Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin Mikko niin ottaisin nuo Helenan keksintö jutut omaan käyttöön. Tekisin Koivumafia paitoja ja lippiksiä, ehkä joku tapahtumakin... Konsertti tms.
Sinä oletkin lapsellinen hullu jonka kanssa ei voi normaalisti keskustella.
Olipa kypsä ja aikuinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin virolaisessa sanomalehdessä oli juttu tästä Koivu-casesta aiemmin ja ennen kaikkea Helenasta. Jäi mieleen yksi lukijan kommentti tuon jutun yhteydessä, jossa kommentoija kirjoitti että Helena syyttää korruptiota ja lahjontaa ja suunnilleen kaikkea maan ja taivaan välillä siitä, että hän on hävinnyt jokaisen oikeusjuttunsa. Kun oikeasti hän on hävinnyt ne vain siksi, että hän on väärässä. So simple.
Muutenkaan ei kyllä omilta maanmiehiltäkään Helenalle kehuja ja kannustusta ropissut. Virolaiset olivat 99%:sesti Mikon puolella, ihan kuten suomalaisetkin.
Itseasiassa suurin osa ihmisistä ei ole kenenkään puolella varsinaisesti. Ei tämä ole aihe mistä keskustellaan joka kahvipöydässä tai pubissa. Aika moni symppaa myös Helenaa tässä häntä ruoditaan jo liikaa.
Helena voisi jättäytyä julkisuudesta ja laittaa instansa yksityiseksi niin ei ruodittaisi niin paljon. Meilläkin kahvitauolla keskusteltiin just Helenan poistosta Kakskerrasta, ei kukaan meistä olisi sitä tiennyt ellei Helena olisi puhunut siitä heti Seiskalle. Sopii miettiä mitä muuta tiedämme vain sen takia että Helena on instassaan puhunut asiasta. Hänellä on toki oikeus siihen (lain puitteissa), mutta on järkevää miettiä kannattaako.
Vierailija kirjoitti:
Mikko, Natalie ja lapset pääsevät niin halutessaan viettämään vappua Kakskertaan. Voivat kutsua sinne lasten kavereitakin nyt kun on päätalokin käytössä ja tilaa riittää. Ja ennenkaikkea on rauha maassa kun Helena ei ole siellä enää riehumassa ja aiheuttamassa draamaa. Mikkohan ei pystynyt vuoteen käyttämään huvilaansa kun Helena majaili siellä ja hyökkäsi heti sättimään ja kuvaamaan kun Mikko ilmestyi tontille. Talkkarikin saa vihdoin hoitaa työnsä rauhassa.
Talonmies voi olla vielä jopa Mikon ja Natalien ja lasten aikanakin työssä. Hyvä tunnelma, nauretaan paljon ja keittääpäMikko Joonakselle kahvitkin. Voi tietysti että Hellu kyttää jossain pusikossa ja kommentoi nyt tuo juo kahviakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena riitautti avioehdon, eli olisi pitänyt jarruttaa kun Helena kiihdytti. Hänelle sanottiin kyllä mutta uskooko Helena edes lakimiestä.
Saottu 1000 kertaa.
Ehkä pitää sanoa uudestaan kun jotkut eivät meinaa uskoa. Haluavat vain pönkittää sitä narratiivia että Helena heitettiin köyhänä katuojaan kun ei mitään rahoja saanut.
Haista edelleen paskaa. Nää kaikki sun toistot osaa kaikki ulkoa.
Suomen kielessä ei sanota että haista paskaa. Siis tuossa alatyylisessä haistatuksessa ei käytetä partitiivimuotoa.
Suomessa sivistyneet ihmiset eivät ylipäätään haistattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen mikä kiire oli Helena häätää kesken kouluviikon. Ei ajatellut lapsiaan ollenkaan. Itsekästä touhua en arvosta.
Sitä vaan ihmettelen miksi Helena ei tehnyt ajoissa mitään, kuukautta ennen poistoa, siis poistoa, ei häätöä, sai kirjallisesti tiedon koska pitää olla poistunut Mikon huvilalta. Älä nyt jaksa tätäkään kääntää Mikon syyksi.
Mikkohan sen poiston teki. Ketä siitä pitää syyttää, jos ei tekijää? Syyllistätkö sä aina sitä, jonka pään menoksi tehdään asioita?
Hyvä esimerkki hellulaisen käsitys- ja keskustelukyvystä. Väännetään rautalangasta: Ylin kommentoija hämmästelee mikä kiire oli poistaa lait
Poliisin yleisjohto päätti Helenan poistamisesta. Tietenkin Mikolta ja hänen lakimieheltään tuli aloite kuten näissä tapauksissa kuuluukin.
Täällä on paljon keskustelijoita joten on mun mielestä ihan normaalia, että on toistoa. Onpahan hyvä että kaikki on kartalla. Taitaa tosin ne faktat häiritä Helenan puolustelijoita. Kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin virolaisessa sanomalehdessä oli juttu tästä Koivu-casesta aiemmin ja ennen kaikkea Helenasta. Jäi mieleen yksi lukijan kommentti tuon jutun yhteydessä, jossa kommentoija kirjoitti että Helena syyttää korruptiota ja lahjontaa ja suunnilleen kaikkea maan ja taivaan välillä siitä, että hän on hävinnyt jokaisen oikeusjuttunsa. Kun oikeasti hän on hävinnyt ne vain siksi, että hän on väärässä. So simple.
Muutenkaan ei kyllä omilta maanmiehiltäkään Helenalle kehuja ja kannustusta ropissut. Virolaiset olivat 99%:sesti Mikon puolella, ihan kuten suomalaisetkin.
Itseasiassa suurin osa ihmisistä ei ole kenenkään puolella varsinaisesti. Ei tämä ole aihe mistä keskustellaan joka kahvipöydässä tai pubissa. Aika moni symppaa myös Helenaa tässä häntä ruoditaan jo liikaa.
Helena voisi
Paitsi että Seiska teki jutun ennen kuin Helena postasi mitään. Mikko sen jutun silloin antoi, sitäkään emme tiedä kuka sen vuosi, Seiskassa sanottiin että he soittivat myös Helenalle.
Ja kaikkein tyhmintä näissä kommenteissa on se, että itse tapahtuman lakaisette maton alle ihan kuin sitä ei olisi tapahtunut ja ongelma olisi se että te siitä tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin väitteen jonka mukaan Helena olisi yli-laudalla puhunut "mun ja Mikon" rahoista. Ihmettelen vain että mitkä ihmeen Mikon ja Helenan rahat. Eihän ole ollut enää vuosiin mitään Mikkoa ja Helenaa - on vaan Helena yksikkönä, ja Mikko ja Natalie.
Olet kirjoittanut tämän saman satakertaa.
Että mitä että? En tiedä keneen sinä minut sekoitat mutta tämä on kyllä ensimmäinen kommenttini aiheesta. Työpäivän ruokatauolla tulin lukemaan uudet käänteet.5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kaikki käytännön kokemukset vahvistavat, että suurin osa ihmisistä nimenomaan on Mikon puolella. Ja yllättävästi ihan henkeen ja vereen ovatkin. Lähes kaikki, keiden kanssa juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena: En halua asuntoon varattua 500 000 euroa asuntona vaan otan miuluummin rahana
Helena pari vuotta myöhemmin: Miksei minulle ostettu asuntoa????? Minulla ei ole paikkaa mihin mennä, olen koditon
Tänkin toistat tuhannetta kertaa.
Tuonkin alkuperäisen viestin ovat mukilaiset saaneet jo poistettua. Siinä meni ehkä 10 minuuttia? Faktat vissiin sattuu. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena riitautti avioehdon, eli olisi pitänyt jarruttaa kun Helena kiihdytti. Hänelle sanottiin kyllä mutta uskooko Helena edes lakimiestä.
Saottu 1000 kertaa.
Ehkä pitää sanoa uudestaan kun jotkut eivät meinaa uskoa. Haluavat vain pönkittää sitä narratiivia että Helena heitettiin köyhänä katuojaan kun ei mitään rahoja saanut.
Haista edelleen paskaa. Nää kaikki sun toistot osaa kaikki ulkoa.
Suomen kielessä ei sanota että haista paskaa. Siis tuossa alatyylisessä haistatuksessa ei käytetä partitiivimuotoa.
Suomessa sivistyneet ihmiset eivät ylipäätään haistattele.
Niin te Suomessa syntyneet sivistyneet ihmiset kuitenkin itse puhutte persereiästä yms tässä ketjussa.
Silti sä olet ihan varma tapahtumista. Jos se että täyttää aukot eri tavalla kuin se, tekee mukilaiseksi, mikä sä olet?
Eiköhän se olisi ihan kaikille paras ettei täyttäisi niitä aukkoja lainkaan. Niin meistä suurin osa tekee, sehän se on sulle ihan myrkkyä ja siksihän sä mukilaiseksi haukut ja Helenaa Mikon puolesta haukut jne.
---
Sulla varmaan menee kirjoittajat sekaisin mutta ei se mitään. Tossa alkuperäisessä postissa olleet asiat tiedetään koska Helena niistä on kertonut. Ja lopuksi sanotaan että aukkoja on ja niistä ei tiedetä. Myös Helena esittää väitteitä jotka eivät välttämättä ole tosia, kuten se että lapsia pidetään kiinni. Hänhän ei tätä tiedä. Lisäksi jos lasten luovutuksessa äidille olisi ollut ongelmia niin eikö Helena olisi siitä maininnut ja lasulle syyttänyt Mikkoa? En tiedä, olisiko teistä?
Näistä asioista keskustelu ei ole Helenan haukkumista, se on vaan keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset saa voimaa negatiivisyydestä muita kohtaan toiset raamatusta. Kumpi on parempi sitä voi jokainen miettiä.
Harvemmin olen tavannut niin tuomitsevia ihmisiä, kuin jotkut uskovaiset. Eli siinä voi jokainen miettiä mihin sitä voimaa sieltä Raamatusta haetaan. Varmaan siihen, että voi olla negatiivinen?
Siihen että Natalie ortodoksi uskonnossa sai makoilla ja asua vuosia avoliitossa olevan 3lapsen isän kanssa.Siiä uskonnossa ei ole syntiä.
No kuulehan nyt. Nuo puheet on nykyisin aika vanhoillisia. Ihan samaan tapaan sai Helena tehdä lapsenkin ilman sormusta ja olla avoliitossa. Ei näissä nykyisin oo mitään pahaa. Lasten isä oli eronnut joten vapaata riistaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Silti sä olet ihan varma tapahtumista. Jos se että täyttää aukot eri tavalla kuin se, tekee mukilaiseksi, mikä sä olet?
Eiköhän se olisi ihan kaikille paras ettei täyttäisi niitä aukkoja lainkaan. Niin meistä suurin osa tekee, sehän se on sulle ihan myrkkyä ja siksihän sä mukilaiseksi haukut ja Helenaa Mikon puolesta haukut jne.
---
Sulla varmaan menee kirjoittajat sekaisin mutta ei se mitään. Tossa alkuperäisessä postissa olleet asiat tiedetään koska Helena niistä on kertonut. Ja lopuksi sanotaan että aukkoja on ja niistä ei tiedetä. Myös Helena esittää väitteitä jotka eivät välttämättä ole tosia, kuten se että lapsia pidetään kiinni. Hänhän ei tätä tiedä. Lisäksi jos lasten luovutuksessa äidille olisi ollut ongelmia niin eikö Helena olisi siitä maininnut ja lasulle syyttänyt Mikkoa? En tiedä, olisiko teist
Katso video tapahtuneesta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena: En halua asuntoon varattua 500 000 euroa asuntona vaan otan miuluummin rahana
Helena pari vuotta myöhemmin: Miksei minulle ostettu asuntoa????? Minulla ei ole paikkaa mihin mennä, olen koditon
Kyllä. Helena laittoi sitten 300 000 kannattamattomaan firmaansa ja valtavat summat mm Super Bowl- ja muihin matkoihin lähipiirille.
Tämänkin toistat sadannetta kertaa. Ymmärrätkö itse ettei ole normaalia keskustelua.
Sinä et ole tuonut keskusteluun mitään muuta kuin jankkausta samasta asiasta, onko se keskustelua? Kaikki sun kommentit täällä on "tuo on toistoa", "toistat samaa paskaa". Vaihda jo levyä. Muut ainakin keskustelevat asiasta ja tuovat faktoja esiin. Se on hyvä juttu kun ottaa huomioon että täällä on paljon ihmisiä jotka ovat seuranneet vähemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa
Oikeasti? En ole puhunut tästä keissistä muiden kanssa enkä ole kuullut muidenkaan puhuvan. Olin lauantaina yhden tuttavan luona ja kai mainitsin yhdelle 30+ ikäiselle miespuoliselle henkilölle että netissä pilkataan Helena Koivua aika pahasti ja että mun oma sympatia on kääntynyt hänen puolelleen. Tää mies vastasi jotain että oon sun kanssa samaa mieltä.
Toistomuki haluaa sensuroida keskustelua, kun todellisuus on niin epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa vanha tuomarinohje:
"Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, se ei saata olla lakikaan; sen kohtuuden tähden, joka laissa on, se hyväksytään. Kaikkea lakia on älyllä käytettävä, sillä suurin oikeus on suurin vääryys, ja oikeudessa pitää olla armo mukana."
Onko tätä ohjettta noudatettu Helenan ja Mikon osalta?
Ei. Helena on onnistunut lypsämään Mikolta eron yhteydessä pöyristyttävän rahasumman kun otetaan huomioon, kuinka lyhyt, helppo ja ylellisen yltäkylläinen avioliitto oli.
Oikeus ja kohtuus olisi ollut jo alunperinkin noudattaa yhdessä tehtyä sopimusta eli avioehtoa.
On täysin oikeudentunnon ja kohtuuden vastaista, että Helena Koivu riitautti itse tekemänsä sopimuksen ja yritti saada sen mitäöidyksi VALEHTELEMALLA oikeudessa.
Iman mitään oikeudenkäyntiä olisi Helenan tilille napsahtanut jo helmikuussa 2020 se sovittu korvaus. Tuo olisi ollut oikeus ja kohtuus. Noudattaa sitä, mitä oli sovittu. Sen tajuaa jokainen ajatteleva ja rehti suomalainen.
Miten joku voi pitää kohtuuttomana miljoonan saamista 5,5 vuoden avioliitosta? Suomen korkein oikeushan määräsi tekemässään ennakkopäätöksessä maksamaan vaimolle 45 vuoden jälkeen 750 000. Tuota käytettiin referenssinä Minnesotassa.
Helena Koivu oli vielä saamassa tuon miljoonansa ilman mitään oikeusjutun nostamista, siis ihan suoraan yhteisen sopimuksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset saa voimaa negatiivisyydestä muita kohtaan toiset raamatusta. Kumpi on parempi sitä voi jokainen miettiä.
Harvemmin olen tavannut niin tuomitsevia ihmisiä, kuin jotkut uskovaiset. Eli siinä voi jokainen miettiä mihin sitä voimaa sieltä Raamatusta haetaan. Varmaan siihen, että voi olla negatiivinen?
Siihen että Natalie ortodoksi uskonnossa sai makoilla ja asua vuosia avoliitossa olevan 3lapsen isän kanssa.Siiä uskonnossa ei ole syntiä.
No kuulehan nyt. Nuo puheet on nykyisin aika vanhoillisia. Ihan samaan tapaan sai Helena tehdä lapsenkin ilman sormusta ja olla avoliitossa. Ei näissä nykyisin oo mitään pahaa. Lasten isä oli eronnut joten häpeällistä syntiä oli. Somessa katsotaan huo..miseksi niin kummaltakin osapuolelta.
Luin väitteen jonka mukaan Helena olisi yli-laudalla puhunut "mun ja Mikon" rahoista. Ihmettelen vain että mitkä ihmeen Mikon ja Helenan rahat. Eihän ole ollut enää vuosiin mitään Mikkoa ja Helenaa - on vaan Helena yksikkönä, ja Mikko ja Natalie.