Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?

Vierailija
06.04.2025 |

Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana? 

Kommentit (210)

Vierailija
101/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi esittää kysymyksen myös keski-ikäisille miehille.

Mitä keskis mies tekee pysyäkseen naisen silmissä haluttavana? Kasvattaa pallomahan, miestisut ja katkeran asenteen, jonka takia kulkee maha pitkällä ja naama näkkärillä kaikesta mahdollisesta valittaen ja ankeuttaen naisen elämän.

Mun 60v mies ei kuvaamaltasi näytä. Ei myöskään rehki salilla, näyttää minun silmiin hyvältä juuri sellaisena kuin on.

Vierailija
102/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla oma ihana itseni. Sillä on menty 24 vuotta. Eikä näytä homma mihinkään muuttuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen hoikkana liikkumalla ja syömällä terveellisesti. Käyn hyvällä kampaajalla, laitan kynnet, ostan kauniita vaatteita, käytän laadukasta kosmetiikkaa. 

Vierailija
104/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin yhdyntöjä, ettei keskustelu siirry toiseen osioon... Ap

Miksi yrität siittää vanhaa naista? Oletko jotenkin vajaa vai tärähtänyt? 

Vierailija
105/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino on heitellyt 20 kiloa suuntaansa parisuhteen aikana ja aina olen miehelle kelvannut. Sairaudetkin on yhdessä kestetty. Ikävää, jos oma suhteesi perustuu johonkin muuhun, kuin aitoon rakkauteen.

Meillä sama ja mieheni parhaillaan labroja ja lääkärin aikaa odottelee. Kuitennii kynnelle kykenee ku pottuja tuosa keittää  😅

Vierailija
106/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tämän ketjut vastaukset paljastavat tosi paljon. Miksi niin harva haluaa olla seksikäs miehensä silmissä? 

Minusta on itsestään selvää, että haluan olla seksikäs rakastamani, haluamani ja kunnioittamani miehen silmissä.

Vierailija
107/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen mies vastaa:

Vaimoni on haluttava olemalla oma itsensä.

Meillä ainakin tämä toimii.

N62

👍 N55

Vierailija
108/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap 

Miksi pitäisi olla haluttava?

Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap

Miksi pitäisi olla yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä?

Koska ne tuntuvat hyvältä ja lähentävät suhdetta.

t. Eri

Voihan hellyyskin tuoda hyvänolon tunteen. 

Nimenomaan. Normaalimpaa silitellä koiraa kuin yrittää siittää eläkeläisenä mahoa. Kuulostaa jotenkin mielenvikaiselta tuo jälkimmäinen. Onko ehdollistuttu siihen, että rakkautta on vain siittämisen yhteydessä? Psykologinen häiriö.

Vierailija
109/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä uhrannut seksikkyydelle edes sekunnin vertaa ajatusenergiaa. Yritän pitää itseni terveenä ja toimintakykyisenä, enkä miellyttää mitään ukkeleita.

En ymmärrä joidenkin naisten ajatusmaailmaa tämän suhteen. Eikö teitä rakastettu ja hyväksytty lapsena sellaisena, kun olitte vai oletteko lukeneet liikaa jotain cosmoa tai katsoneet tiktokkia?

Mitä jos pyrkisitte eroon tuosta uökonäkökeskeisyydestä? Saattais olla itselläkin helpompi olla. Ei tarvis koko ajan pelätä, hylkääkö ukkeli, jos uskallan vanhentua. Sivuhuomautuksena, miksi ihmeessä joku haluaisi kynsin hampain roikkua kiinni noin kamalassa ukossa, joka jättää, kun tapahtuu se LUONNOLLINEN vanheneminen? Arvostakaa nyt itseänne vähän enemmän.

Montako kumppania sinulla on ollut? Veikkaan nolla. 

Ulkonäkö on keskeinen tekijä viehätyksessä ja kiinnostuksessa, pidit siitä

Ja se kauneus katsojan silmissä! 

Vierailija
110/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tämän ketjut vastaukset paljastavat tosi paljon. Miksi niin harva haluaa olla seksikäs miehensä silmissä? 

Minusta on itsestään selvää, että haluan olla seksikäs rakastamani, haluamani ja kunnioittamani miehen silmissä.

Varmaan siksi, että meillä leikkaa järki, emmekä yritä tulla siitetyiksi 10 000 kertaa hedelmättömästi. Mites sinulla?

Vierailija
111/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen noin mieti. Kukaan meistä ei ole tavannut miestä, jolle ei pilde kelpaa.

Vierailija
112/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omalla kohdallani ongelmaa on lisännyt myös se, että kuullessani koko ikäni hehkutusta ulkonäöstäni, olen oppinut myös itse arvostamaan itseäni vain sen kautta. Löysin keski-iässä miehen joka ei ole pinnallinen, mutta kas, itse kuitenkin aloin stressata ulkonäöstäni. Kai minun oli vaikea enää uskoa että kukaan rakastaisi minua itseäni."

Täsmälleen sama kokemus. Olen itse taistellut tämän asian kanssa tosi pitkään. Valitettavasti tuota ajatusmallia on hirveän vaikea muuttaa ja inhoan sitä, että muhun on iskostettu moinen ajatus.

Olen myös kohta nelikymppinen ja on alkanut ilmaantumaan pelkoja, että ihmisarvoni katoaa sen kauneuden myötä. Että kukaan ei halua tai rakasta mua, kun en olekaan enää se "kylän kaunein". Aivan kamala ajatus ja haluan tästä eroon. Yritän muistuttaa itseäni päivittäin, että ihmisarvoni ei ole yhtä kuin kauneus.

Usein kuuluu puhuttavan, kuinka elämä on kauniille helppoa. No ei ainakaan minulle. Ihmiset yrittävät hyväksikäyttää ja muodostuu juuri näitä mainitsemiasi henkisiä lukkoja.

Terv. Lainaamasi kommentoija

Vierailija
113/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että meillä leikkaa järki, emmekä yritä tulla siitetyiksi 10 000 kertaa hedelmättömästi. Mites sinulla?

Siitoshullu iski jälleen!

Vierailija
114/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Seksi on muutakin kuin yhdyntä. N55 "

Kyllä on, en ole kieltänyt sitä. Mä tykkään panemisesta eniten. Ja mun mies tykkää siitä.

N54

Vierailija
115/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap 

Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap

t. Eri

Niin voi, mutta harvemmin tuo orgasmia, ja itse pidän siitä tunteesta. Toki pidä

Eikö teillä ole hellyyttä ja hyväilyjä  😳. Me hallitsemme tällaiset asiat myös ilman yhdyntää. Kyllä hyvälylläkin saa orgasmin aikaan. Vai olemmeko mieheni kanssa valioyksilöitä? Meneeköhän nyt niin, että minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa?!

Vierailija
116/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Eri

Nimenomaan. Normaalimpaa silitellä koiraa kuin yrittää siittää eläkeläisenä mahoa. Kuulostaa jotenkin mielenvikaiselta tuo jälkimmäinen. Onko ehdollistuttu siihen, että rakkautta on vain siittämisen yhteydessä? Psykologinen häiriö.

Ei, vaan on ymmärretty ettei seksi ole pelkkää siittämistä vaan sillä on lukuisia muitakin funktioita. Siksi sitä haluavat myös sellaiset ihmiset jotka eivät pysty tai tahdo saada lapsia. Itse olen harrastanut seksiä tuhansia kertoja, enkä kertaakaan lapsen saamisen takia vaan aina täysin muista syistä.

Vierailija
117/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jätin miehen, joka haukkui minua läskiksi rillipääksi. 

Löysin miehen, joka rakastaa minua sellaisena kuin olen. En ole kenenkään statusarvo. 

Vierailija
118/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämän ketjun vastaukset paljastavat paljon. Muutama hassu käynyt kommentoimassa ja sinä vedät johtopäätökset siitä. :D

Vierailija
119/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain asioiden selittelyä parhain päin, kun ei viitsitä huolehtia itsestä. En ymmärrä naisia, jotka päästävät itsensä lihomaan ja mummottumaan. Ja ei, ihminen ei liho automaattisesti tultuaan keski-ikään. En halua myöskään, että mieheni lihoo ja lakkaa huolehtimasta itsestään. Hän urheilee, käy säännöllisesti hammaslääkärissä ja parturissa, ostaa siistejä, tyylikkäitä vaatteita. Ei tarvitse yrittää olla nuorempi kuin on, mutta voi ikääntyä tyylikkäästi ja pysyä energisenä.

N52

Vierailija
120/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan nähnyt keski-ikäistä setämiestä? 😁

Niin arvelinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän