Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?
Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Miksi pitäisi olla haluttava?
Sanoiko joku, että pitää? Jos sinä ja kumppanisi olette toisillenne riittävät kämppiksinä, niin eipä siinä tarvi päätään vaivata haluja herättämällä
Onneksi ei tarvitse edes ajatella moista, kun ei ole miestä. Yksi valtava stressitekijä vähemmän elämässä.
Mä oon normaalipainoinen, mutta en hoikka. Kurvit on kohdillaan. Hiukset pitkät, hoidan ihoa ja meikkaan vähän joka päivä. Harrastan liikuntaa, olen iloinen ja mukava. Tykkään jatkuvasti oppia uutta ja odotan aina, mitä hienoa taas odottaa nurkan takana. Mies tykkää edelleen. Lähestyn 50v.
Miksi minä haluaisin pitää itseni seksikkäänä mieheni silmissä?
Ei minulla muuta kysyttävää ole. Minulla on ollut kotona seksiä tarjolla yli oman tarpeen tuon miehen kanssa aina, vaikka olisin pukeutunut vaarin vanhoihin villahousuihin. Ei ole ollut tarvetta näyttää yhtään nykyistä seksikkäämmältä.
Yleensä innostuu pienestä kosketuksesta. Ei siis vaadi juurikaan mitään vaivaa tai yrittämistä.
Normipainolla mennään, mutta ei miehen takia. Hymyt ja positiivinen elämänasenne.
No viimeksi laitoin rintoja korostavan topin päälle ja ei alkkareita. Menin työhuoneen ovelle ja kysyin mieheltä että tuutko makkariin. Tietokone jäi toiseksi...
Miehet pitää toisistaan.
T.heterohko ukm
Mies on impotentti jo 50 v joten eipä tarvitse ajatella asiaa. Työkaveri tuntuu pitävän minua seksikkäänä kyllä...
Sinkun kommentti. Muistan aina kun tyttökaveri 90-luvulla selitti että hänen äiti tekee sängyllä pakara- ja jalkajumppaa, siten pysyy kiinteänä. Hoikkia olivat kaikki ja urheilullisia. En halunnut tulla itse kuitenkaan maaniseksi pakarajumppaajaksi. Kävely ok.