Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.
Olenko oikeassa?
Kolmen lapsen eronnut äiti joka ei todellakaan hyväksyisi lasten isältä samanlaista käytöstä ku Helena tekee.
Vaikka ei tulla toimeen keskenämme ni lapsia ei sotketa riitoihin. Ja riidat loppu ku erottiin. Kun lasten asioita käsitellään ni pääosassa on lapset. Eikä ne vakoile pyynnöstä toisella vanhemmalla.
En hauku Helenaa, mutta en hyväksy hänen toimiaan. Olen itse kasvanut perheessä, jossa vanhempien riitoihin sotkettiin lapset. Joka ikinen juhlapyhä oli helvettiä, koska toinen vanhemmista järjesti kohtauksen, jonka ansiosta loppuperhe itki ja juhlahumu oli siinä. Toinen vanhempi mustamaalasi jatkuvasti appivanhempiaan eli lasten isovanmepia ja mustamaalaa edelleen,
Kaikki asiat mitä on itse käynyt läpi vaikuttaa siihen miten itse reagoi asioihin.
Minä pidän Mikon käytöstä ja olemusta jotenkin kylmänä. Pääsin aikoinaan täysillä pisteillä opiskelemaan sosiaalipsykologiaa Helsingin yliopistoon. En tiedä onko sillä mitään väliä mutta jokin intuitio on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Helenan käyttämä auto hävisi?
Veetäkö hullu sulle kuuluu. Pitkä lisää postaa sun viestejä ???
Tonkkaviini puhuu taas väkevästi, voisko toisksi halvimmalla saada yhtään älykkäämpää tarinaa aikaseksi kun tää halvin tuntuu niin huimien kirjotusten lähteeltä-
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei äitinä tulisi mieleenkään olla jonkun rikollisen naisen puolella, vaikka tyyppi olisikin äiti. Jotain oikeustajua pitää olla. Ja kyseinen äiti kun vahingoittaa lapsiaan jatkuvasti. En ymmärrä niitä äitejä jotka ovat Helenan puolella, ovatko samanlaisia rajattomia pikkurikollisia?
Joillakin on kummallinen oikeustaju. Taitavat myös ajatella äidin olevan pyhimys vaikka olisi kuinka haitallinen lapsilleen. Ei mene mun jakeluun. En voisi ikinä tehdä lapsilleni mitä Helena on tehnyt omilleen. Hyi helvetti, ajatuskin tekee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan kaikki tietää tämä. Ihan vaan veronmaksajina. Hellu ajeli kuitenkin meidän maksamilla teillä vironautoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole kovin hyvä äiti ja etenkin toiset äidit näkevät sen päivänselvästi. Helena tekee just niin kuin ei kuulu äidin tehdä. Tämä on selvää.
Vai kuinka moni äideistä tekisi saman kuin Helena ja kuvittelisi vielä olevansa hyvä äiti?
On vielä rikollinenkin. Saa lapset hävetä hirveästi. Tuskallista.
Hävetä Hävetä Hävetä
Häpeä Helena sanoo vauva palstan lapseton keski-ikäinen.
Ei Mikko varmaankaan häpeä, mutta lapset senkin edestä kun isä rikkoi heidän kodin äidin kanssa ja näin halusi erottaa äidistä. Tämä ei unohdu koskaan. Ne haavat on ikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.
Olenko oikeassa?
Kolmen lapsen eronnut äiti joka ei todellakaan hyväksyisi lasten isältä samanlaista käytöstä ku Helena tekee.
Vaikka ei tulla toimeen keskenämme ni lapsia ei sotketa riitoihin. Ja riidat loppu ku erottiin. Kun lasten asioita käsitellään ni pääosassa on lapset. Eikä ne vakoile pyynnöstä toisella vanhemmalla.
En hauku Helenaa, mutta en hyväksy hänen toimiaan. Olen itse kasvanut perheessä, jossa vanhempien riitoihin sotkettiin lapset. Joka ikinen juhlapyhä oli helvettiä, koska toinen vanhemmista järjesti kohtauksen, jonka ansiosta loppuperhe itki ja juhlahumu oli siinä. Toinen vanhempi mustamaalasi jatkuvasti appivanhempi
En siis arvota itseäni yhtään paremmaksi kuin kukaan muukaan. Tämä on tragedia eikä Helena ole ainoa syypukki.
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras Ylikseltä: Mitähän kivaa Koivun perhe on tänään puuhannut Kakskerrassa kauniina kevätpäivänä? Ovat ehkä tehneet pieniä pihahommia, istuttaneet kukkia ja laittaneet pari pientä lavakauluskasvimaata. Yrttejä ja salaattia. Ruuaksi on grillattu pihvejä ja Natalien lasten kans tekemiä kasvisvartaita. Nyt Mikko ja pojat katsovat lätkäfinaalia ja Natalie ja tyttö harjoittelevat meikkejä toisilleen. Illalla kun lapset jo nukkuvat Natalie ja Mikko istuvat terassilla ja Natalie siemailee viiniä, Mikko viskiä ja jostain kuuluu yksinäisen lokin kirkaisu ja Mikko ja Natalie katsovat toisiaan ja hymyilevät.
Voi hellanlettas sentään, mitä (varastettua) "perheidylliä" jonkun hörhön vanhan muijan pääkoppa keksiikin, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonkkaviini puhuu taas väkevästi, voisko toisksi halvimmalla saada yhtään älykkäämpää tarinaa aikaseksi kun tää halvin tuntuu niin huimien kirjotusten lähteeltä-
Elikkä hömöimmät viestit roskiin.
"Tämä on tragedia eikä Helena ole ainoa syypukki."
Suomeksi sanotaan kylläkin syntipukki.
Jos Natalie tai perheensä, sukunsa, ystävänsä Minnesotassa lukisivat näitä sairaita kirjoituksia vauva- palstalta!! Mitä ihmettä he ajattelisivat???
Vierailija kirjoitti:
Haha. Hauska. Näppäilyerhe. Juoksen kauppaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos Natalie tai perheensä, sukunsa, ystävänsä Minnesotassa lukisivat näitä sairaita kirjoituksia vauva- palstalta!! Mitä ihmettä he ajattelisivat???
Varmasti että Natalie-parka kun randomit hullut Helenan innoittamina parjaavat naista ja keksivät juttuja päästään.
Missä on Helenan todisteet Mikkoa vastaan? Niitä on odoteltu jo monta kuukautta. Onko niitä olemassakaan? Miksei Helena vienyt niitä oikeuteen?
Hellun tukijat, vastatkaa, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Helena allekirjoitti avioehtosopimuksen v 2014, ei pitänytkään sxopimusta riitautti avioehdon. Olisi lähtenyt Suomeen lasten kanssa, koti ostaa n 500 000 ja vielä jäänytkin rahaa. Turha syyttää Mikoa. Helena venytti ja vanutti, luuli asuvansa vielä Mikon omistamalla Kakskerrassa niinkauan kunnes oikeusjutut ohi. Ei hyvää iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras Ylikseltä: Mitähän kivaa Koivun perhe on tänään puuhannut Kakskerrassa kauniina kevätpäivänä? Ovat ehkä tehneet pieniä pihahommia, istuttaneet kukkia ja laittaneet pari pientä lavakauluskasvimaata. Yrttejä ja salaattia. Ruuaksi on grillattu pihvejä ja Natalien lasten kans tekemiä kasvisvartaita. Nyt Mikko ja pojat katsovat lätkäfinaalia ja Natalie ja tyttö harjoittelevat meikkejä toisilleen. Illalla kun lapset jo nukkuvat Natalie ja Mikko istuvat terassilla ja Natalie siemailee viiniä, Mikko viskiä ja jostain kuuluu yksinäisen lokin kirkaisu ja Mikko ja Natalie katsovat toisiaan ja hymyilevät.
Voi hellanlettas sentään, mitä (varastettua) "perheidylliä" jonkun hörhön vanhan muijan pääkoppa keksiikin, heh.
Tuollaisia juttuja runoilevat juuri vanhat naiset jotka yrittävät ärsyttää muita. Romanttista viisikkokirjallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole kovin hyvä äiti ja etenkin toiset äidit näkevät sen päivänselvästi. Helena tekee just niin kuin ei kuulu äidin tehdä. Tämä on selvää.
Vai kuinka moni äideistä tekisi saman kuin Helena ja kuvittelisi vielä olevansa hyvä äiti?
On vielä rikollinenkin. Saa lapset hävetä hirveästi. Tuskallista.
Hävetä Hävetä Hävetä
Häpeä Helena sanoo vauva palstan lapseton keski-ikäinen.
Ei Mikko varmaankaan häpeä, mutta lapset senkin edestä kun isä rikkoi heidän kodin äidin kanssa ja näin halusi erottaa äidistä. Tämä ei unohdu koskaan. Ne haavat on ikuiset.
Ei voi ymmärtää kun Helena ei ajattele lapsia, tuli kuin pyörre myrsku Suomeen, koulut alkoi ja kukahan komeilee seiskassa. Oikeudessa valitetaan, se on ihan turhaa instassa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä hömöimmät viestit roskiin.
Näistä loistaa perujen hölmöys. Hyvä että siitä kaartista puolet rahtusen viistui kun nälkä Purran saksittua niitten tukiaisia duunareita.Persu duunarit nousi kapinaan kun petetyksi.😁😁😁😁
Kun viimeisillä voimillaan vanha lapseton nainen haistaa toisen ovuloivan niin se on bensaa leikkeihin.
Pitää myöntää se että nautin ärsyttää noita ilkeitä naisia jotka aamusta iltaan haluavat pahaa naisille jotka ovat kyenneet saamaan lapsia.
Täällä kolmen lapsen äiti jonka eksä lähti toisen naisen matkaan ja "heitti ulos" omistamastaan asunnosta (ihan omaa tyhmyyttäni tähän olin aikanaan suostunut). Aivan jumalattoman tarkkana olin sanojeni kanssa lasten läsnäollessa ja tein ihan kaikkeni, että lasten ja isän suhde säilyy mahdollisimman hyvänä. Rohkaisin lapsia tutustumaan avoimesti isän uuteen ja ikinä ei ketään haukuttu minun kuullen, koska lapset eivät uutta tunteneet ja haukkuminen on rumaa. Kasvatin lapseni mielummin sanoittamaan tunteitaan järkevämmin. En stalkannut kesää, en sabotoinut hänen uutta suhdetta vaikka tietty ilmoitinkin hänelle mielipiteeni tapahtuneesta. Hankin oman asunnon ja keskityin turvaamaan lasten tasapainoista arkea.
En hyväksy yhtään Helenan menettelyä, se on kuvottavaa todella monella tavalla. Eli pieleen meni täälläkin, sori.