Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
32261/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.

Olenko oikeassa?

Kolmen lapsen eronnut äiti joka ei todellakaan hyväksyisi lasten isältä samanlaista käytöstä ku Helena tekee.

Vaikka ei tulla toimeen keskenämme ni lapsia ei sotketa riitoihin. Ja riidat loppu ku erottiin. Kun lasten asioita käsitellään ni  pääosassa on lapset. Eikä ne vakoile pyynnöstä toisella vanhemmalla.

Sama täällä, tosin mulla on vaan kaksi lasta. Exäni on rikas. Ei kuin Mikko, mutta selvästi keskivertoa kovatuloisempi kuitenkin. Ei tulis mieleenkään tunkea exäni mökille. Meilläkin oli avioehto. Lapset sai elarit, minä en mitään muuta kuin oman omaisuuteni. Enkä kyllä ollut vaillakaan. Kuusi vuotta eron jälkeen meillä oli jo kummallakin uudet puolisot ja ihan omat erilliset elämät. Lasten juhliin mahdumme kaikki sopuisasti.

Vierailija
32262/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Lasussa töissä, määräisin nämä valvotut tapaamiset ehdottomasti aina juhlapyhille, koska

a) silloin selviäisi juoppojen vanhempien todellinen halu sitoutua lapsiinsa

b) työssäkäyvät vanhemmat ehtisivät kuskamaan lapsiaan tapaamisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32263/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:ð

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt että nämä Helenaa haukkuvat naiset ovat 40 - 60 vuotiaita lapsettomia naisia.

Olenko oikeassa?

En usko, että tämä keissi kiinnostaa juurikaan lapsettomia. Tämäkin on tällainen mammapalsta. Mutta se lienee totta, että Hellun tekojen perkaaminen vaatii pidempää elämänkokemusta. Kakskymppisenä en olisi edes uskonut, että tuollaisia ihmisiä on olemassa.

Toi viimeinen lause on minunkin mielestäni totta.. Tai näin nyt ajatajattelen

Totta vaan on että hieho joka ei tule tiineeksi  sonnilla eikä keinosiemennyksellä  on raakki lehmä

Vierailija
32264/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa?

Heille hyvin arka paikka. Purkavat turhaumista ja pettymistä nyt Helenaan.

Nämä asiat on kuitenkin hyvä analysoida että ymmärretään mistä kumpuaa silmitön kiukku. :D

Johan se on moneen kertaan kerrottu täällä: Vääryydestä.

Vierailija
32265/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta ruikkausta koivunmahlaa menee  hiehon kurkkuun vappuna?

Vierailija
32266/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei ole kovin hyvä äiti ja etenkin toiset äidit näkevät sen päivänselvästi. Helena tekee just niin kuin ei kuulu äidin tehdä. Tämä on selvää.

Vai kuinka moni äideistä tekisi saman kuin Helena ja kuvittelisi vielä olevansa hyvä äiti?

On vielä rikollinenkin. Saa lapset hävetä hirveästi. Tuskallista.

Hävetä Hävetä Hävetä

Häpeä Helena sanoo vauva palstan lapseton keski-ikäinen.

Vierailija
32267/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa?

Heille hyvin arka paikka. Purkavat turhaumista ja pettymistä nyt Helenaan.

Näin juuri. Eivätkä aivan varmasti ole käyneet läpi eroa missä toinen osapuoli on rikas power player.

Mitä sillä on väliä, onko Mikko rikas vai köyhä? Ne on Mikon rahoja.

Vierailija
32268/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena postailee etä-äiti-juttuja. Tapaajavanhempi varmaan hänelle parempi rooli kuin 50/50. 

Vierailija
32269/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi turvakotiin meno oli yksi järkyttävimmistä ja raivostuttavimmista tempauksistaan. Samoin kaikki muu yhteiskunnan ja viranomaisten hyväksikäyttö ja kuormittaminen. Eikä osaa edes hävetä. Kamala ihminen.

Oli kyllä virhe ottaa heidät alunperinkään sinne sisälle. Mutta he taisivat sitten ilmoittaa Turkuun viranomaisille, että täällä päässä on nyt jotain mätää, mikä haisee??? Ja Hellu vaan rauhassa tyytyväisenä kokkaillut siellä "Nyt mulla on koti, turvakoti" tajuamatta että viranomaiset kommunikoivat keskenään.

Kai heidän on täytynyt ottaa jos tuo yksi on kirkunut tekoitkuaan ja antanut ymmärtää hysteriaa teeskennellen että on tapahtunut kauheita asioita Mikon takia.

Poliiseille ei mennyt läpi Hellun tekoitkut ja valheet. Miksi Turvakodissa meni?

Vierailija
32270/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei ole kovin hyvä äiti ja etenkin toiset äidit näkevät sen päivänselvästi. Helena tekee just niin kuin ei kuulu äidin tehdä. Tämä on selvää.

Vai kuinka moni äideistä tekisi saman kuin Helena ja kuvittelisi vielä olevansa hyvä äiti?

Hävetä Hävetä Hävetä

Ei Helena varmaankaan häpeä, mutta lapset senkin edestä.

Olen muuten kolmekymppinen kahden lapsen äiti.

Vierailija
32271/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään äitiä jonka mielestä Helenan toilailut on oikein. Kaikki tuomitsevat ja tietävät Hellun aiheuttavan vahinkoa lapsilleen.

Mitä ihmettä. Minulla on kaksi lasta ja näen tässä casessa vähän suuremman kuvan.

Vierailija
32272/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa?

Kolmen lapsen eronnut äiti joka ei todellakaan hyväksyisi lasten isältä samanlaista käytöstä ku Helena tekee.

Vaikka ei tulla toimeen keskenämme ni lapsia ei sotketa riitoihin. Ja riidat loppu ku erottiin. Kun lasten asioita käsitellään ni  pääosassa on lapset. Eikä ne vakoile pyynnöstä toisella vanhemmalla.

Sama täällä, tosin mulla on vaan kaksi lasta. Exäni on rikas. Ei kuin Mikko, mutta selvästi keskivertoa kovatuloisempi kuitenkin. Ei tulis mieleenkään tunkea exäni mökille. Meilläkin oli avioehto. Lapset sai elarit, minä en mitään muuta kuin oman omaisuuteni. Enkä kyllä ollut vaillakaan. Kuusi vuotta eron jälkeen meillä oli jo kummallakin uudet puolisot ja

Vanhanpiian  iltasatu . Huono kässäri.  Naura hömö itsellesi.🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
32273/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään äitiä jonka mielestä Helenan toilailut on oikein. Kaikki tuomitsevat ja tietävät Hellun aiheuttavan vahinkoa lapsilleen.

Mitä ihmettä. Minulla on kaksi lasta ja näen tässä casessa vähän suuremman kuvan.

Niin, suurempi kuva on Helenan instan ulkopuolella eikä mairittele Helenaa ollenkaan. Suurin osa keissiä seuraavista näkevät kyllä sen suuremman kuvan mutta Helenan tukijat eivät. Muuten eivät olisi Hellun tukijoita.

Vierailija
32274/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Lasussa töissä, määräisin nämä valvotut tapaamiset ehdottomasti aina juhlapyhille, koska

a) silloin selviäisi juoppojen vanhempien todellinen halu sitoutua lapsiinsa

b) työssäkäyvät vanhemmat ehtisivät kuskamaan lapsiaan tapaamisiin.

Jos jos,   missä se hullu poka Jari nut on ,vai onko kuollut.

Vierailija
32275/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeassa?

En hauku Helenaa, mutta en hyväksy hänen toimiaan. Olen itse kasvanut perheessä, jossa vanhempien riitoihin sotkettiin lapset. Joka ikinen juhlapyhä oli helvettiä, koska toinen vanhemmista järjesti kohtauksen, jonka ansiosta loppuperhe itki ja juhlahumu oli siinä. Toinen vanhempi mustamaalasi jatkuvasti appivanhempiaan eli lasten isovanmepia ja mustamaalaa edelleen, vaikka he ovat jo haudassa. Toinen vanhempi yritti määrätä kaikesta, myös appivanhempiensa kuolinpesän asioiden hoidosta. Joka suuntaan oli sukset ristissä. Kun olin aikuinen, isovanhemmat paljastivat, että he olivat pohtineet sitä, että meidät lapset olisi pitänyt ottaa pois vanhemmiltamme ja tuoda isovanhempien turvaan. 70-80-luvulla ei vaan ollut tapana sotkeutua toisten asioihin, niin me lapset jäätiin kärsimään. En ikinä unohda sitä pakokauhua, joka oli läsnä aina. Elämä oli munankuorilla kävelemistä. Minusta tuli rikkinäinen ja oirehdin edelleen, vaikka olen jo 50-vuotias. Omia lapsia minulla ei ole kammottavan lapsuuteni ansiosta. Huomaan, että niitä pahoja käytösmalleja on minussa, ne kumpuavat lapsuudesta, vanhempien esimerkistä. Toinen vanhemmistani ei uskaltanut erota, koska väkivallan uhka oli läsnä ja hän joi lopulta itsensä hengiltä. Alkoholi oli pakokeino todellisuudesta. Se pahempi osapuoli on vielä hengissä, mutta on pahoin alkoholisoitunut. En totisesti toivo kenellekään samaa.

Vierailija
32276/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetä Hävetä Hävetä

Ei Helena varmaankaan häpeä, mutta lapset senkin edestä.

Olen muuten kolmekymppinen kahden lapsen äiti.

Jaaha. Minun lapseni opiskelee jo yliopistossa.

Vierailija
32277/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on muuten ihan kalju toiselta ohimoltaan ja ylipäätään päälaki paistaa ohuen tukan läpi. Ei ihme että pitää aina jotain hattua, sisälläkin.

Ja meikittömänä aika tavallisen näköinen. Meikkikouluihin ja meikkeihin varmaan uponnut kymmeniätuhansia dollareita.

Mun mielestäni aika luotaantyöntävän näköinen kun se suu on aina väärinpäin, osaakohan oikeasti edes hymyillä. Vois pyytää tuppuraiselta neuvot miten vedetään huulien punat koko naaman yli niin että mieleen tulee kummelista ne kaksi "naista", mahtaisko helena ja tytti suostu "kummeli remasterointi"-jaksoon, olis ihan parasta settiä, jututki on ku kummelista.

Vierailija
32278/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei äitinä tulisi mieleenkään olla jonkun rikollisen naisen puolella, vaikka tyyppi olisikin äiti. Jotain oikeustajua pitää olla. Ja kyseinen äiti kun vahingoittaa lapsiaan jatkuvasti. En ymmärrä niitä äitejä jotka ovat Helenan puolella, ovatko samanlaisia rajattomia pikkurikollisia?

Vierailija
32279/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään isää jonka mielestä Mikon toilailut on oikein. Kaikki tuomitsevat ja tietävät Mikko aiheuttavan vahinkoa lapsilleen. Hyi mikä isä.

Vierailija
32280/55669 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena ei ole kokenut mitään vääryyttä kaikki mennyt niin kuin papereissa on.

Ei osaa päästää irti vaikka itse on toivonut että kumpikin voisi mennä eteenpäin.

Noi sen jutut muuttuu kokoajan. Ja tässä kaikessa on vaan päätarkoitus toisen kiusaaminen ja se suurin syy saada lisää rahaa. 

Paha kun ei pysty oikeudessa vetoamaan mielenterveyteen ku ehti hankkia ne paperit ettei oo mitään.

Ketju on lukittu.