Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?
Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Pysyttelen hoikkana liikkumalla ja syömällä terveellisesti. Käyn hyvällä kampaajalla, laitan kynnet, ostan kauniita vaatteita, käytän laadukasta kosmetiikkaa.
Me hemmotellaan toisiamme tuolla rahalla, jonka sinä pistät yksin itseesi, jotta miehellesi kelpaat. Voi taivas! Mulla on itseni huoltamat kynnet, käyn toki kampaajalla omaksi iloksi, vaatteet kuvastaa raskasta metallia, joskus ripsiväriä laitan ja huulikiiltoa.
Kaikissa keski-ikäisissä ja vanhemmissa miehissä on pahaa hajua. Ei tee mieli yhtyä.
Jospa tulevat sukupolvet pääsevät eroon tästä tyytymisen kirouksesta. Ainakin näyttää lupaavalta kun pariutuminen on vähentynyt. Menneet sukupolvet ovat ymmärtäneet rakkauden väärin, oppineet mm. viihteestä että siinä vierellä nyt vaan täytyy olla se joku tai elämä ei ole täyttä, sen sijaan että pariutuisi vasta sitten JOS vastaan tulee se sielunkumppani. Ja kuka voi heitä syyttää kun heidän vanhempansakin, erityisesti naiset joiden elämää on lakitasolla rajoitettu sinkkuna aina asunnon vuokraamisesta rahan tekemiseen ja omistamiseen asti, oli pakotettu rakkaudettomiin liittoihin. On vaikea tietää mitä rakkaus on jos sitä ei ole koskaan edes nähnyt. Siksi naiset yhä tyytyy miehiin jotka tyytyvät heihin koska ovat sentään nättejä tai pahimmillaan vain siksi että heillä olisi kortti jolla vaatia helppoa seksiä, ja sitten kun kauneudeksi mielletty nuoruus luonnollisesti katoaa tai tulee vastaan elämäntilanteita ettei toinen pysty seksiin (sairastuminen, synnytys, kivut), niin suhde kriisiytyy. Suhteen perustaminen ulkonäköön ja seksiin ja (ankkurointi rahallaja, lainoilla ja elintasolla) ei vaan ole kestävällä pohjalla.
Hyvä uutinen on se että koskaan ei ole liian myöhäistä lähteä. Ja jos seksiä on vailla niin maailmassa on 8 miljardia ihmisiä, eiköhän sieltä löydy halukkaita joista valita. Jos ei jaksa nähdä vaivaa sosialisoimiseen niin aina voi ja kannattaakin tutustua omaan kehoonsa omin käsin, koska itsensä kanssa seksiä voi harrastaa vaivatta ja milloin haluaa, ja se on yleensä seksuaalisesti tyydyttävämpääkin kun voi tehdä vain sitä mikä tuntuu itsestä hyvältä.
Kuule ap, itse odotan että mieheni pitäisi enemmän huolta, nyt kun hän on jo yli keski-iän.
Mies on vuosien kuluessa lihonut sen verran, jotta työterveyslääkärikin on huomauttanut hänelle ylipainosta.
Hän ei juo, paitsi saunaoluet lauantai-iltana. Eikä polta. Mutta hyvä ruoka maistuu.
Mieheni on työaddikti. Ja siinä syy ylipainoon ja huonenevaan kuntoon. Hän tekee duunia myös lomillaan.
Ei pysty päästämään irti siitä, vapautumaan, rentoutumaan.
Taloudellisesti pärjäämme kohtuullisen hyvin, jo tässä iässä. Joten seb vuoksi ei tarvitsisi niin sanotusti raataa yötä päivää.
Oon pohtinut tätä, ja aattellut niin, että joillekin työ on elämäntapa. Tapa elää, toteuttaa itseään, saada onnistumisen kokemuksia elämässä.
En koe, että mun tarvitsisi mitenkään erityisesti pitää. Olen hoikka, pitkätukkainen ja aina hameessa, ja tältä näyttäisin joka tapauksessa, oli miestä tai ei. Luonne on mikä on, sekin kelvannut hyvin jo 20 v. Edelleen on kivaa yhdessä.
Sun käsitys seksistä pelkkinä yhdyntöinä on sun ongelma haluttavuuden suhteen. Ota suihin siltä mieheltä. Ei mitään väliä miltä näytät siinä kohtaa, kyllä varmana haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt keski-ikäistä setämiestä? 😁
Niin arvelinkin.
Toki olen. Useitakin 55 vuotiaita miehiä, etenkin sinkkuja / eronneita / leskiä.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kyllä haluaa minua, ongelmaksi muodostuvat sinkkumiehet, jotka haluavat myös. En ymmärrä, eikö sinkkunaisia ole tarjolla, vai mistä on kysymys? Halutaan kilpailla aviomiehen kanssa?
Eivät halua:)
Niin kauan kuin mun mies painaa 137 kiloa, pesee hampaansa vaan kerran päivässä, mulla ei ole tarvetta tehdä itseni eteen mitään ihmeellistä. Jos jotain teen, teen sen ihan itseni takia.
" Seksi on muutakin kuin yhdyntä. N55 "
Kyllä on, en ole kieltänyt sitä. Mä nautin eniten yhdynnästä. Ja mun mies tykkää siitä.
N54
Pillun pihtaaminen saa näyttämään seksikkäältä, ainakin kunnes mies tajuaa hakea sitä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Pysyttelen hoikkana liikkumalla ja syömällä terveellisesti. Käyn hyvällä kampaajalla, laitan kynnet, ostan kauniita vaatteita, käytän laadukasta kosmetiikkaa.
Kukaan heteroseksuaali mies ei katsele kynsiäsi. Päivastoin kaiken maailman teko-/raatelukynnet tappaa erektion välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me hemmotellaan toisiamme tuolla rahalla, jonka sinä pistät yksin itseesi, jotta miehellesi kelpaat. Voi taivas! Mulla on itseni huoltamat kynnet, käyn toki kampaajalla omaksi iloksi, vaatteet kuvastaa raskasta metallia, joskus ripsiväriä laitan ja huulikiiltoa.
Höpsö, tuo oli ihan omaa tulkintaasi. Me hemmottelemme toisiamme JA meillä on erittäin hyvät tulot, ulkonäöstä huolehtiminen ei talouttamme kaada. Matkustelemme paljon ja urheilemme yhdessä. Olemme rakastaneet toisiamme jo kohta 30 vuotta, tiedän hyvin, että kelpaan omana itsenäni.
Sen kun tietäisi, niin paketoisin ja myisin kalliilla muille keski-ikäisille naisille. En tee mitään tavallisesta elämästä poikkeavaa ja mies lähestyy silti yhdyntä mielessä päivittäin. Kivaahan se on.
Käyn säännöllisesti kampaajalla, ja manikyyrissä. Hyvät geenit ihossa, yhtäkään ryppyä ei ole. Sääret kuin parikymppisellä. Olen hoikka ja siro, silinkonirinnat ja tehty rintojen kohotus ja mahan kiristys lasten saamisen jälkeen. Kroppa on kaunis, ja naisellinen pukeutuminen. Syön terveellisesti ja käyn urheilemassa 4-5 krt salilla. Urheilu muokkaa kehon timmiksi ja sopivan muodokkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan heteroseksuaali mies ei katsele kynsiäsi. Päivastoin kaiken maailman teko-/raatelukynnet tappaa erektion välittömästi.
Päinvastoin, mies kehuu usein huoliteltuja, geelilakattuja kynsiäni.😊 Ne eivät ole pitkät eivätkä terävät. Käteni ovat työssäni koko ajan esillä, tykkään olla siisti ja huoliteltu. Jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kyllä haluaa minua, ongelmaksi muodostuvat sinkkumiehet, jotka haluavat myös. En ymmärrä, eikö sinkkunaisia ole tarjolla, vai mistä on kysymys? Halutaan kilpailla aviomiehen kanssa?
Eivät halua:)
Kylläpä haluavat.
Oot typerys. Etkä ole työelämässä.
Etenkin toimistopuolen hommissa, miesten flirttailu, kaiken ikäisten naisten kanssa, on jokapäiväistä leipää.
Lisäksi on ollut ja tulee olemaan miehiä, joita vahvasti kiinnostaa, itseään vanhemmat naiset.
Samoin kuin miehiå, joita kiinnostaa, heitä huomatravasti nuoremmat naiset. Jopa koulutytöt.
Näin se seksuaalisuus, tunteet, muista välittäminen, ja muista kiinnostuminen vain menee.
Ei noihin asioihin ole olemassa mitään lakia. Ei mitään sääntöä eikä määräystä.
Tunteita ei voi määräillä. Eikä sen puoleen, myöskään valita.
Sillä kuka tahansa, voi ihastua, rakastua kehen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Sun käsitys seksistä pelkkinä yhdyntöinä on sun ongelma haluttavuuden suhteen. Ota suihin siltä mieheltä. Ei mitään väliä miltä näytät siinä kohtaa, kyllä varmana haluaa.
🤮
Mitä ihmettä? Mähän just kirjoitin että nautin myös hellyydestä ja hyväilyistä. Orgasmin saan helpoiten yhdynnässä, mutta olen vain erilainen kuin sinä ja miehesi. Toki jos sinä siitä saat jotain outoa paremmuuden tunnetta niin ole hyvä vain :D eipä se minulta ole mitenkään pois :D