Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?

Vierailija
06.04.2025 |

Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana? 

Kommentit (210)

Vierailija
161/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa keski-ikäisissä ja vanhemmissa miehissä on pahaa hajua. Ei tee mieli yhtyä.

Havainto on tosi, mutta suurin osa siitä hajusta on oikeasti vain huonoa hygieniaa eli siis ihan vain viitsimisen, kunnioituksen ja yrittämisen puutetta. Vanhempikin mies voi käydä suihkussa, pitää suunsa puhtaana, liikkua ja syödä terveellisesti ja olla aivan tarpeeksi haluttava.

Suihkussa käyntiä pitää vielä tehostaa esim. sopivalla selkäharjalla, jotta ne osaksi haisua aiheuttavat kuolleet ihon pintasolut saa poistettua. Ei mitään normisaippuaa vaan tilanteeseen sopivaa spesifiä tuotetta.

Vierailija
162/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sanoo, ettei ole väliä millaiset hiukset minulla on tai paljon painan. Kunhan itse tykkään. Vain yhdestä asiasta hän on sanonut, mitä en saa tehdä: Minulla on ihan hervottoman kokoiset rinnat, jotka voisin haluta pienentää. Hän sanoo, että ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on ettei vanha nainen ole haluttava.... ellei sitten puolisolla ole todella vahva tunneside häneen. 

Väitteesi ei ole tosi käytännössä. Muuten ei olisi vanhoja maksulllisia.

Vierailija
164/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusjutut riittää - normipaino, aina siistit ja puhtaat hiukset, kivat vaatteet, hymy, läheisyyttä ja seksiä, hyviä keskusteluja, kumppanuutta ja arvostusta. Rakkautta ja hyvää ruokaa

29v yhdessä

165/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkät hiukset ja hoidan niitä hyvin.

Syön terveellisesti pieniä annoksia että en pääse lihomaan.

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
166/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni sanoo, ettei ole väliä millaiset hiukset minulla on tai paljon painan. Kunhan itse tykkään. Vain yhdestä asiasta hän on sanonut, mitä en saa tehdä: Minulla on ihan hervottoman kokoiset rinnat, jotka voisin haluta pienentää. Hän sanoo, että ei. 

Minulla tuonut vakavia terveysongelmia. Mieheni olisi pienennyksen hyväksynyt ilmankin. Entä jos joudut luopumaan rinnoistasi? Lähtisikö miehesi isorintaisen perään? 

Vierailija
167/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy treenata, pukeutua kauniisti ja huoltaa ulkonäköään. Pitää hiukset pitkinä jne. Tosiasiassa kukaan ei voita instassa esiintyvää 17-25v. Kuvakäsiteltyjen ja muutenkin käsiteltyjen kavalkadia. Että jos mies niihin vertaa, on kauneinkin vaimo pelkkä läskikasa. 

Vierailija
168/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on ettei vanha nainen ole haluttava.... ellei sitten puolisolla ole todella vahva tunneside häneen. 

Väitteesi ei ole tosi käytännössä. Muuten ei olisi vanhoja maksulllisia.

Joo, Amsterdamissa on paljon noita vanhoja maksullisia. Olen miettinyt, onko asiakkailla jokin perversio vai on vanhempi nainen miehelle jotenkin turvallisempi valinta.

Vierailija
169/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy treenata, pukeutua kauniisti ja huoltaa ulkonäköään. Pitää hiukset pitkinä jne. Tosiasiassa kukaan ei voita instassa esiintyvää 17-25v. Kuvakäsiteltyjen ja muutenkin käsiteltyjen kavalkadia. Että jos mies niihin vertaa, on kauneinkin vaimo pelkkä läskikasa. 

Maailmassa on 8 miljardia ihmistä, ja niissä ei ole yhtäkään kaunista keski-ikäistä naista? Naurettava väite! 

Vierailija
170/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kotona eri näköisiä kuin mallikuvissa. Varmaan täytyy pyrkiä vaalimaan yhteistä aikaa, tuskin siihen auttaa pelkkä kauniina pysyminen, vaan vaatii molemmilta yritystä pitää suhde mielekkäänä. Vanhenee ne miehetkin. 

Vierailija
171/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuonut vakavia terveysongelmia. Mieheni olisi pienennyksen hyväksynyt ilmankin. Entä jos joudut luopumaan rinnoistasi? Lähtisikö miehesi isorintaisen perään? 

Ei minulla ole terveysongelmia näiden kanssa. Ärsyttää vaan maan vetovoima ja se, että kauniit liivejä ei näillä mitoilla ole. 

Mies on tervepäinen, ei hylkääjätyyppiä.

Vierailija
172/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on 8 miljardia ihmistä, ja niissä ei ole yhtäkään kaunista keski-ikäistä naista? Naurettava väite! 

En kyllä väittänyt sellaista! Olen itsekin yksi kauniista keski-ikälisistä. Lue aina ymmärryksellä ensin ja kommentoi vasta sitten. 

Vierailija
173/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä väittänyt sellaista! Olen itsekin yksi kauniista keski-ikälisistä. Lue aina ymmärryksellä ensin ja kommentoi vasta sitten. 

Sanoit että miehen mielestä kauneinkin vaimo on läskikasa. Että itselläsi on kommunikointivaikeuksia. 

Vierailija
174/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että miehen mielestä kauneinkin vaimo on läskikasa. Että itselläsi on kommunikointivaikeuksia. 

Eihän sanonut, vaan että jos mies vertaa vaimoa kuvankäsiteltyihin instamalleihin niin kauneinkin vaimo on läskikasa. Ja näinhän se on.

-sivusta

Vierailija
175/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma tukkaan suominaisen kosteasta pillusta. Ma tukkaan nuolla pillua.

T. Muhammed 👨🏾

Mina myos

T:Ahmed

Vierailija
176/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä jotkut triggeröityy siitä ajatuksesta, että nainen haluaisi olla miehensä silmissä viehättävä. Minä haluan olla mieheni silmissä haluttava, ja mieheni haluaa olla minun silmissäni haluttava.

Panostan sen verran kuin kiireisen perhearjen keskellä pystyy, mikä tarkoittaa huolehtimista aika perusjutuista. Tärkeintä on nukkua tarpeeksi ja syödä terveellisesti, koska terveenä pysyminen on helpoin tapa näyttää hyvinvoivalta ja viehättävältä. Painonhallinta on tärkeää, koska ruuhkavuodet kerryttävät helposti kiloja. Tässäkään ei tosin ole kyse pelkästään ulkonäöstä vaan myös omasta terveydestä. 

Panostan kampaajalla käyntiin ja siihen että pitkät hiukseni olisivat hyväkuntoiset. Kaunis iho ja hiukset sekä hoikka olemus riittävät pitkälle, ja se on hyvä koska en ehdi meikkaamaan juuri koskaan.

Silloin kun joskus pääsemme juhliin tai

Niinkö mä kirjoitin, että elämäni päätavoite on mieheni miellyttäminen? Luulin juuri kertoneeni, että tavallinen perhearki lasten ja työn merkeissä vie enimmän ajan, joten prioriteettilistalla ei ole meikkaamista, kynsien lakkaamista, tukan laittoa tai mitään muutakaan pynttäytymistä. Se, mikä miestäni miellyttää eniten on onneksi sama mikä on muutenkin itselleni hyväksi, eli terveenä, normaalipainossa ja hyvinvoivana pysyminen. Mieheni silmissä seksikkäänä pysyminen ei ole itseltäni mitenkään pois, päinvastoin. 

Mieheni elää vastaavalla tavalla. Minusta on ihanaa, että elämässämme on edelleen erotiikkaa, vaikka olemme olleet yhdessä melkein 20 vuotta ja kokeneet paljon raskaitakin aikoja, jotka olisivat voineet tappaa intohimon toisiamme kohtaan.

Vierailija
177/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä jotkut triggeröityy siitä ajatuksesta, että nainen haluaisi olla miehensä silmissä viehättävä. Minä haluan olla mieheni silmissä haluttava, ja mieheni haluaa olla minun silmissäni haluttava.

Panostan sen verran kuin kiireisen perhearjen keskellä pystyy, mikä tarkoittaa huolehtimista aika perusjutuista. Tärkeintä on nukkua tarpeeksi ja syödä terveellisesti, koska terveenä pysyminen on helpoin tapa näyttää hyvinvoivalta ja viehättävältä. Painonhallinta on tärkeää, koska ruuhkavuodet kerryttävät helposti kiloja. Tässäkään ei tosin ole kyse pelkästään ulkonäöstä vaan myös omasta terveydestä. 

Panostan kampaajalla käyntiin ja siihen että pitkät hiukseni olisivat hyväkuntoiset. Kaunis iho ja hiukset sekä hoikka olemus riittävät pitkälle, ja se on hyvä koska en ehdi meikkaamaan juuri koskaan.<

Lainaustoiminto ei toimi, tästä jäi välistä pois se vastaus jota oikeasti piti lainata.

Vierailija
178/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, et selvästi ymmärrä lukemaasi. 

Vierailija
179/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit mun kommentti ei ollut sulle! Joten unohda!

Vierailija
180/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti: Teen vain vähemmän erästä asiaa mitä teen päivittäin.

(Mikä on siis syönti)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän