Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?
Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt keski-ikäistä setämiestä? 😁
Niin arvelinkin.
Olen nähnyt niitä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammoilla koville :D
Ai mikä? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä kommentteja en ymmärrä. Keskustellaan jostakin asiasts täällä ja sitten sanotaan noin. Miksi? 🤷
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa keski-ikäisissä ja vanhemmissa miehissä on pahaa hajua. Ei tee mieli yhtyä.
Havainto on tosi, mutta suurin osa siitä hajusta on oikeasti vain huonoa hygieniaa eli siis ihan vain viitsimisen, kunnioituksen ja yrittämisen puutetta. Vanhempikin mies voi käydä suihkussa, pitää suunsa puhtaana, liikkua ja syödä terveellisesti ja olla aivan tarpeeksi haluttava.
Miksi kun joku nainen puhuu siitä että pitää huolta ulkonäöstään ja hoikkana, niin heti tulee mollaavia kommentteja.:D
Vierailija kirjoitti:
Miksi kun joku nainen puhuu siitä että pitää huolta ulkonäöstään ja hoikkana, niin heti tulee mollaavia kommentteja.:D
Ovat typeryksiä?
Vierailija kirjoitti:
Mollaajalla viiraa päässä.
No en yhtään mitään. Itseni vuoksi teen paljonkin, kuten pidän painon kurissa ja kropan treenattuna, meikkaan ja käytän kivoja vaatteita. Näyttää toimivan oman ja muidenkin miesten suuntaan mutta en evääni väräytä juuri heidän takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jo tämän ketjut vastaukset paljastavat tosi paljon. Miksi niin harva haluaa olla seksikäs miehensä silmissä?
Minusta on itsestään selvää, että haluan olla seksikäs rakastamani, haluamani ja kunnioittamani miehen silmissä.
Ehkäpä monella on rakastava mies eli ei tarvitse tehdä hirveästi töitä ollakseen seksikäs miehensä silmissä. Tavallinen itsestään huolen pitäminen riittää. Niin minä nämä vastaukset tulkitsen, ja ihailen naisia jotka ajattelevat noin. Heillä on hyvä itsetunto ja ovat myös saaneet miehen joka ei vaadi naiselta ikuista nuoruutta ja epätoivoista panostamista ulkonäköön.
Minullekin on itsestäänselvää että haluan olla seksikäs mieheni silmissä. Minulla on aina ollut huono itsetunto ja vanhemmiten näen välillä ihan naurettavan paljon vaivaa vain ja ainostaan ulkonäön eteen. Viime vuosina olen alkanut kyseenalaistaa tätä. Miksi en luota mieheni rakkauteen ja haluun minua kohtaan? Elämäni olisi paljon onnellisempaa ilman näin suurta panosta ulkonäköön, sillä se on tosi kuormittavaa, stressaavaa ja aikaa vievää. Kai mieheni oikeasti haluaisi ennen kaikkea minun olevan onnellinen, eikä stressaavan siitä riitänkö ja kelpaanko hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen noin mieti. Kukaan meistä ei ole tavannut miestä, jolle ei pilde kelpaa.
Mulla muutama mies kaveri, homoja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä kommentteja en ymmärrä. Keskustellaan jostakin asiasts täällä ja sitten sanotaan noin. Miksi? 🤷
Jos oikein olet tarkkana, saatat huomata, että harva vastaa esitettyyn kysymykseen ja keskittyy miesten haukkumiseen.
Tajusin hankkiutua miehestä ajoissa eroon. Ei ole tarvinnut märinää ja nalkutusta sen jälkeen kuunnella.
Pidän itsestäni huolen koska saan mielihyvää siitä että tykkään näyttää hyvältä. Olin ennen lihava ja tein elämäntapamuutoksen ja laihdutin liikakilot ja aloin urheilla, ja syödä terveellisesti. Itsetuntoni kohosi ja ekaa kertaa ulkonäköäni alettiin kehua, esim opiskellessa useat opiskelijat tulivat kehumaan ulkonäköäni samoin töissä sain kehuja. Ja miehet alkoivat katselemaan, avaamaan ovia ja pyytämään treffeille, esim kaupassa.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein olet tarkkana, saatat huomata, että harva vastaa esitettyyn kysymykseen ja keskittyy miesten haukkumiseen.
Kysymys on vähän huonosti muotoiltu. Miesten haluttomuus johtuu enimmäkseen miehistä itsestään, minkäs sitä tosiasioille mahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kateus. Jos on itse plösö mursu, muidenkin pitäisi olla. Väitetään, etteivät terveellisesti elävät voi olla onnellisia. Vain rumilus on rakastettava, muu on teeskentelyä. Lyhyt kananpersetukka, pökkelö tanttavartalo, kulahtaneet, valjät vaatteet ja matalat Ecco-kengät ne olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
No ne kampaamossa ja salilla laukkaamiset+ hienot, kalliit vaatteet. Minä olen N55, hoikka, en käy salilla, syön terveellisesti, en juo enkä tupakoi. Käyn keikoilla, pidän kallita koruja ja bändivaatteita. Minäkin pidän huolta ulkonäöstäni kaikesta huolimatta. Minä kelpaan miehelleni heti aamutuimaan tukka sekasin ja voi aamupierut pöllähtää peiton alta. Kaikkien miesten pää ei käänny vaikka ois miten hyvä kroppa siinä missä naisten päät miesten kohdalla.
Valitettava tosiasia on ettei vanha nainen ole haluttava.... ellei sitten puolisolla ole todella vahva tunneside häneen.
En mieti sitä pätkääkään. Riittää, kun olen itse itseeni tyytyväinen. Ja olen.
En edes halua olla objekti.