Nainen puhuu aina exsästään
En tiedä miten suhtautua. Tulee tunne että jos hänen ex tulee takaisin niin ottaa heti luokseen. Meilläkin menee kivasti mutta olen alkanut epäröimään tulevaisuudesta.
Kommentit (17)
Juu ei jatkoon. Olen jo tähän 30v ikään mennessä sen oppinut, että nainen joka puhuu exästään pahaa on myös valehtelija joka voi puhua sinusta samalla tavalla. Edellinen suhteeni tällaiseen melkein tuhosi koko elämäni.
Toki sinulla hieman eri, kun nainen puhuu tuolla lailla "hyvää" exästään. Silti aika omituiselta vaikuttaa. Jos hän muutenkin puhuu paljon siitä minkälainen kukakin ihminen on, niin olisin hyvin varovainen.
M30
Ehkä exällä oli pitempi ja paksumpi penis kuin sinulla. Sen perään haikailee.
Mun ex puhui aina kahdesta exästään. Ihan estoitta kertoi sänkyhommistaankin heidän kanssa. Puhui myös sarunnaisista panoista. Tarkoitus oli selvästi lytätä minun itseluottamustani kehumalla näitä muita. Tajusin heti, että siinä ei ollut mitään normaalia. Hän on syystä exä.
Mä mietin eksää vielä nykyisen suhteen alkuaikoina kun erosta oli alle vuosi alettuamme seurustelemaan. En ollut mitenkään etsinyt suhdetta enkä ajatellut olevani valmis uuteen suhteeseen, mutta sitten vaan ajauduttiin miehen kanssa yhteen.
Kyllä mä rehellisesti sanottuna ruodin niitä edellisen suhteen asioita vielä nykyisessä.
Kun sain eron lopullisesti käsiteltyä jäi mietteet ja puheet eksästä.
Meillä on hyvä suhde miehen kanssa, mutta satuttiin vaan kohtaamaan, kun mulla oli vielä eron prosessointi kesken.
Varmasti otti miestä aivoon, mutta hän oli eronsa jo käsitellyt edellisen loputtua 7 vuotta ennen kun tutustuttiin.
Mikä on sun naisen tilanne? Millaisia puhuu, kauanko erosta ja miten edellinen suhde päättyi?
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin eksää vielä nykyisen suhteen alkuaikoina kun erosta oli alle vuosi alettuamme seurustelemaan. En ollut mitenkään etsinyt suhdetta enkä ajatellut olevani valmis uuteen suhteeseen, mutta sitten vaan ajauduttiin miehen kanssa yhteen.
Kyllä mä rehellisesti sanottuna ruodin niitä edellisen suhteen asioita vielä nykyisessä.
Meillä on hyvä suhde miehen kanssa, mutta satuttiin vaan kohtaamaan, kun mulla oli vielä eron prosessointi kesken.
Varmasti otti miestä aivoon, mutta hän oli eronsa jo käsitellyt edellisen loputtua 7 vuotta ennen kun tutustuttiin.
Mikä on sun naisen tilanne? Millaisia puhuu, kauanko erosta ja miten edellinen suhde päättyi?
Ja ollaan oltu yhdessä 10 vuotta.
Sama
Yrittää ehkä tehdä mustasukkaiseksi. Kerro miten näit entisen heilasi keskustassa ja kävitte kahvilla ja oli niin mukavaa. Sano että käytte toistekin. Jos ei mitään kommenttia tule niin suhde on jo kuollut.
Asennoidu olevasi myös hänen tuleva exä, ja ota kaikki ilo irti kaikessa irstaudessaan. Ja uusia kumppaneita kohti!
Eron käsittely kesken. Ei välttämättä kaipaa eksäänsä, mutta liian nopeasti hypännyt uuteen.
Kannattaa rehellisesti keskustella asiasta. Kerro miltä tuo eksästä puhuminen sinusta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
On sanonut että jätti miehen kun käytti liikaa alkoholia. Kerran lipsautti miten mies sai toisesta kaupungista työpaikan ja ei halunnut muuttaa. Tiedä häntä. Puhuu aina miten kävivät siellä ja siellä ja tekivät sitä sun tätä.
Kertoo sulle itsestään. Hänen elämäänsä tämä exä on joskus kuulunut ja siksi kuulet hänestä. Koita kestää. Ei tuo ole mitenkään merkityksellistä, mutta kertoo ehkä sinusta jotain, jos et kestä juttujaan kuunnella.
Vaikka hän ei puhuisi, niin varmaan pystyt yhdistämään, että sen eksän kanssa niillä kaupunkilomilla kävi, jos yhdessä silloin olivat.
Eksä tulee väkisinkin jossain asioissa ilmi, jos elämästään puhuu. Häiritsevää on jos asia aina kääntyy siihen eksään.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sulle itsestään. Hänen elämäänsä tämä exä on joskus kuulunut ja siksi kuulet hänestä. Koita kestää. Ei tuo ole mitenkään merkityksellistä, mutta kertoo ehkä sinusta jotain, jos et kestä juttujaan kuunnella.
Mullakin tulee varmaan puhuttua existä liikaa. Mutta kun ne nyt vaan liittyy vähän joka juttuun missä olen käynyt tai mitä tehnyt. Enkä mä halua olla liian epämääräinen ja peitteleväkään. Tuntuu tyhmältä jos sanoisin että olin mökillä ja... no sitten toinen kysyisi missä mökillä, no exän mökillä.
Tai ne pahat asiat mitä sattunut, niin kyllä se pahaa tehnyt ex aika selvästi niihin liittyy.
Joillekin tuo on liikaa muka että mainitsee, enkä tosiaan kehu ja pitäisi olla selvää etten haikaile.
Niitä seksijuttuja en kuitenkaan mainosta, kuten moni mies tekee että hällä oli ex joka turposi niin että blaa blaa ja sillä lähti taju tai sai 50 kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanonut että jätti miehen kun käytti liikaa alkoholia. Kerran lipsautti miten mies sai toisesta kaupungista työp
Kysy siltä suoraan millaisia tunteita sillä on eksää kohtaan? Se on selvää että tunteita on kun jaksaa vielä muistella.
Enkä tarkoita mitään kuulustelua, vaan sitä, että puhuisitte asioista niiden oikeilla nimillä ja suoraan. Jos todella välität naisesta, niin voit osoittaa tukesi sille ihmiselle joka hän on nyt tunteineen kaikkineen. Se on kun laittaisi rahaa pankkiin tulevaa varten.
Jos hänellä on kovin voimakkaita tunteita, niin voit haastaa häntä miettimään onko hän halukas käsittelemään ne ja jatkamaan kanssasi. Että kumpi painaa enemmän, sinä ja tämä hetki vai menneisyys. Totta kai teillä kummallakin on oma menneisyytenne, mutta kummankin pitäisi pystyä olemaan avoin siitä mitä haluaa nyt.
Mun mies ei kysynyt, mut kyllähän niitä tunteita oli ärsytyksestä hyvien hetkien haikeaan muisteluun.
Mulla kävi niin, että edellisessä suhteessa puhumattomuus nakersi enkä voinut sietää eksän tapaa lakaista asiat maton alle. Oli meillä hyviäkin hetkiä, mutta loppua kohden mun tunteet eksää kohtaan olivat lähinnä ärsytys ja kyllästyminen. Eron jälkeen olin valtavan helpottunut, mutta sitten hiipi mieleen asiat joihin olisin halunnut selvyyden. Kun ärsytyksen aihe poistui arjesta, palautui mieleen niitä hyviäkin hetkiä.
Varmaan kunnon keskustelu erossa olis auttanut, mutta kun ero tuli, eksä lähti seuraavana aamuna sanomatta sanaakaan ja jätti ison osan tavaroistaan koskaan niitä hakematta. Ja kun se ero johtui juuri siitä reflektoinnin puutteesta, niin mitäpä olis voinut odottaa.
Kyllä mä vieläkin muistan että eksän kanssa oli hyviä hetkiä, mutta muistan vielä paremmin miksi eksä on eksä.
Ottamatta kantaa ap:n tapaukseen, muistutan, että narsistit puhuvat eksistään. Ja he myös usein yrittävät pitää nämä elämässään tavalla tai toisella.
Suhteen edetessä eksää kehutaan ja haukutaan vuorotellen, riippuen mistä narusta milloinkin haluaa vetää.
Jotkut löroöttelevät tahdittomuuttaan, jotkut ikäväänsä, jotkut manipulatiivisesti. Ja joku vain prosessoi kesken olevaa asiaa, menee toki tahdittomuuskategoriaan.
Ei jatkoon !