksia (valheita)

-Joo, sain ihan kuvan. Sulla on paitsi traumaattinen lapsuus niin se on piinannut sun myöhäisempiä kokemuksia naisista. Tarkastellaas asiaa lisää:

Toisekseen minulla on jo kolme aikuista lasta ja yksi lapsenlapsi.

-Ei ole.

En ole siis selvästikään enää lisääntymässä. Sokeri silti vielä sulaa suussa, enkä vietä aikaani kiikkustuolissa istuen, menneitä muistellen ja tekemättömiä asioita surren. Ja minä kyllä haluan naisestani ennen kaikkea "kumppanin ja parhaan ystävän", vaikka toki seksilläkin on parisuhteessa aina ollut minulle suuri merkitys.

-Kiitos vaarin turinoista.

En räjähtele, enkä myöskään harjoita henkistä enkä fyysistä väkivaltaa. Jos läheisiltäni kysyttäisiin, niin minua kuvattaisiin todennäköisesti useinmiten velvollisuudentuntoiseksi, kiltiksi, avuliaaksi ja seuralliseksi herrasmieheksi, jolla on suuri ja lämmin sydän.

-Tämä sellaisen kertomana joka vaarina postailee vauvalle että ihan koko naissukupuoli on bashkaa.

Annas mummo kertoo nyt tarinan: Olet naissuhteita räjähdysmäisen paljon harrastanut, niissä katastrofaalisesti epäonnistunut mies, jolla ei ole muita paikkoja purkaa ihmissuhdetraumojaan kuin mammapalsta. Olen pahoillani.

Terveisin,

AP

-Mee jo roskiin. Kiitos tosin novellistasi.

Terveisin

Ei-todellakaan-sinun-Pennisesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii kaltaistaan naista eli naista joka on seksiaddikti ja lähettää sukulaisiaan hullujenhuoneelle. En ole koskaan kuullut tällaisesta naisesta. Mutta monesta tällaisesta miehestä kyllä. Nykyäänhän miehetkin voivat avioitua ja elää yhdessä. Oletko ap tästä tietoinen?

Vierailija
164/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"

Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.

Tasapainoiset naiset haistavat hulluntekijät kaukaa. Ei es hulluus mistään taivaasta tipu vaan syntyy kiusaamisen seurauksena. Samoin iso osa sairauksia johtuu stressistä, jota ei ilmene kuin """"parisuhteessa""""

Ja samalla logiikalla parisuhteessa hakkaavuus ei tipu taivaasta, vaan syntyy kiusaamisen seurauksena.  

Vierailija
165/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyni, järkevä, harkitseva ja rauhallinen nainen. =D  

Löydät yksisarvisen lumimiehen helpommin.  

Vierailija
166/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Tasapainoisella ihimisellä ei ole 30 vuotta historiaa sekopäistä, se nyt vain on fakta. Joko sinä niitä valitset tai sitten teet heistä sellaisia. Oli se kumpi näistä tahansa niin on erittäin todennäköistä että sama kuvio jatkuu ellet SINÄ sitä muuta. Koita nyt hyvä mies ymmärtää että tässä yritetään sinua auttaa.

Sanoit että olet seksivietin lisäksi tällä hetkellä lisääntymisviettisi sanelemana markkinoilla. Ensinnäkin olet 50+ joten markkinasi ovat kapeutuneet. Se kuvioissa oleva 47-vuotias voi teoriassa sulle lapsen tehdä, mutta todennäköisyys on paljon pienempi kuin 20 vuotta nuoremmalla. Sinä haluat kauniskasvoisen, sopusuhtaisen naisen jota ei vähintään 30+ ikäiseksi ole maailma kolhinut. Lisäksi hänen täytyisi hyväksyä tuo sinun sekopäägalleriasi mukisematta, ja se että haluatt naista lähinnä seksiin. Ja ilmeisesti siis myös lastesi äidiksi.

Tässä ei s

Sinun parittelusi on pariteltu, et tarvitse hedelmällistä naista enää. Mene yhteen miehen kanssa ja toisianne voitte pökkiä peräaukkoon ja suukkuluukkuun. 

Vierailija
167/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi en kelpaa vaikka olen niin mukava hanu?"

Kelpaan hyvinkin, ei siitä ole kyse. Mutta löytäisinpä vielä Tinderistä tai muilta treffisaiteilta sellaisia naisia, jotka olisivat sinut itsensä ja aiemman elämänsä kanssa. Nytkin on kuvioissa 47v nainen, joka on eronnut seitsemän vuotta sitten ja kertoo olleensa 30 vuotta naimisissa. Eli on joko avioitunut melko nuorena, tai ei ole seitsemässä vuodessa päässyt irti ex-miehestään.

Tasapainoiset naiset haistavat hulluntekijät kaukaa. Ei es hulluus mistään taivaasta tipu vaan syntyy kiusaamisen seurauksena. Samoin iso osa sairauksia johtuu stressistä, jota ei ilmene kuin """"parisuhteessa""""

Ja samalla logiikalla parisuhteessa hakkaavuus ei tipu taivaasta, vaan syntyy kiusaamisen

Onneksi ei ole mikään pakko herran vuonna 2025 asua miehen kanssa. Ei tarvitse tulla hulluksi eikä hakatuksi.

Vierailija
168/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyni, järkevä, harkitseva ja rauhallinen nainen. =D  

Löydät yksisarvisen lumimiehen helpommin.  

Niinpä. Koska tyyni, järkevä ja harkitseva nainen harkitsee ihan ensimmäisenä sitä, kannattaako mennä kimppaan miehen kanssa ilmaiseen s eksiorjuuteen ja pahoinpideltäväksi. He todellakin piiloutuvat miehiltä ja ovat siinä hyvin taitavia. 

Joku metsästäjä joskus sanoi, että vanhoja naarashirviä ei edes koskaan näe. Ovat liian taitavia ja herkkiä jäädäkseen koskaan metsästäjien haaviin. 

Samoin järkevä nainen katsoo tilastoja ja toteaa, että naiselle suurin uhka on ... ... ...

Vierailija
169/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miesten elinikä nousee avioliitossa ja naisten laskee. Miten järkevä nainen koskaan päätyisi siis suhteeseen miehen kanssa? Kyllä sen naisen täytyy olla päästään vinksahtanut lähtökohtaisestikin, jos haikailee miestä. Sitten päälle tuollainen henkinen väkivalta, kuten

Kaikki naiset lähelläni hulluja... Minä järkevä, rahuallinen, kerta kaikkiaan täydellisen ihmisen perikuva ... Naiset hulluja ....... Minä hyvä, rauhallinen ............. Seksiä ...................................... Minä siitän naista hedelmättömästi ............................................. Uudestaan ja uudestaan ...........................................................................................

Järkevä nainen tietää myös, että naisen seksuaalisuus on äitiys. Vain h uorulinaiset edes ajattelevat parittelusta mitään muuta. 

Ap kertoo siis jo aloitusviestissään, miksi kaikki järkevät naiset kiertävät hänet kaukaa. Rauhallisesti. Ap ei näe heitä, eikä edes tiedä heidän olemassaolostaan.

Vierailija
170/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on lapseton ikisinkku, ja psykopaatti.

Vierailija
171/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyni ja järkevä nainen ei kaipaa miestä vierelleen pilaamaan elämäänsä.

172/173 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinun "pennisesi" :D

Vierailija
173/173 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella useinhan narsistit pyrkivät luomaan rauhallisen ja etenkin avuliaan kuvan niille jotka eivät joudu häntä sietämään lähisuhteessa. Seurustelukumppanille valkenee ajallaan, puoliso ja lapset elävät hirviön kanssa. Se on jutun juoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi