Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
33081/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten Kiskko ja kaupunki -lehti julkaisee yhä Enbusken kolumneja? Eikö kirkko välitä siitä, että on tuomio naisen pahoinpitelystä?

Sitä minäkin ihmettelen.

Ihmetelkää rauhassa !

Ei siihen ihmettelyyn sulta lupaa tarvita.

Jatkaa vaan ihmettelyänne mistään teille ei vastausta tule. Lycka till !Saatte ihmetellä läpi elämänne.

Vierailija
33082/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehtokorvauksen puolella miljoonalla  Helena olisi saanut hyvän kämpän. Mutta laittoikin rahat rasvafirmaansa ja rillutteluun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33083/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te mitään tiedätte miksi hän on turvakotiin mennyt ja itkenyt siellä.Olitko itse ihan siellä paikanpäällä ?

Ainakaan ei ole mennyt turvakotiin siitä syystä, miksi turvakodit ovat olemassa, siis lähisuhdeväkivallan pelossa. 

Vierailija
33084/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten Kiskko ja kaupunki -lehti julkaisee yhä Enbusken kolumneja? Eikö kirkko välitä siitä, että on tuomio naisen pahoinpitelystä?

Sitä minäkin ihmettelen.

Ihmetelkää rauhassa !

Ei siihen ihmettelyyn sulta lupaa tarvita.

Jatkaa vaan ihmettelyänne mistään teille ei vastausta tule. Lycka till !Saatte ihmetellä läpi elämänne.

Saadaanhan me kuluttaa elämämme aivan niin kuin haluamme. Edelleenkään sinulta ei tarvita lupaa.

Vierailija
33085/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, Hellu kirkossa "metsästämässä" lahjoittajia. Yrittää kerätä itselleen kolehtia ja lisää vappurahaa. Apinaviiniä hankittava monelle päivälle.

Eikä tietysti voi olla kirkossakaan kuvaamatta.

Helena ei ole mitään itse kontrollia.Onko todella meidän melenterveytyö sitä että ihminen voi totaalisesti tuhota elämänsä,koska ei itse hakeudu hoitoon.Helena ei pysty itse irtautumaan luomastaan katkeruudesta ja viha tunteesta ex miestään kohtaan.Helena ei tunnetasolla ole hyväksynyt eroa että hänet jätettiin.Toistaa samoja asioita näkemättä itse että hän käytöksellään ja teoillaan aiheuttaa ne kaikki.Syylisiä ovat ex mies ja koko Suomalainen oikeusjärjestelmä.Sekä tietenkin lastensuojelutyö. Apua on varmasti tarjottu,terapiaa ja yksittäisiä keskusteluja.Hän ei näe niihin tarvetta koska on niin lukossa viha

Helena itse haki avioeroa.Siitä on nyt 6 vuotta Hyvin pitkä aika jo käsitellä ero.Koska siihen ei selkeästi ole pystynyt vaan vieläkin on täysin riippuvainen ex miehestään.Asunto on juurikin se muutos jota ei kykene tekemään Oma asunto irtautuminen ex miehestä Ei kykene

Vierailija
33086/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Mistä tiedät että oli perusteettomia,oletko lukenut ne kaikki.

Siksi tutkintapyyntö on aiheellinen. Oliko tarkoitushakuisesti tehtailtu, jotta saisivat lapset pois äidiltään. 

Olen ihan samaa mieltä siinä, että jotkut Helenan lukemat ilmoitukset olivat aika älyttömiä, toiset ei. Lapsia ei kuitenkaan näiden perusteella ole viety, vaan kyllä siellä on sosiaalityöntekijätkin karsinut pois sellaiset, joilla ei todellisuudessa ole mitään virkaa. Lapset vietiin sen käsittämättömän henkisen sabotaasin ja villin arvaamattoman käytöksen vuoksi. Jos ajatukset niin laukalla, että johonkin turvakotiin mennään itkemään niin on ihan hyvä, että lapset poistetaan tuosta yhtälöstä. Varsinkin toiselle paikkakunnalle ja koulunkäynnin kustannuksella ja toisen huoltajan tietämättä. Huomioon on myös otettava se näyttä lasten manipuloinnista isää

Onko sinulla faktaa että tietämättä vei lapset  Helsinkiin ja ei oltu koulusta anottu vapaata?Tuo faktat esiin ennenkuin levittelet täällä valheita.

Vierailija
33087/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Siksi tutkintapyyntö on aiheellinen. Oliko tarkoitushakuisesti tehtailtu, jotta saisivat lapset pois äidiltään. 

Olen ihan samaa mieltä siinä, että jotkut Helenan lukemat ilmoitukset olivat aika älyttömiä, toiset ei. Lapsia ei kuitenkaan näiden perusteella ole viety, vaan kyllä siellä on sosiaalityöntekijätkin karsinut pois sellaiset, joilla ei todellisuudessa ole mitään virkaa. Lapset vietiin sen käsittämättömän henkisen sabotaasin ja villin arvaamattoman käytöksen vuoksi. Jos ajatukset niin laukalla, että johonkin turvakotiin mennään itkemään niin on ihan hyvä, että lapset poistetaan tuosta yhtälöstä. Varsinkin toiselle paikkakunnalle ja koulunkäynnin kustannuksella ja toisen huoltajan tietämättä. Huomioon on myö

Jätti palauttamatta lapset. Fakta.

Vierailija
33088/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Helena julkaisee kirjan vielä vuosistaan Mikon vaimona. Totuus tulee esiin eikä se ole mikään kiiltokuva.

Kukaan ei tule julkaisemaan Helenan kirjaa. Kuka edes haluaisi lukea jonkun mellunmäessä asuneen virolaisen lokin elämänkertaa? Ei ole itse saanut aikaiseksi mitään elämässään. Respan tutkintokin on niin epämääräinen, että tuskin sitäkään oikeasti edes on. Siivellä elänyt kaikki nämä vuodet. Taitaisi tulla sekä Helenalle että kustantajalle korvausvaateet kunnianloukkauksesta. 

Vauvapalstalaiset ja ylilautalaiset olisivat ensimmäisten joukossa lukemassa semmoisen kirjan jos ilmestyisi ja höpö höpö, ettei muka lukisi, ihan sama kuin Seiskankin kanssa.(tai no jos on lukutaidossa puutteita niin sitten on vaikeata.)

Vierailija
33089/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, Hellu kirkossa "metsästämässä" lahjoittajia. Yrittää kerätä itselleen kolehtia ja lisää vappurahaa. Apinaviiniä hankittava monelle päivälle.

Helena ei ole mitään itse kontrollia.Onko todella meidän melenterveytyö sitä että ihminen voi totaalisesti tuhota elämänsä,koska ei itse hakeudu hoitoon.Helena ei pysty itse irtautumaan luomastaan katkeruudesta ja viha tunteesta ex miestään kohtaan.Helena ei tunnetasolla ole hyväksynyt eroa että hänet jätettiin.Toistaa samoja asioita näkemättä itse että hän käytöksellään ja teoillaan aiheuttaa ne kaikki.Syylisiä ovat ex mies ja koko Suomalainen oikeusjärjestelmä.Sekä tietenkin lastensuojelutyö. Apua on varmasti tarjottu,terapiaa ja yksittäisiä keskusteluja.Hä

Hoidon tarpeesta en osaa sanoa, koska en ole alan ammattilainen.

Mutta erosta on kohta 6 vuotta. Miten kauan on ok olla katkera ja velloa edelleen kiinni erossa? 10 vuotta? 20 vuotta?

Vaikka 60 vuotta, yhdellekään elämän kriisille ole aikataulua tai normia. Etkä sä edes tuedä onko Helena katkera tai vello erossa. 

Montako vuotta sulla menee arviolta heidän asioita velloessa? Ainakaan katkeruudesta elämään noin ylipäätään et ole ulosantisi perusteella yli päässyt, useinhan se tulee jo lapsuuden traumasta. 

Vierailija
33090/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Olen ihan samaa mieltä siinä, että jotkut Helenan lukemat ilmoitukset olivat aika älyttömiä, toiset ei. Lapsia ei kuitenkaan näiden perusteella ole viety, vaan kyllä siellä on sosiaalityöntekijätkin karsinut pois sellaiset, joilla ei todellisuudessa ole mitään virkaa. Lapset vietiin sen käsittämättömän henkisen sabotaasin ja villin arvaamattoman käytöksen vuoksi. Jos ajatukset niin laukalla, että johonkin turvakotiin mennään itkemään niin on ihan hyvä, että lapset poistetaan tuosta yhtälöstä. Varsinkin toiselle paikkakunnalle ja koulunkäynnin kustannuksella ja toisen huoltajan tietämättä. Huomioon on myö

Miksi Helena tenttaat näitä tietoja meiltä.Näin on tapahtunut. Sen joudut huoltajuus keskusteluissa selvittämään.

Vierailija
33091/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako syytettä on tähän mennessä Helenalle kertynyt, neljä? Vai onko enemmän? Ehkä jotkut pitävät tuollaista rikollista toimintaa hyvän äidin merkkinä, minä en.

Lasu saattaa määrätä lapsille edunvalvojan sijaisen yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen tutkimisieksi heidän puolesta ja varmaan salassapitorikos lähtee myös tutkintaan noiden lasupapereiden levittämisen vuoksi. 

Tuomarihan se tässä.

Asianajaja vaan,  hoidan näitä asioita työkseni. Korjaan itseäni sen verran, että lasu ei tietenkään määrää sijaista vaan hakee sitä ja tuomioistuin määrää hakemuksen perusteella.

Vierailija
33092/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti suhtautuu aggressiivisesti ja kostonhimoisesti niihin, jotka esittävät todisteita häntä vastaan. Mitä parempia todisteita, sitä voimakkaammin narsisti hyökkää. Lisäksi hän saa muutkin hyökkäämään niitä vastaan, jotka todisteita esittävät. Kostolta eivät ole turvassa edes narsistin omat perheenjäsenet.

Narsisti voi kostaa mustamaalaamalla, nöyryyttämällä, vainoamalla ja kiusaamalla niitä, jotka tuovat esiin hänen rikoksiaan tai muutoin epäeettisiä toimiaan.

Vierailija
33093/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei ole mitään itse kontrollia.Onko todella meidän melenterveytyö sitä että ihminen voi totaalisesti tuhota elämänsä,koska ei itse hakeudu hoitoon.Helena ei pysty itse irtautumaan luomastaan katkeruudesta ja viha tunteesta ex miestään kohtaan.Helena ei tunnetasolla ole hyväksynyt eroa että hänet jätettiin.Toistaa samoja asioita näkemättä itse että hän käytöksellään ja teoillaan aiheuttaa ne kaikki.Syylisiä ovat ex mies ja koko Suomalainen oikeusjärjestelmä.Sekä tietenkin lastensuojelutyö. Apua on varmasti

Hoidon tarpeesta en osaa sanoa, koska en ole alan ammattilainen.

Mutta erosta on kohta 6 vuotta. Miten kauan on ok olla katkera ja velloa edelleen kiinni erossa? 10 vuotta? 20 vuotta?

Vaikka 60 vuotta, yhdellekään elämän kriisille ole aikataulua tai normia. Etkä sä edes tuedä onko Helena katkera tai vello erossa. 

Montako vuotta sulla menee arviolta heidän asioita velloessa? Ainakaan katkeruudesta elämään noin ylipäätään et ole ulosantisi perusteella yli päässyt, useinhan se tulee jo lapsuuden traumasta. 

En minä niin sanonutkaan, vaan se, jonka viestiin vastasin.

Jotain siellä Helenalla kuitenkin kengässä hiertää, kun jatkaa sitkeästi taisteluaan, vaikka voittoja ei ole tullut eikä ole tulossa.

Ja siinähän jatkaa vaikka hautaan saakka, mutta ei hän mitään positiivista sillä saavuta.

Ad hominemit jätän omaan arvoonsa.

Vierailija
33094/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsisti joutuu kohtaamaan tappion, esimerkiksi tulee pidätyksi, saa syytteen tai potkut, hän tekee tiettäväksi, missä kaikessa on itse kokenut vääryyttä. Ne asiat hän on todennäköisesti painanut mieleensä varta vasten tätä hetkeä varten.

Narsisti tekeytyy uhriksi ja väittää joutuneensa säälimättömän vainon kohteeksi täysin syyttä. Jos tilanteeseen liittyy asianajaja, narsisti odottaa tietysti myös tämän toistavan nöyrästi väitteitään.

Vierailija
33095/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena jälleen ketjussa.Todista ,mistä tiedät, olitko itse paikalla ,mitä se sulle kuuluu Itse joudut kaikki todista maan kun huoltajuus käsittely alkaa.Sietä et voi olla poissa etkä anoa lykkäystä kun todistajat eivät ehdi paikallem.Rtkä myöskään voi perua käsittelyä.Nyt totuus tulee esiin

Vierailija
33096/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te mitään tiedätte miksi hän on turvakotiin mennyt ja itkenyt siellä.Olitko itse ihan siellä paikanpäällä ?

Ainakaan ei ole mennyt turvakotiin siitä syystä, miksi turvakodit ovat olemassa, siis lähisuhdeväkivallan pelossa. 

Sun kannattaisi tarkistaa tietosi turvakodeista. 

Vierailija
33097/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin sota-suomalaisten ikuinen häpeä

Lapin sota on häpeäpilkku muuten niin hienossa suomalaisen sotilaan historiassa. Ammutaan aseveljeä selkään venäläisten käskystä. Ilman Saksan aseita suomalaiset puhuisivat nyt venäjää tai ainakin se osa joka olisi välttynyt Siperialta.

Vierailija
33098/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Onko sinulla faktaa että tietämättä vei lapset Helsinkiin ja ei oltu koulusta anottu vapaata?Tuo faktat esiin ennenkuin levittelet täällä valheita.

Helena selosti stoorissaan tietämättömyyttä vai meinaatko sinä, että Helena on soittanut Mikolle ja kysynyt lupaa että ok? Ihan sama että onko koulusta anottu vapaata ja ihan sama myöskin mitä Mikko on tiennyt. Moka tapahtuu siinä kun ylipäätänsä sinne turvakotiin menee. 

Vierailija
33099/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi tarkistaa tietosi turvakodeista. 

Helenalla ei ollut mitään syytä mennä turvakotiin. Vuelä vähemmän hakea sinne lapsensa näiden kodista.

Vierailija
33100/55669 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Olen ihan samaa mieltä siinä, että jotkut Helenan lukemat ilmoitukset olivat aika älyttömiä, toiset ei. Lapsia ei kuitenkaan näiden perusteella ole viety, vaan kyllä siellä on sosiaalityöntekijätkin karsinut pois sellaiset, joilla ei todellisuudessa ole mitään virkaa. Lapset vietiin sen käsittämättömän henkisen sabotaasin ja villin arvaamattoman käytöksen vuoksi. Jos ajatukset niin laukalla, että johonkin turvakotiin mennään itkemään niin on ihan hyvä, että lapset poistetaan tuosta yhtälöstä. Varsinkin toiselle paikkakunnalle ja koulunkäynnin kustannuksella

Moka tapahtuu siinä kun ylipäätänsä sinne turvakotiin menee. 

Mitä aktuaalista vittua taas? 

Ketju on lukittu.