Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
32241/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu, tuo pikku lavastaja ja instavideoidensa ohjaaja-käsikirjoittaja-tuottaja. Pitäiskö sen saada mokumenttien/mukadokumenttien oscar?

Vierailija
32242/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä niin moni puolustaa rikosten tekijää, Helenaa? Mitä on mennyt pieleen kun oikeustaju on noin viallinen?

Ja koko ajan menee pahemmaksi. Ei mikään ihme, että Suomenkin yhteiskunta jakautuu koko ajan mm. ihmisten älykkyyden perusteella. Helenan poppoo on todella pelottavan yksinkertaista porukkaa ja just tuo rikollisen elämäntyylin fanittaminen ehdoitta ja lain mukaan toimivan vihaaminen on jotenki vaan niin vastenmielistä.

Elämme todellakin Hyvät vs. Pahat -aikaa. Monin tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32243/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.

Olenko oikeassa?

Heille hyvin arka paikka. Purkavat turhaumista ja pettymistä nyt Helenaan.

Tai sitten ihmisiä vain häiritsee rikollinen ja lapsia vahingoittava toiminta, jota Helena harjoittaa.

Vierailija
32244/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.

Olenko oikeassa?

Kolmen lapsen eronnut äiti joka ei todellakaan hyväksyisi lasten isältä samanlaista käytöstä ku Helena tekee.

Vaikka ei tulla toimeen keskenämme ni lapsia ei sotketa riitoihin. Ja riidat loppu ku erottiin. Kun lasten asioita käsitellään ni  pääosassa on lapset. Eikä ne vakoile pyynnöstä toisella vanhemmalla.

Vierailija
32245/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa elämää naisilla. Aamusta alkaen ilkeilevät täällä. Ymmärrän hyvin tylsyyden.

Onneksi lapseni on ensi viikolla luonani.

Vierailija
32246/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut joskus turvakodissa tilanteessa joka oli vakava. 

Siellä oli samaan aikaan pienen vauvan äiti jonka mies oli sytyttänyt heidän asuntonsa tahallansa palamaan.

Oli myös äiti jonka miesystävä oli lukinnut tämän äidin ja hänen pienen tyttärensä kotiinsa vangiksi.

Uskoisin että nämä äidit ovat kohdanneet oikeasti vakavampia rikoksia kuin kukaan joka täällä haukkuu Helenaa.

Joojoo, miten mietit noiden tapaamisten jälkeen helenan tarvetta turvakodille?, mitä vastaisit tuollaisia kokeneille naisille lapsineen jos jäisivät kadulle helenan kaltaisten vallattua turvakodista sen yhden tarpeellisen tilan?

Vierailija
32247/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rikollista Helenaa tässä pitääkin tukea! :D Jollain teistä on hieman kummallinen oikeustaju.

Vierailija
32248/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa?

En usko, että tämä keissi kiinnostaa juurikaan lapsettomia. Tämäkin on tällainen mammapalsta. Mutta se lienee totta, että Hellun tekojen perkaaminen vaatii pidempää elämänkokemusta. Kakskymppisenä en olisi edes uskonut, että tuollaisia ihmisiä on olemassa.

Vierailija
32249/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi turvakotiin meno oli yksi järkyttävimmistä ja raivostuttavimmista tempauksistaan. Samoin kaikki muu yhteiskunnan ja viranomaisten hyväksikäyttö ja kuormittaminen. Eikä osaa edes hävetä. Kamala ihminen.

Oli kyllä virhe ottaa heidät alunperinkään sinne sisälle. Mutta he taisivat sitten ilmoittaa Turkuun viranomaisille, että täällä päässä on nyt jotain mätää, mikä haisee??? Ja Hellu vaan rauhassa tyytyväisenä kokkaillut siellä "Nyt mulla on koti, turvakoti" tajuamatta että viranomaiset kommunikoivat keskenään.

"Olen saanut vihdoinkin arjen rullaamaan, kun mulla on taas henkilökuntaa!".

Vierailija
32250/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivunmahla käy lukasteeksi myös perspanoon jos viiva ei kiinota.

Vierailija
32251/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Helenan elämä on nyt kurjaa, on ymmärrettävä että hän on sen itse aiheuttanut. Kaiken tämän olisi voinut välttää jos olisi ollut edes jotenkin normaali,

Niin. Sinähän toivot että hänen elämänsä olisi kurjaa. Eikö?

Lause alkaa sanalla JOS. En tiedä onko se kurjaa, mutta siltä kovasti vaikuttaa ihan faktojen perusteella.

En toivo Helenalle pahaa, toivon että hän saa päänsä kuntoon ja sekoilu loppuu. Se on kaikkien etu, etenkin lasten.

Eipä Hellulla ainakaan kovin hyvin mene. Itse aiheutettua, ikävä kyllä.

Nyt vois tukijatkin kannustaa Helenaa menemään elämässä eteenpäin ja lopettamaan turhan "taistelunsa". Tulee häviämään kuitenkin.

Vierailija
32252/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa ihmistä, jolla on pakkomielle kokoajan kuvata todisteita?

Epävarma tilanne. OIkeudellinen kiista.

Kukapa häntä uskoisi ilman todisteita ? Koko ajan huutelette häntä valehteliaksi.Siksi kuvaa.

Hän valehtelee ja ne häne videonsa todistaa sen😂😂😂

Niin, sehän se koko hänen kuvaamisessaan hassuinta onkin!

Vierailija
32253/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa?

Nämä asiat on kuitenkin hyvä analysoida että ymmärretään mistä kumpuaa silmitön kiukku. :D

Vierailija
32254/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa?

En usko, että tämä keissi kiinnostaa juurikaan lapsettomia. Tämäkin on tällainen mammapalsta. Mutta se lienee totta, että Hellun tekojen perkaaminen vaatii pidempää elämänkokemusta. Kakskymppisenä en olisi edes uskonut, että tuollaisia ihmisiä on olemassa.

Toi viimeinen lause on minunkin mielestäni totta.. Tai näin nyt ajattelen. 

Vierailija
32255/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa?

Näin juuri. Eivätkä aivan varmasti ole käyneet läpi eroa missä toinen osapuoli on rikas power player.

Vierailija
32256/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta tonkkaa Apinaa menee vappuna?

Vierailija
32257/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena ei ole kovin hyvä äiti ja etenkin toiset äidit näkevät sen päivänselvästi. Helena tekee just niin kuin ei kuulu äidin tehdä. Tämä on selvää.

Vai kuinka moni äideistä tekisi saman kuin Helena ja kuvittelisi vielä olevansa hyvä äiti?

Vierailija
32258/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä niin moni puolustaa rikosten tekijää, Helenaa? Mitä on mennyt pieleen kun oikeustaju on noin viallinen?

Ja koko ajan menee pahemmaksi. Ei mikään ihme, että Suomenkin yhteiskunta jakautuu koko ajan mm. ihmisten älykkyyden perusteella. Helenan poppoo on todella pelottavan yksinkertaista porukkaa ja just tuo rikollisen elämäntyylin fanittaminen ehdoitta ja lain mukaan toimivan vihaaminen on jotenki vaan niin vastenmielistä.

Elämme todellakin Hyvät vs. Pahat -aikaa. Monin tavoin.

Mun mielestä hyvät vs pahat jako on erilainen kuin tajuattekaan.

Vierailija
32259/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta tonkkaa Apinaa menee vappuna?

Ja onko jo korkattu?

Vierailija
32260/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi turvakotiin meno oli yksi järkyttävimmistä ja raivostuttavimmista tempauksistaan. Samoin kaikki muu yhteiskunnan ja viranomaisten hyväksikäyttö ja kuormittaminen. Eikä osaa edes hävetä. Kamala ihminen.

Oli kyllä virhe ottaa heidät alunperinkään sinne sisälle. Mutta he taisivat sitten ilmoittaa Turkuun viranomaisille, että täällä päässä on nyt jotain mätää, mikä haisee??? Ja Hellu vaan rauhassa tyytyväisenä kokkaillut siellä "Nyt mulla on koti, turvakoti" tajuamatta että viranomaiset kommunikoivat keskenään.

Kai heidän on täytynyt ottaa jos tuo yksi on kirkunut tekoitkuaan ja antanut ymmärtää hysteriaa teeskennellen että on tapahtunut kauheita asioita Mikon takia.

Ketju on lukittu.