Kätilö vastaa taas kysymyksiin
Kommentit (27)
on tyydyttävä siihen mitä saa,vai? Ja sen verran vielä kommentoin, ettei kätilöllä mielestäni saisi olla työssään noin voimakasta mieltymystä johonkin luomuun, että hän katsoo oikeudekseen vitkutella kivunlievityksen tilaamista!!! Vai mikä oma kantasi asiaan on?
Silti...Se on aivan eri kuin 20v
klö
samaa mieltä olen, että sillon kun ekaa alettiin tekemään olin 19, toista 21 ja kolmatta 24, ja tottakai 30 on ihan eri asia!!!
Vierailija:
on tyydyttävä siihen mitä saa,vai? Ja sen verran vielä kommentoin, ettei kätilöllä mielestäni saisi olla työssään noin voimakasta mieltymystä johonkin luomuun, että hän katsoo oikeudekseen vitkutella kivunlievityksen tilaamista!!! Vai mikä oma kantasi asiaan on?
Olemme palveluammatissa. Omia mieltymyksiä saa olla, mutta ensisijaisesti kunnioitamme asiakkaan toiveita kunhan ne eivät ole vaaraksi itselle ja sikiölle. Mielestäni siis esim kivunlievitystoivetta tulee kunnioittaa.
klö
Ajellaanko ne sairaalassa? Kuitenkin olen normaalisti ilman karvoja, mutta raskauden aikana on hieman ollut vaikea poistaa.
Ei aina ajella, riippuu vähän tuuheudesta ja tuleeko ommeltavaa vai ei.
klö
Vierailija:
Osaan sanoa:) Ikää täytyy olla enemmän kuin kolmen ensimmäisen aikana ja se kyllä vaikuttaa. Omakohtaistakin kokemusta on tästä.
klö