8-vuotias poika joutui karmean teon uhriksi koulun pihalla – poliisilta yksityiskohtainen ulostulo synkistä tapahtumista Poliisin mukaan 8-
”8-vuotias poika joutui karmean teon uhriksi koulun pihalla – poliisilta yksityiskohtainen ulostulo synkistä tapahtumista
Poliisin mukaan 8-vuotias uhri oli ensin roiskuttanut syövyttävää ainetta teinipojan päälle.”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012159652.html
Kommentit (98)
Nikkepoika teki rasistisen hyökkäyksen ukrainalaista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se sitten menikin. Se siitä uhrin asemasta, sai ansionsa mukaan
Ensin kivitti tyttöjä, sitten ruiskutti syövyttävää ainetta ukrainalaispoikaan. Sitten pillittäen äiton helmoihin kun sai itse samalla mitalla.
Aika paha ylilyönti silti vanhemmalta pojalta kostaa aihettamalla vakavia vammoja. Tyyppi on kyllä tiennyt, mitä tuollainen aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Perhe uhriutui rasismista itse lehdissä ennen kuin totuus paljastui. Ullatus?
Vierailija kirjoitti:
Aika paha ylilyönti silti vanhemmalta pojalta kostaa aihettamalla vakavia vammoja. Tyyppi on kyllä tiennyt, mitä tuollainen aiheuttaa.
Mitään ei olis pikkupojalle käynyt jos ei olis itse ensin perseillyt.
Ja taatusti ne omatekoiset pommitkin oli näiden pikkupaskiaisten tekosia. Se putkenavaajahan oli näiden hallussa
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen heitteli kivillä ja hiekalla valkoisia tyttöjä. Ukrainalaiset pojat olivat näiden tyttöjen kavereita. Poliisi on äsken kertonut lisätietoja mitä oikeasti tapahtui.
Eli ä p ä r ä sai ansionsa mukaan
Vierailija kirjoitti:
Ensin kivitti tyttöjä, sitten ruiskutti syövyttävää ainetta ukrainalaispoikaan. Sitten pillittäen äiton helmoihin kun sai itse samalla mitalla.
Näinhän se kannattaa tehdä. Ilman valvontakameran kuvia olisi voinut mennä läpikin. Ja nytkin ainut joka saa tuomion on se 16v poika.
Terr oristinalulta otettiin luulot pois.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ei opeta MIKÄÄN muu kuin oman lääkkeen maistaminen. 100% ukrainalaispojan puolella. Toivottavasti saa hyvää lakiapua.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalainenhan sai ensin kasvoilleen samaa nestettä, olisiko pitänyt jäädä sanoittamaan heittäjäretardin ruskean tunnetiloja?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta toimintaa äidiltä! Jos oma lapseni olisi tuollainen riesa ja kiusankappale, hävettäisi niin paljon, etten todellakaan kehtaisi sanomalehdessä uhriutua! Vahtisi kakaraansa, joka ilmiselvästi ei osaa käyttäytyä. Toivottavasti tämä tapahtumaketju vihdoin opetti tällekin lapselle, että joskus voi tulla vastaan se tyyppi, jota ei kannata heitellä kivillä eikä hapoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se sitten menikin. Se siitä uhrin asemasta, sai ansionsa mukaan
Mielestäsi on oikeutettua, että 16-vuotias pahoinpitelee törkeästi 8-vuotiaan lapsen, kun hän on ensin pahoinpidellyt kolmatta osapuolta?
Vierailija kirjoitti:
Nämä nekkerien puolustajat eivät tajua että ne surutta raisskaisivat ja tappaisivat sen toisen jos kukaan ei menisi väliin. Harmi että vanhempi poika ei onnistunut saamaan ruskealta raakalaiselta näkökykyä pois, olisi edes vähän hidastanut raaaiskailua tulevaisuudessa. Alkukantaiset apinat eivät usko muuta kuin väkivaltaa, sen takia Sharia-lakikin on olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se kannattaa tehdä. Ilman valvontakameran kuvia olisi voinut mennä läpikin. Ja nytkin ainut joka saa tuomion on se 16v poika.
Sairasta. Ja mistä tuollainen 8-vuotias ylipäätään on saanut jotain viemärinavaajaa käsiinsä? Varastanut vai ollut valvomatta?
ja trollit huusi kilpaa ukrainalaista syypääksi, muutoin ei olisi koko asiaa edes noteerattu tälläkään alustalla...
Kauheaa