Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö vastaa taas kysymyksiin

Vierailija
14.03.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

osaatkohan sanoa mistä voi johtua että sain kolme lasta heti ekalla yrityksellä käyntiin, ja nyt kun viimisestä on kohta 6 vuotta, en meinaa tulla enää raskaaksi? yritystä takana jonkun aikaa jo... Kiitos!

Osaan sanoa:) Ikää täytyy olla enemmän kuin kolmen ensimmäisen aikana ja se kyllä vaikuttaa. Omakohtaistakin kokemusta on tästä.

klö

Vierailija
22/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyydyttävä siihen mitä saa,vai? Ja sen verran vielä kommentoin, ettei kätilöllä mielestäni saisi olla työssään noin voimakasta mieltymystä johonkin luomuun, että hän katsoo oikeudekseen vitkutella kivunlievityksen tilaamista!!! Vai mikä oma kantasi asiaan on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti...Se on aivan eri kuin 20v

klö

Vierailija
24/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä olen, että sillon kun ekaa alettiin tekemään olin 19, toista 21 ja kolmatta 24, ja tottakai 30 on ihan eri asia!!!

Vierailija
25/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on tyydyttävä siihen mitä saa,vai? Ja sen verran vielä kommentoin, ettei kätilöllä mielestäni saisi olla työssään noin voimakasta mieltymystä johonkin luomuun, että hän katsoo oikeudekseen vitkutella kivunlievityksen tilaamista!!! Vai mikä oma kantasi asiaan on?

Olemme palveluammatissa. Omia mieltymyksiä saa olla, mutta ensisijaisesti kunnioitamme asiakkaan toiveita kunhan ne eivät ole vaaraksi itselle ja sikiölle. Mielestäni siis esim kivunlievitystoivetta tulee kunnioittaa.

klö

Vierailija
26/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajellaanko ne sairaalassa? Kuitenkin olen normaalisti ilman karvoja, mutta raskauden aikana on hieman ollut vaikea poistaa.

Vierailija
27/27 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ajella, riippuu vähän tuuheudesta ja tuleeko ommeltavaa vai ei.

klö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi