Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?
Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Miksi pitäisi olla haluttava?
Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap
Miksi pitäisi olla yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä?
Meillä on niitä yhdyntöjä kyllä edelleen, ihan viikottain ja on ihanaa aina. Mies kyllä mua kovasti kehuu ja hellii, ainakin vielä.
Mulla on itselläni jokin kehonkuvaani ja ulkonäkööni liittyvä voimakas kriisi nyt meneillään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap
Koska ne tuntuvat hyvältä ja lähentävät suhdetta.
t. Eri
Kylläpä täällä jotkut triggeröityy siitä ajatuksesta, että nainen haluaisi olla miehensä silmissä viehättävä. Minä haluan olla mieheni silmissä haluttava, ja mieheni haluaa olla minun silmissäni haluttava.
Panostan sen verran kuin kiireisen perhearjen keskellä pystyy, mikä tarkoittaa huolehtimista aika perusjutuista. Tärkeintä on nukkua tarpeeksi ja syödä terveellisesti, koska terveenä pysyminen on helpoin tapa näyttää hyvinvoivalta ja viehättävältä. Painonhallinta on tärkeää, koska ruuhkavuodet kerryttävät helposti kiloja. Tässäkään ei tosin ole kyse pelkästään ulkonäöstä vaan myös omasta terveydestä.
Panostan kampaajalla käyntiin ja siihen että pitkät hiukseni olisivat hyväkuntoiset. Kaunis iho ja hiukset sekä hoikka olemus riittävät pitkälle, ja se on hyvä koska en ehdi meikkaamaan juuri koskaan.
Silloin kun joskus pääsemme juhliin tai kahdestaan jonnekin, niin laitan kyllä itseni viimeisen päälle. Silloin on tukassa kiharat ja päällä joku ihana naisellinen mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi on tärkeää.
Yäk, mikä asenne. En tee yhtään mitään miehiä miellyttääkseni. Teen asioita, jotka ovat omasta mielestä järkeviä tai tuottavat mielihyvää. Jonkun kuolavan idiootin hyväksyntä ei kuulu edellä mainittuihin asioihin.
Niin ja korostan, että mieheni mielestä olen edelleen ihana ja haluttava, mutta pelkään että myöhemmin näin ei ole. Kun alan nyt lihoa ja olen koko ajan vanhempi. :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole miestä, pysyy seksikkäänä.
Niinpä. Voi käyttää kaiken vapaa-ajan omiin juttuihinsa eli treeniin, hyvinvointiin ja kauneudenhoitoon, ja syödä terveellisiä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niitä yhdyntöjä kyllä edelleen, ihan viikottain ja on ihanaa aina. Mies kyllä mua kovasti kehuu ja hellii, ainakin vielä.
Mulla on itselläni jokin kehonkuvaani ja ulkonäkööni liittyvä voimakas kriisi nyt meneillään. Ap
Paras apu olisi lopettaa lukemasta tätä palstaa. Mullakin on ollut kausi kun tunsin itseni ihan hirveän näköiseksi luettuani täältä tarpeeksi sitä miten nainen on biojätettä täytettyään 25. Olin parikymppinen sinkku ja lopetin miessuhteet täysin tuon asian takia. Sitten onneksi tuli ajanjakso kun tämä palsta jäi ja oma fiilis miehistä tervehtyi. Tosielämässä en ole ikinä törmännyt yhteenkään kivaan ja normaaliin mieheen joka arvostelisi naisen ikää yhtään samalla tavalla kuin tällä palstalla tehdään päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä jotkut triggeröityy siitä ajatuksesta, että nainen haluaisi olla miehensä silmissä viehättävä. Minä haluan olla mieheni silmissä haluttava, ja mieheni haluaa olla minun silmissäni haluttava.
Panostan sen verran kuin kiireisen perhearjen keskellä pystyy, mikä tarkoittaa huolehtimista aika perusjutuista. Tärkeintä on nukkua tarpeeksi ja syödä terveellisesti, koska terveenä pysyminen on helpoin tapa näyttää hyvinvoivalta ja viehättävältä. Painonhallinta on tärkeää, koska ruuhkavuodet kerryttävät helposti kiloja. Tässäkään ei tosin ole kyse pelkästään ulkonäöstä vaan myös omasta terveydestä.
Panostan kampaajalla käyntiin ja siihen että pitkät hiukseni olisivat hyväkuntoiset. Kaunis iho ja hiukset sekä hoikka olemus riittävät pitkälle, ja se on hyvä koska en ehdi meikkaamaan juuri koskaan.
Silloin kun joskus pääsemme juhliin tai kahdestaan jonnekin, niin laitan kyllä itseni viime
Siinäkö sun elämän tavoite? Aika henkisesti köyhältä näyttää minun silmiin. Mut hei, jos kuolinvuoteella katsot elämääsi taaksepäin ja olet tyytyväinen siihen, et käytit aikasi ja energiasi siihen, että onnistuit miellyttämään miestäsi ulkonäöllisesti, niin mikäs siinä. Toiset yrittää tehdä jotain merkityksellistä omalla ajallaan.
Miksi lähdette mukaan keski-ikäisen ikä kriisisen miehen provoihin? Sama iänikuinen aihe joka ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Voi käyttää kaiken vapaa-ajan omiin juttuihinsa eli treeniin, hyvinvointiin ja kauneudenhoitoon, ja syödä terveellisiä ruokia.
Mites olisi opiskelu, uusien taitojen opettelu, vapaaehtoistyö, meditointi, itsensä kehittäminen? Kaikki ei ole ilmapäitä, jotka miljardiluokan kauneusbisnes on aivopessyt keskittymään pelkästään ulkonäköönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi on tärkeää.
Halaukset, hieronnat tuntuvat paljon paremmalle kuin vanhus-seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Eri
Kaikkia ei seksi enää kiinnosta vanhemmalla iällä. Kukin tyylillään.
Ihan nyt keski-ikäisenäkin hoidan ulkonäköäni ihan samalla tavalla, oli miestä tai ei. Jos jollain miehellä esiintyy haluttomuutta, se on kuitenkin miehestä itsestään johtuvaa ja siihen auttaa kengänkuva takamukseen. Joku toinen mies, jolla ovat vietit kunnossa, haluaa kyllä. Turha tässä iässä ja elämäntilanteessa enää kärsiä.
Mitä aloittajaan tulee, kriisi kuulostaa olevan vain oman pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi opiskelu, uusien taitojen opettelu, vapaaehtoistyö, meditointi, itsensä kehittäminen? Kaikki ei ole ilmapäitä, jotka miljardiluokan kauneusbisnes on aivopessyt keskittymään pelkästään ulkonäköönsä.
Lukeeko jossain, etten tee mitään noista? Opiskelen yliopistossa ja luen kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Eri
Kaikkia ei seksi enää kiinnosta vanhemmalla iällä. Kukin tyylillään.
Ei tarvikaan kiinnostaa. Mutta outoa kysyä miksi yhdyntöjä pitäisi vanhemmalla iällä olla, koska monia muita kiinnostaa seksi ihan samalla tavalla kuin nuorempanakin. Sen kun vain muistelee mikä siinä kiinnosti nuorena niin siinä on vastaus myös siihen mikä siinä muita kiinnostaa myös vanhempana. Vai olettaako kysyjä että kaikki ovat samanlaisia kuin hän?
Juuri sairastin eroottisesti noroviruksen, niin pysyy paino kuosissa. Nyt kannan miehelle mehukeittoa, kun on samassa taudissa.
Miesten läsnäollessa alan aina kävelemään kuin vammainen ja puhumaan kuin telaketjufeministi. On toiminut erinomaisesti tähän asti.