Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?
Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana?
Kommentit (210)
Olen oma itseni
pakotettu tekoseksikkyys ei ole seksikästä
Pidän itsestäni huolta ihan tavallisilla hyvillä valinnoilla: ulkoilen säännöllisesti, käyn salilla, syön pääsääntöisesti terveellisesti ja hyvää ruokaa. En koskaan käy puntarilla, mutta olen päättänyt, etten tietyn vaatekoon yli päästä itseäni, eli kun pysyn tuossa koossa, niin kroppa pysyy luonnostaan kohtalaisen timmissä. Pidän hygieniasta huolta, laittaudun päivittäin edes hieman jne.
Tilaa on silti myös hemmottelulle ja herkuille, turhaan en pingota missään asiassa. Saman suon miehelle ja meillä onkin hyvä tasapuolinen suhde, jossa ei turhia riidellä eikä väännetä vaan on sellainen "yhteinen haromia". Pidän kipinää yllä, teen aloitteita ja teen hyvää miehelle aloitteellisesti. :) Mies haluaa minua ja pitää haluttavana kai noista syistä ja tuo sen kyllä myös avoimesti esille. :) Samaa saan takaisin, joten toimii molempiin suuntiin. Yhteiselämämme on hyvää. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kyllä haluaa minua, ongelmaksi muodostuvat sinkkumiehet, jotka haluavat myös. En ymmärrä, eikö sinkkunaisia ole tarjolla, vai mistä on kysymys? Halutaan kilpailla aviomiehen kanssa?
Et jää roikkumaan. Siinä syy.
No kun ne miehet jää roikkumaan. Suunnittelee yhteen muuttoa, yms. Itse taas voin halutessani ottaa seuraavan jonosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä uhrannut seksikkyydelle edes sekunnin vertaa ajatusenergiaa. Yritän pitää itseni terveenä ja toimintakykyisenä, enkä miellyttää mitään ukkeleita.
En ymmärrä joidenkin naisten ajatusmaailmaa tämän suhteen. Eikö teitä rakastettu ja hyväksytty lapsena sellaisena, kun olitte vai oletteko lukeneet liikaa jotain cosmoa tai katsoneet tiktokkia?
Mitä jos pyrkisitte eroon tuosta uökonäkökeskeisyydestä? Saattais olla itselläkin helpompi olla. Ei tarvis koko ajan pelätä, hylkääkö ukkeli, jos uskallan vanhentua. Sivuhuomautuksena, miksi ihmeessä joku haluaisi kynsin hampain roikkua kiinni noin kamalassa ukossa, joka jättää, kun tapahtuu se LUONNOLLINEN vanheneminen? Arvostakaa nyt itseänne vähän enemmän.
Montako kumppania sinulla on ollut? Veikkaan nolla.
Ulkonäkö on keskeinen teki
Ei se siltikään muuta sitä, että ainakin 50% "sellaisesta" kiinnostuksesta on puhtaasti pinnallista, vai miksei esim. rumilla ja ylipainoisilla miehillä ole vientiä, vaikka ihan kivoja tyyppejä ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Miksi pitäisi olla haluttava?
Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap
Miksi pitäisi olla yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä?
Koska ne tuntuvat hyvältä ja lähentävät suhdetta.
t. Eri
Voihan hellyyskin tuoda hyvänolon tunteen.
Vierailija kirjoitti:
EI ne pidä
-miehet
Katso k peiliin, miehet. Mitä näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole miestä, pysyy seksikkäänä.
Niinpä. Voi käyttää kaiken vapaa-ajan omiin juttuihinsa eli treeniin, hyvinvointiin ja kauneudenhoitoon, ja syödä terveellisiä ruokia.
Kuulostat itsekkäältä. Siksikö sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Ma tukkaan suominaisen kosteasta pillusta. Ma tukkaan nuolla pillua.
T. Muhammed 👨🏾
Ajatko taksia?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on edelleen hoikka ja säilyttänyt pitkät hiuksensa. Ei siihen muuta tarvita.
Tuntuu et pitkät hiukset ja kohtuullinen naama riittää, luulen tai oikeastaan tiedän et tärkein asia miehille on pitkät hiukset
Minä olen aina ollut kaunis, vaikka tajusin sen itse melko myöhään. Ulkonäköni takia mun perässä roikkuu laumoittain jos jonkinmoista häntäheikkiä ja hyväksikäyttäjää. Voitte arvata, miksi ovat kiinnostuneita musta. No kauneuteni takia.
Tämä on oikeastaan mun elämän tragedia ja syy, miksi olen valinnut olla yksin, vaikka olisin halunnut kumppanin ja perheen. En halua tulla arvotetuksi pelkästään ulkonäköni perusteella ja se on ainoa, joka näitä miehiä tuntuu kiinnostavan.
Haluaisin, että joku rakastuisi muhun vaikka hassuttelevan luonteeni takia. Tai sen takia, että olen koko elämäni opiskellut ja pyrkinyt kehittämään itseäni. Haluan tehdä jotain merkityksellistä elämässäni ja vaadin itseltäni paljon. Miksei kukaan näe sitä ja arvosta mua sen takia, että haluan antaa oman panokseni tämän yhteiskunnan kehittämiseen?
Kierrän kaukaa miehet, joista haistan yhtään sellaista, että ovat ulkonäkökeskeisiä. Koska olen kaunis, tuo tuntuu olevan ainoa miestyyppi, joka mua piirittää. Ikävä kierre, koska sellaista miestä en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap
Koska ne tuntuvat hyvältä ja lähentävät suhdetta.
t. Eri
Voihan hellyyskin tuoda hyvänolon tunteen.
Niin voi, mutta harvemmin tuo orgasmia, ja itse pidän siitä tunteesta. Toki pidän myös muunlaisista hyvänolon tunteista, kuten vaikka hellyydestä tai vaikka hieronnasta. Elämässä on paljon erilaisia nautintoja, joita kannattaa vaalia sillä ne on meille "annettu" ihan syystä ja tekevät elämästä hienompaa!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä jotkut triggeröityy siitä ajatuksesta, että nainen haluaisi olla miehensä silmissä viehättävä. Minä haluan olla mieheni silmissä haluttava, ja mieheni haluaa olla minun silmissäni haluttava.
Panostan sen verran kuin kiireisen perhearjen keskellä pystyy, mikä tarkoittaa huolehtimista aika perusjutuista. Tärkeintä on nukkua tarpeeksi ja syödä terveellisesti, koska terveenä pysyminen on helpoin tapa näyttää hyvinvoivalta ja viehättävältä. Painonhallinta on tärkeää, koska ruuhkavuodet kerryttävät helposti kiloja. Tässäkään ei tosin ole kyse pelkästään ulkonäöstä vaan myös omasta terveydestä.
Panostan kampaajalla käyntiin ja siihen että pitkät hiukseni olisivat hyväkuntoiset. Kaunis iho ja hiukset sekä hoikka olemus riittävät pitkälle, ja se on hyvä koska en ehdi meikkaamaan juuri koskaan.
Silloin kun joskus pääsemme juhliin tai kahdestaan jonnekin, niin laitan kyllä itseni viime
Itse 55 vuotiaana aviovaimona tunnen olevani rakastettu 60 vuotiaan mieheni rinnalla. Samoin tuntee mieheni olevansa rakastettu minun rinnalla. Emme käytä aikaa arjessa toisen miellyttämiseen, tunteemme ovat aitoja. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettemmekö pitäisi itsestämme tai toisistamme huolta. Kun lähdetään syömään, juhlimaan meidän ykköset on mustat farkut ja bändipaita. Raskaan metallin ystäviä ollaan.
Toistaiseksi ainakaan ei ole tarvinnut olla kuin oma itsensä. Teen etätöitä milloin missäkin rytkyissä ja hiukset pörrössä, mutta silti mies on kimpussa koko ajan.
Minusta hallittavuuteen vaikuttaa myös seksin laatu. Ei pelkkä ulkonäkö tai edes seksikerrat. Meillä on hyvää seksiä ja siksi sitä tekee mieli, vaikka kumpikaan ei ole elämänsä seksikkäimmässä kunnossa. Lisäksi on meidän keskinäinen rakkaus ja luottamus, jotka minusta myös vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on edelleen hoikka ja säilyttänyt pitkät hiuksensa. Ei siihen muuta tarvita.
Tuo on varmasti totta. 😁
t. Hoikka ja hyvähiuksinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole miestä, pysyy seksikkäänä.
Niinpä. Voi käyttää kaiken vapaa-ajan omiin juttuihinsa eli treeniin, hyvinvointiin ja kauneudenhoitoon, ja syödä terveellisiä ruokia.
Mites olisi opiskelu, uusien taitojen opettelu, vapaaehtoistyö, meditointi, itsensä kehittäminen? Kaikki ei ole ilmapäitä, jotka miljardiluokan kauneusbisnes on aivopessyt keskittymään pelkästään ulkonäköönsä.
Lukeeko jossain, etten tee mitään noista? Opiskelen yliopistossa ja luen kirjoja.
Sekin vielä 🌚
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut kaunis, vaikka tajusin sen itse melko myöhään. Ulkonäköni takia mun perässä roikkuu laumoittain jos jonkinmoista häntäheikkiä ja hyväksikäyttäjää. Voitte arvata, miksi ovat kiinnostuneita musta. No kauneuteni takia.
Tämä on oikeastaan mun elämän tragedia ja syy, miksi olen valinnut olla yksin, vaikka olisin halunnut kumppanin ja perheen. En halua tulla arvotetuksi pelkästään ulkonäköni perusteella ja se on ainoa, joka näitä miehiä tuntuu kiinnostavan.
Haluaisin, että joku rakastuisi muhun vaikka hassuttelevan luonteeni takia. Tai sen takia, että olen koko elämäni opiskellut ja pyrkinyt kehittämään itseäni. Haluan tehdä jotain merkityksellistä elämässäni ja vaadin itseltäni paljon. Miksei kukaan näe sitä ja arvosta mua sen takia, että haluan antaa oman panokseni tämän yhteiskunnan kehittämiseen?
Kierrän kaukaa miehet, joista haistan yhtään sellaista, että ovat ulkonäkökeskeisiä.
Ihan sama kokemus! Mun ympärillä on ollut ihan hirveitä miehiä, todella ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia. Olen koko ikäni ollut turhautunut ja tuskastunut siihen, ja pitkiä aikoja sinkku tuon takia.
Omalla kohdallani ongelmaa on lisännyt myös se, että kuullessani koko ikäni hehkutusta ulkonäöstäni, olen oppinut myös itse arvostamaan itseäni vain sen kautta. Löysin keski-iässä miehen joka ei ole pinnallinen, mutta kas, itse kuitenkin aloin stressata ulkonäöstäni. Kai minun oli vaikea enää uskoa että kukaan rakastaisi minua itseäni.
Lähipiirissäni on pareja joissa ulkonäkö ei ole missään keskeisessä roolissa ja rakkautta riittää. Olen niin onnellinen noiden parien puolesta. Olisi upeaa joskus kokea sellainen suhde ja vielä kyetä ottamaan se vastaan ja uskomaan todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä uhrannut seksikkyydelle edes sekunnin vertaa ajatusenergiaa. Yritän pitää itseni terveenä ja toimintakykyisenä, enkä miellyttää mitään ukkeleita.
En ymmärrä joidenkin naisten ajatusmaailmaa tämän suhteen. Eikö teitä rakastettu ja hyväksytty lapsena sellaisena, kun olitte vai oletteko lukeneet liikaa jotain cosmoa tai katsoneet tiktokkia?
Mitä jos pyrkisitte eroon tuosta uökonäkökeskeisyydestä? Saattais olla itselläkin helpompi olla. Ei tarvis koko ajan pelätä, hylkääkö ukkeli, jos uskallan vanhentua. Sivuhuomautuksena, miksi ihmeessä joku haluaisi kynsin hampain roikkua kiinni noin kamalassa ukossa, joka jättää, kun tapahtuu se LUONNOLLINEN vanheneminen? Arvostakaa nyt itseänne vähän enemmän.
Montako kumppania sinulla on ollut? Veikkaan nolla.
Ulkonäkö on keskeinen teki
Kyllä se ulkonäkö vaikuttaa molemmilla, halusit tai et 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi on tärkeää.
Halaukset, hieronnat tuntuvat paljon paremmalle kuin vanhus-seksi.
Se on sun mielipide. Mulle ja mun miehelle seksi on edelleen tärkeä.
Seksi on muutakin kuin yhdyntä. N55
Liikkuu ja syö sopivasti, eihän se nyt sen erikoisempaa.
Kiitos kysymästä. Jono olisi oven takana eron jälkeen, mutta ei ole kiinnostusta aloittaa uusia suhteita. Tsemppiä sinulle. Toivottavasti kaivat joskus itsearvostusta sen verran, että et arvota enää itseäsi ulkonäön perusteella. Ihmisarvo kun on aivan muista asioista kiinni.