Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?
Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana?
Kommentit (210)
Kauniita ihmisiä on kaikissa ikäryhmissä, toki harvemmin mitä vanhemmaksi tullaan. Mutta esim se Black Horse mainoksen hopeakettu iältään jotain 50-55 on tosi hot ja komea.
Ei mun tarvi tehdä mitään, olen vain oma itseni. Mies on jo muutenkin liika innokas, mulle riittäis vähempi touhuaminen.
Vierailija kirjoitti:
"Omalla kohdallani ongelmaa on lisännyt myös se, että kuullessani koko ikäni hehkutusta ulkonäöstäni, olen oppinut myös itse arvostamaan itseäni vain sen kautta. Löysin keski-iässä miehen joka ei ole pinnallinen, mutta kas, itse kuitenkin aloin stressata ulkonäöstäni. Kai minun oli vaikea enää uskoa että kukaan rakastaisi minua itseäni."
Täsmälleen sama kokemus. Olen itse taistellut tämän asian kanssa tosi pitkään. Valitettavasti tuota ajatusmallia on hirveän vaikea muuttaa ja inhoan sitä, että muhun on iskostettu moinen ajatus.
Olen myös kohta nelikymppinen ja on alkanut ilmaantumaan pelkoja, että ihmisarvoni katoaa sen kauneuden myötä. Että kukaan ei halua tai rakasta mua, kun en olekaan enää se "kylän kaunein". Aivan kamala ajatus ja haluan tästä eroon. Yritän muistuttaa itseäni päivittäin, että ihmisarvoni ei ole yhtä kuin kauneus.
Usein kuuluu puhuttavan, kuinka elämä on kauniille helppoa. No ei ainakaan minulle. Ihmiset yrittävät hyväksikäyttää ja muodostuu juuri näitä mainitsemiasi henkisiä lukkoja.
Terv. Lainaamasi kommentoija
Onpa surullista luettavaa teidän molempien kommentit. Täällä vielä yksi samanlainen. Itse näen älyttömästi vaivaa ja käyttää rahaa ollakseen tarpeeksi miehelleni, ja vieläpä "luonnollisella" tavalla! Mies ei ole tällaista koskaan vaatinut ja ongelma on täysin omassa päässäni.
Tapasin mieheni kun olin 40, ja minun on ollut täysin mahdotonta uskoa että mies voisi rakastaa minua koska en ole enää yhtä kaunis kuin nuorena. Mies on sanonut moneen kertaan että minun ei tarvitse olla mitään muuta kuin oma itseni, ja että hän rakastaa minua aina vain enemmän kun en yritä miellyttää häntä. Mutta minä olen kasvanut maailmassa jossa ainoa arvoni on ollut ulkonäkö, ja vaikka sitä nuorena vihasin ja kritisoin, niin se on ainoa malli jonka olen saanut. Tämä on noloa ja itsekin tajuan että täysin sairasta, mutta tämä on myös ainoa syy miksi en ole koskaan halunnut muuttaa yhteen, vaikka mies on sitä pyytänyt jo vuosia. Käytän niin älyttömästi aikaa kaikenmaailman kauneudenhoitoon, etten halua miehen saavan sitä tietää. Hän pitäisi sitä aivan hulluna, mitä se onkin. Ihailen naisia jotka uskovat ja tietävät riittävänsä miehilleen sellaisina kuin ovat. Itse en vain tunnu siihen pisteeseen pääsevän koskaan, vaikka mies on rakastavin mitä voisi ikinä toivoa.
N 48, terapian tarpeessa
Vierailija kirjoitti:
Valitettava tosiasia on ettei vanha nainen ole haluttava.... ellei sitten puolisolla ole todella vahva tunneside häneen.
Ja mikä onni se onkaan, kun sellainen on. Mulla täällä kohta viisikymppinen mies puhuu symbioosista, eihän siinä voi kuin hymyillä ja olla samaa mieltä. Takana on yli 20v ja uusperhe-elämä, koeteltu on ja kestää.
Pahin ja paras kokemus ja mittari oli kuitenkin vakava sairastuminen nuorena ja vasta nykyisen kumppanin tavanneena. Kun tukka lähti tukkoina päästä, oksensin ja ripuloin itseni ensin luurangonlaihaksi ja sitten 30 kg ylipainoiseksi ja tilanteen korjailukin vei vuosia, oli pakko uskoa, ettei rakkaudella ole juuri mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Muuten mulle olisi varmaan käynyt kuin ketjun kauniille naisille. Olin ihan väärillä raiteilla ja kyynistynyt piikkipuolustukseen, ihan turhaan.
Minusta on vanhemmiten tullut aseksuaali, ja kiinnostaa monet muut asiat elämässä enemmän.
Ei naisten tarvitse tehdä mitään seksikkyytensä eteen. Nainen on aina haluttava.
M48
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa keski-ikäisissä ja vanhemmissa miehissä on pahaa hajua. Ei tee mieli yhtyä.
Ja pehmennyt alakerta, tikkarikin kutistuu.
Sinkkuna on aikaa hoitaa itseään. Treenata, nukkua hyvin ja syödä terveellisesti. Eikä ole stressiä huonoista ihmissuhteista. Pysyy haluttavana.
En anna kenellekkään😁
Sedillä karvaa kasvaa korvista ja nenästä, puskat siis.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna on aikaa hoitaa itseään. Treenata, nukkua hyvin ja syödä terveellisesti. Eikä ole stressiä huonoista ihmissuhteista. Pysyy haluttavana.
En anna kenellekkään😁
On parisuhteessakin aikaa pitää huoli itsestä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Miksi pitäisi olla haluttava?
Niin. Mutta miehen pitää edelleen elättää sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Ei tarvitse tietenkään, jos ei halua seksiä.
Miksi pitää haluta seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vanhemmiten tullut aseksuaali, ja kiinnostaa monet muut asiat elämässä enemmän.
Elättääkö miehesi sinut edelleen?
Sen kun tietäis. Miehelle kelpaan näineen. Ei se enää edes kysele mitään hepeneiden perään tms. kuten nuorena se välillä pyysi, että voitko pukeutua. Nyt maistuu muija ihan pumpulipaidassakin.
Jotain hunajaa mä tirskun, kun miehen yksi tuoreempi kaverikin alkoi lähestyä seksin nälkäisenä. Luulin ensin, että aikuinen mies kettuili mulle, kun huomautti, että mä syön kuin miehet. Tottakai syön, kun koko päivän puusavotalla oltu ja tehty fyysistä hommaa. Sitten söin ison annoksen talkoosapuskaa ja tuo kävi kommentoimaan. Veetuilin takas.
Lähetti dickpickin saatteella, että haaveilee panosta noin ihanan terveruokaisen naisen kanssa, joka laittaa hanttiin.
115 kirjoitti, että hellyys harvemmin tuo orgasmin. 121 liene sama ja väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta miehen pitää edelleen elättää sinua?
Minkä miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elättääkö miehesi sinut edelleen?
Elättääkö vaimosi sinua vieläkin?
Pidän peräaukon seudun kuivana ja puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
115 kirjoitti, että hellyys harvemmin tuo orgasmin. 121 liene sama ja väittää muuta.
Sori, 92 ja 121 ilmeisesti sama
Heräämällä aamulla tukka sekaisin, olemalla oma itseni (kotihiiri, seinäkukkanen, meikitön mut kovin tasapainoinen ja mukava). Eli en 'tee' mitään, vain olen.