Kela pakottaa meidät muuttamaan halvempaan asuntoon mutta maksaako Kela sitten vuokravakuuden 3 150 € ja muuttokustannukset 500-1000€?
Kommentit (237)
Muuttokustannukset? Paku kympillä ja kantakaa itse roinanne.
Ei Kela pakota mihinkään muuttamaan. Se ei vaan maksa ylimääräistä osaa, joka pitää sitten itse kustantaa.
Ei maksa. Joskus pitää itsekkin tehdä jotain.
Miksi noin iso vuokravakuus? Oletteko suurperhe?
Vierailija kirjoitti:
sinähän saat nykyisestä vakuuden takaisin.
Ei ole nykyisessä mitään vakuutta
Ap
Tietysti maksaa. Ja tuparit.
Aika väsynyttä paskaa, ap.
Luulen että muuton summa selviää sivuilta, jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nykyisessä mitään vakuutta
Ap
Ai? Mutta uudessa sitten on oltava?
Turhanpäiväisille kommentoijille:
Riippuu asunnon kunnosta, koko vakuutta ei välttämättä saa takaisin. Töihinkään ei noin vain mennä. Kaikilla ei myöskään ole ajokorttia, että voisi itse vuokrata pakettiautoa.
Osamaksulla vaan, jos ei muuhun pysty. Itse kyllä vaan säästäisin, söisin vaan vähemmän.
Vuokravakuus vapautuu sun entisestä asunnosta. Käytä se uuteenkämppään.
Muuttoavustustatuskin saat kun et ole muuttamassa työpaikan takia.
Kela olemme me, veronmaksajat. Emme maksa sinun muuttojasi ja muutakaan hedonista pulleaa elämää.
Rahoitus loppui NYT! Meillä meni luotto sinuun, AP.
Säästät kun asut kesäajan teltassa. Kamat myyntiin tai kaverin varastoon.
Me veronmaksajat selvitimme, että Ap yrittää aiheettomasti pummata meiltä vuokravakuutta, koska hänellä on tietenkin credit-vuokravakuus sisässä vanhassa luukussa. Ja mitä muuttoon tulee AP vaan kantaa tavaransa itse, jollei PAKU 10€:lla ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kela olemme me, veronmaksajat. Emme maksa sinun muuttojasi ja muutakaan hedonista pulleaa elämää.
Rahoitus loppui NYT! Meillä meni luotto sinuun, AP.
Minä otan teiltä ne rahat joka tapauksessa. Te maksatte, kurjat! Perustuslaki.
Ap
Kela ei pakota. Maksatte itse sen ylimääräisen. Jää vähemmän ruokaan rahaa. Tuttu ei saanut muuttoavustusta. Teki velkaa ja maksoi takas kun sai ylimääräistä. Onneksi oli aso.
Vierailija kirjoitti:
Me veronmaksajat selvitimme, että Ap yrittää aiheettomasti pummata meiltä vuokravakuutta, koska hänellä on tietenkin credit-vuokravakuus sisässä vanhassa luukussa. Ja mitä muuttoon tulee AP vaan kantaa tavaransa itse, jollei PAKU 10€:lla ei kelpaa.
Olen kyllästynyt teihin typerät itarat veronmaksajat.! Ulosmittaan kaiken mitä Kelasta vaan saan!
Ap
Mielestäni kelan pitäisi hoitaa homma kun itsehän tilanteen aiheuttivat.