Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
O toivotti Natalien tervetulleeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te mitään tiedätte miksi hän on turvakotiin mennyt ja itkenyt siellä.Olitko itse ihan siellä paikanpäällä ?
Ainakaan ei ole mennyt turvakotiin siitä syystä, miksi turvakodit ovat olemassa, siis lähisuhdeväkivallan pelossa.
Sun kannattaisi tarkistaa tietosi turvakodeista.
Helenalla ei ollut mitään syytä mennä turvakotiin. Vuelä vähemmän hakea sinne lapsensa näiden kodista.
Sinäkö sen tiedät kas kun et ole levitellyt tietoasi täällä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Mistä tiedät että oli perusteettomia,oletko lukenut ne kaikki.
Siksi tutkintapyyntö on aiheellinen. Oliko tarkoitushakuisesti tehtailtu, jotta saisivat lapset pois äidiltään.
Olen ihan samaa mieltä siinä, että jotkut Helenan lukemat ilmoitukset olivat aika älyttömiä, toiset ei. Lapsia ei kuitenkaan näiden perusteella ole viety, vaan kyllä siellä on sosiaalityöntekijätkin karsinut pois sellaiset, joilla ei todellisuudessa ole mitään virkaa. Lapset vietiin sen käsittämättömän henkisen sabotaasin ja villin arvaamattoman käytöksen vuoksi. Jos ajatukset niin laukalla, että johonkin turvakotiin mennään itkemään niin on ihan hyvä, että lapset poistetaan tuosta yhtälöstä. Varsinkin tois
Mitä aktuaalista vittua taas?
Helena sanoi itse että meni turvakotiin koska ei ollut muuta paikkaa mihin mennä. Meinaatteko te oikeesti, että Mikko yhtäkkiä olisi minkäänlainen fyysinen uhka Helenalle? Vai meinaatteko että Helenalla olisi joku toinen henkilö joka häntä yhtäkkiä uhkailisi? Väitättekö tosissaan, että Helenalla olisi ollut peruste mennä turvakotiin?
Helena on vihjaillut jatkuvasti Mikon väkivallasta, vaikka mistään tällaisesta ei missään vaiheessa ole ollut mitään selvää väitettä tai näyttöä. Väkivalta linkittynee siihen, että Helena kokee sen henkisenä väkivaltana kun ei saa kaikkea haluamaansa Mikolta. Tällaisen kuvan maalaaminen lapsille on ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole sankempaa shaibaa vähään aikaan lukenut kuin että naisen pahoinpitelystä tuomitusta miehestä sanotaan että tarkoitti hyvää :D
Se on vain TeamHelenaKoivu. Varmaan oikeudenmukaisina ihmisinä sanoisivat samoin Mikostakin, jos tämä olisi syyllistynyt samaan kuin Enbuske. Joka repi tukoittain hiuksia naisen päästä, hakkasi tämän päätä lattiaan ja seinään, retuutti pitkin lattioita ympäri asuntoa niin että nainen oli yltäpäältä mustelmilla, sylki naamalle, haukkui ja huoritteli.
Varmaan olis Mikkokin hyvää tarkoittanut, jos olisi näin toiminut?
Henkinen väkivalta ei jätä ulkoisia merkkejä kehoon, mutta käytöksestä huomaa kuitenkin uhrin kantamat henkiset vammat.
Niin, Mikko ja vaimonsa ovat joutuneet koville tässä Helena-pyörremyrskyssä, onneksi heillä on vahvat tukijoukot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te mitään tiedätte miksi hän on turvakotiin mennyt ja itkenyt siellä.Olitko itse ihan siellä paikanpäällä ?
Ainakaan ei ole mennyt turvakotiin siitä syystä, miksi turvakodit ovat olemassa, siis lähisuhdeväkivallan pelossa.
Helenalla ei ollut mitään syytä mennä turvakotiin. Vuelä vähemmän hakea sinne lapsensa näiden kodista.
On se täällä kaikkien tiedossa.
Eihän Hellu edes ole parisuhteessa. Mikä häntä siis muka uhkasi? Lapsia vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mee takas enkuntunnille
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tule julkaisemaan Helenan kirjaa. Kuka edes haluaisi lukea jonkun mellunmäessä asuneen virolaisen lokin elämänkertaa?
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, Hellu kirkossa "metsästämässä" lahjoittajia. Yrittää kerätä itselleen kolehtia ja lisää vappurahaa. Apinaviiniä hankittava monelle päivälle.
Eikä tietysti voi olla kirkossakaan kuvaamatta.
Helena ei ole mitään itse kontrollia.Onko todella meidän melenterveytyö sitä että ihminen voi totaalisesti tuhota elämänsä,koska ei itse hakeudu hoitoon.Helena ei pysty itse irtautumaan luomastaan katkeruudesta ja viha tunteesta ex miestään kohtaan.Helena ei tunnetasolla ole hyväksynyt eroa että hänet jätettiin.Toistaa samoja asioita näkemättä itse että hän käytöksellään ja teoillaan aiheuttaa ne kaikki.Syylisiä ovat ex mies ja koko Suomalainen oikeusjärjestelmä.Sekä tietenkin lastensuojelutyö. Apua on varmasti tarjottu,terapiaa ja yksittäisiä keskusteluja.Hän ei näe niihin tarvetta koska on niin lukossa viha
Olen eri mutta kyllä, silloin on avun tarpeessa jos ei viiden vuoden (!) jälkeenkään päähän mahdu mitään muuta kuin entinen aviomies joka on herraisä jo naimisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena turha kiukutella täälä. Itse jaat kaiken ig tarinoissa. Hait lapset heidän isänsä luota.Ei ollut syytä viedä turvakotiin.Vaihtoeto hottelli tai Airbnb Turussa.Sanoit vielä ig tarinassa syyksi koska lasten serkut asuvat Helsingissä.Syy mennä turvakotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helenalla syy oli, eihän hän sinne muuten olisi mennyt.
Mutta se syy ei tavan tallaajan mielestä ollut alkuunkaan järkevä. Samaa mieltä näytti olevan lasu ja kyseinen turvakoti itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee takas enkuntunnille
Meinaatko, että koko sen vuoden kun lapset ovat olleet Mikon ja Natalien kanssa kun Helena oli vielä jenkeissä, niin olisivat jotenkin äärettömästi kärsineet ja vihanneet Natalieta ja isäänsä? Tämä kaikki ilman että koulussa, harrastuksissa tai lähipiirissä olisi mitenkään huolestuttu? Uskallan väittää näin, sillä jos jotain olisi niin aivan satavarmasti Helena olisi tämän esiin tuonut, kuten kaiken muunkin.
Lasten suhtautumisesta ja puheista nimenomaan näkee sen henkisen väkivallan ja manipuloinnin tuloksen, jota Helena on harrastanut ja miksi lapset on kiireellisesti sijoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullapa ei ole asiaan mitään sanomista. Helena haki lapset silloin kuin pitikin, lasten toiseen kotiin pääsy oli isän toimesta estetty, joten turvakoti oli enemmän kuin hyvä paikka.
Vierailija kirjoitti:
No näinhän siinä kävi. T.videon nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullapa ei ole asiaan mitään sanomista. Helena haki lapset silloin kuin pitikin, lasten toiseen kotiin pääsy oli isän toimesta estetty, joten turvakoti oli enemmän kuin hyvä paikka.
On minulla. Helsinkiläisenä veronmaksajana.
Ei isä oke missään vaiheessa estänyt Helenaa kotia hankkimasta. Ei se mikään turvakotiasia ole.
Ja nythän lapset on turvassa äidiltään. Kaikki hyvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, Hellu kirkossa "metsästämässä" lahjoittajia. Yrittää kerätä itselleen kolehtia ja lisää vappurahaa. Apinaviiniä hankittava monelle päivälle.
Eikä tietysti voi olla kirkossakaan kuvaamatta.
Helena ei ole mitään itse kontrollia.Onko todella meidän melenterveytyö sitä että ihminen voi totaalisesti tuhota elämänsä,koska ei itse hakeudu hoitoon.Helena ei pysty itse irtautumaan luomastaan katkeruudesta ja viha tunteesta ex miestään kohtaan.Helena ei tunnetasolla ole hyväksynyt eroa että hänet jätettiin.Toistaa samoja asioita näkemättä itse että hän käytöksellään ja teoillaan aiheuttaa ne kaikki.Syylisiä ovat ex mies ja koko Suomalainen oikeusjärjestelmä.Sekä tietenkin lastensuojelutyö. Apua on varmasti tarjottu,terapiaa ja yksittäisiä keskusteluja.Hä
Olen eri mutta kyllä, silloin on avun tarpeessa jos ei viiden vuoden (!) jälkeenkään päähän mahdu mitään muuta kuin entinen aviomies joka on herraisä jo naimisissakin.
Puhutko itsestäsi? Et Helenasta varmasti ainakaan, koska et ole hänen päässään.
Helenalle näyttää tulleen jumalolento-olo päälle.
Tämmöinen mielentila tulee varsin usein kuuluisuuksille, rikkaille ja vaikutusvaltaisille ja
tässä tilassa he tuntevat olevansa kaikkien lakien, sääntöjen ja muiden ihmisten yläpuolella.
Esiintyy usein pöyhkeänä käyttäytymisellä ja "ettekö-tiedä-kuka-minä-olen" kysymyksillä ja
heillä on taipumus ajautua esim. virkavallan kanssa tekemisiin ja kun nämä kyseenalaistavat
henkilön ylemmyyden, niin alkaa syyttely ja syyttömyyden mitä mielikuvituksellisin todistelu.
Minua ihmetyttää koko kuviossa kyllä ehdottomasti eniten Helenan äiti ja sisko. He eivät ole Helenan käytöksestä vastuussa tietenkään, mutta että ihan auttaa Helenaa tekemään yhä pahempaa ja pahempaa hallaa omalle tilanteelleen mm. viimeisimmällä Kakskerran tempauksella niin sitä en ymmärrä kyllä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan siitä päättelen että kovin hyvin ei ole avioerosta toivuttu kun kantoi vielä viime kesällä videoista päätellen vihkisormusta nimettömässä ja puhui videolla My husbandista. Onhan se nyt ihan älyttömän kornia kun eron alusta on jo viisi vuotta ja Mikko onnellisesti uusissa naimisissakin.
Edelleen puhuu niin ja on ne sormukset.
Puhuu myös minun ja Mikon rahoista.😂
Vierailija kirjoitti:
Ei elämässään eteenpäin mennyt ihminen roiku exässä, exän rahoilla ja exän kesämökillä kuten Helena on tehnyt. Eikö se jo kerro kaiken tarpeellisen? Mikä on estänyt Helenaa hankkimasta kämppää (vaikka vuokrata jos ei muuta), hakemasta töitä tai vaikka opiskelemasta kaikkien näiden vuosien aikana? Erosta on yli 5 vuotta eli kohta kauemmin kuin liitto edes kesti. Eikö olisi jo aika päästää irti ja elää omaa elämää?
Niin ja olihan Mikko vielä Hellun puheissa "my husband" vaikka oli tainnut jo mennä uusiin naimisiin.
Aika helppo päätellä että Helena ei pysty päästämään irti Mikosta.
Siis huuteliko tyttö ja pienin "You are not welcome here!" N:lle? Vai mitä huutelivat? O_o