Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te mitään tiedätte miksi hän on turvakotiin mennyt ja itkenyt siellä.Olitko itse ihan siellä paikanpäällä ?
Ainakaan ei ole mennyt turvakotiin siitä syystä, miksi turvakodit ovat olemassa, siis lähisuhdeväkivallan pelossa.
Sun kannattaisi tarkistaa tietosi turvakodeista.
Helenalla ei ollut mitään syytä mennä turvakotiin. Vuelä vähemmän hakea sinne lapsensa näiden kodista.
Sinäkö sen tiedät kas kun et ole levitellyt tietoasi täällä ?
On se täällä kaikkien tiedossa.
Eihän Hellu edes ole parisuhteessa. Mikä häntä siis muka uhkas
Siinäpä teille pulma !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te mitään tiedätte miksi hän on turvakotiin mennyt ja itkenyt siellä.Olitko itse ihan siellä paikanpäällä ?
Ainakaan ei ole mennyt turvakotiin siitä syystä, miksi turvakodit ovat olemassa, siis lähisuhdeväkivallan pelossa.
Helenalla ei ollut mitään syytä mennä turvakotiin. Vuelä vähemmän hakea sinne lapsensa näiden kodista.
On se täällä kaikkien tiedossa.
Eihän Hellu e
Ei ole pulmaa. Lasuhan hoiti asian jo.
Vierailija kirjoitti:
Helena on tägännyt Instan etusivulleen Lasten oikeudet ry:n. Ajatteleeko olevansa joku järjestön keulahahmo/sanansaattaja.
Kysy häneltä hänen ajatuksistaan jos noin vaivaa mieltäsi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se t
Siinähän se teidän pulma on kun ette tiedä miksi meni turvakotiin oliko uhkaa...vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen tiedät kas kun et ole levitellyt t
Juuri kirjoitin että tiedämme. Etkö osaa suomea???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olette käynyt äänestämässä. Kaikkien on tärkeää äänestään ettei menetetä oikeuksia rikkaille.
Ne rikkaat maksaa veroillaan sinunkin koulutuksesi ja terveydenhoitosi.
Tyypillinen "rikkaan" vähättelevä kommentti, ettei muut maksaisi mitään.
Väärin meni itse maksan oman osani kuin myös terveyskuluni.
Muistakaa äänestää järkevästi 👍
Et muuten maksa itse terveyskulujasi. Ne on ihan toista mitä pääset maksamaan (siis terveyskulut).
Turvakoti muuten heitti Helenan ulos (tai siis, pyysi lähtemään) joten sielläkin todettiin ettei Helenalla ollut syytä olla siellä. :) Eikä Helena ole tainnut muuten valittaa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämässään eteenpäin mennyt ihminen roiku exässä, exän rahoilla ja exän kesämökillä kuten Helena on tehnyt. Eikö se jo kerro kaiken tarpeellisen? Mikä on estänyt Helenaa hankkimasta kämppää (vaikka vuokrata jos ei muuta), hakemasta töitä tai vaikka opiskelemasta kaikkien näiden vuosien aikana? Erosta on yli 5 vuotta eli kohta kauemmin kuin liitto edes kesti. Eikö olisi jo aika päästää irti ja elää omaa elämää?
Niin ja olihan Mikko vielä Hellun puheissa "my husband" vaikka oli tainnut jo mennä uusiin naimisiin.
Aika helppo päätellä että Helena ei pysty päästämään irti Mikosta.
Oho, toi alkuperäinen viesti on jo poistettu. Taisi osua ja upota kun Helena ja/tai mukilaiset kestä totuutta. :D Eihän tuossa ollut mitään väärää tietoa eikä Helenan haukkumista vaan täyttä faktaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tule julkaisemaan Helenan kirjaa. Kuka edes haluaisi lukea jonkun mellunmäessä asuneen virolaisen lokin elämänkertaa?
:D
Äläs sano ! Kirjan voi kustantaa myös itse .No nyt alkaa laulu teillä ettei Helenalla ole rahaa.Te ette sitä tiedä että onko vai ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siitä päättelen että kovin hyvin ei ole avioerosta toivuttu kun kantoi vielä viime kesällä videoista päätellen vihkisormusta nimettömässä ja puhui videolla My husbandista. Onhan se nyt ihan älyttömän kornia kun eron alusta on jo viisi vuotta ja Mikko onnellisesti uusissa naimisissakin.
Edelleen puhuu niin ja on ne sormukset.
Puhuu myös minun ja Mikon rahoista.😂
Jep, kirjoitti ylilaudallakin muka nyyminä ja mokasi "älä jaa mun ja Mikon rahoja"
Faktat ovat epämiellyttäviä Helenalle ja mukilaisille joten ne pitää tietenkin saada poistettua mahdollisimman nopeasti, jotta voivat pysyä harhoissaan ja valehdella Helenan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullapa ei ole asiaan mitään sanomista. Helena haki lapset silloin kuin pitikin, lasten toiseen kotiin pääsy oli isän toimesta estetty, joten tur
6 vuotta elämyt ihan hyvin ja asunnotkin ollut.Mitä te Helenaa töihin tunkemassa olette kyllä hän itse tietää jos työpaikkaa tarvitsee .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olette käynyt äänestämässä. Kaikkien on tärkeää äänestään ettei menetetä oikeuksia rikkaille.
Et muuten maksa itse terveyskulujasi. Ne on ihan toista mitä pääset maksamaan (siis terveyskulut).
Ei näillä ole tietoa mitä sairaalassa olo 1 yö maksaa.Nämä luulee että se on 50 € ym.ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämässään eteenpäin mennyt ihminen roiku exässä, exän rahoilla ja exän kesämökillä kuten Helena on tehnyt. Eikö se jo kerro kaiken tarpeellisen? Mikä on estänyt Helenaa hankkimasta kämppää (vaikka vuokrata jos ei muuta), hakemasta töitä tai vaikka opiskelemasta kaikkien näiden vuosien aikana? Erosta on yli 5 vuotta eli kohta kauemmin kuin liitto edes kesti. Eikö olisi jo aika päästää irti ja elää omaa elämää?
Niin ja olihan Mikko vielä Hellun puheissa "my husband" vaikka oli tainnut jo mennä uusiin naimisiin.
Tavallaan tosi hyvä että nykyaikaan voi lähteä jos liitto ei toiminut. Mun mummo oli tuollainen Hellun oloinen nainen ja heistä on vaarin kanssa jäänyt paljolti se, kuinka huono suhde heillä oli ja oli ollut vuosikymmeniä. Lapsensa ja lapsenlapsetkin kärsivät siitä. Vaari joi, luultavasti koska mummo ärsytti. Lopetti juomisen sinä päivänä kun mummo meni hoivakotiin ja pisti elämänsä kuntoon. Tosi surullista jos 50 vuotta elämästä on ollut väärän ihmisen kanssa kärvistelyä.
Tämä vaan ihan siihen liittyen kun välillä ollaan vihaisia Mikolle siitä, että hän lähti. Jos juttu ei toiminut, niin ehkä parempi kaikille pistää pillit ajoissa pussiin. Voisi ajatella että Helenakin saa näin mahdollisuuden uuteen elämään jonkun sopivamman kanssa, tästä vaan on nyt tullut iso härdelli rahasta johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan Helena tajuaa ettei enää voi olla samanlainen elintaso kuin jenkeissä kun oli naimisissa? Ilmeisesti ei ikinä koska edelleen yrittää kaikin keinoin, jopa lapsia hyödyntäen, saada Mikkoa maksamaan koko elämisen ja olemisen.
On kyllä yksinkertainen ja tyhmä tyyppi
Ei ole exällä itselläkään tulojen puoleen elintaso enää sama, koska tulot putosi murto-osaan. Lukiko oikeuden pöytäkirjoissa ett kymmenesosaan?
Mutta muuten elämisen taso exällä kyllä parani. Kotona kivaa, kun ei ole palvelusväkiarmeijaa koko ajan nurkissa vaan omassa rauhassa perheen kesken saa olla. Ja puolisokin tasapainoinen ja toisen huomioon ottava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta kyllä, silloin on avun tarpeessa jos ei viiden vuoden (!) jälkeenkään päähän mahdu mitään muuta kuin entinen aviomies joka on herraisä jo naimisissakin.
Puhutko itsestäsi? Et Helenasta varmasti ainakaan, koska et ole hänen päässään.
No tämäpä. Eipä olisi ensimmäinen kerta kun viha ja ärsytys tai kosto ja asioiden oikaisuyritys sotkettaisiin roikkumiseksi menneessä.
Paljonkos näiden vaki-avlaisten päähän miuta kuin Helena mahtuu?
Onko sinusta normaalia asua ex-miehen kesämökillä, kun erosta on melkein 6 vuotta? Onko normaalia kutsua "my husbandiksi"? Onko normaalia valittaa "niistä oltavista" monta vuotta eron jälkeen? Onko normaalia puhua "minun ja Mikon rahoista"?
Tekeekö elämässä eteenpäin mennyt ihminen noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
v 2019 49 euroa HUS Porvoo
Ei näillä ole tietoa mitä sairaalassa olo 1 yö maksaa.Nämä luulee että se on 50 € ym.ym
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tosi hyvä että nykyaikaan voi lähteä jos liitto ei toiminut. Mun mummo oli tuollainen Hellun oloinen nainen ja heistä on vaarin kanssa jäänyt paljolti se, kuinka huono suhde heillä oli ja oli ollut vuosikymmeniä. Lapsensa ja lapsenlapsetkin kärsivät siitä. Vaari joi, luultavasti koska mummo ärsytti. Lopetti juomisen sinä päivänä kun mummo meni hoivakotiin ja pisti elämänsä kuntoon. Tosi surullista jos 50 vuotta elämästä on ollut väärän ihmisen kanssa kärvistelyä.
Tämä vaan ihan siihen liittyen kun välillä ollaan vihaisia Mikolle siitä, että hän lähti. Jos juttu ei toiminut, niin ehkä parempi kaikille pistää pillit ajoissa pussiin. Voisi ajatella että Helenakin saa näin mahdollisuuden uuteen elämään jonkun sopivamman kanssa, tästä vaan on nyt tullut iso härdelli rahasta johtuen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättele ihmeessä vaikka ei se kyllä sun älykkyydestä kerro. Saati irti pääsemisestä. Koivut on eronneet aikoja sitten ja edelleen aamusta iltaan täällä puhut heidän erostaan. Tai siis Helenastahan sä mielestäsi puhut ja tapahtumista sellaisenaan. Eli myös todellisuudentajusi ehkä hämärtynyt?