Mitä teette yksin kotona, kun kukaan ei nää?
Älkää kertoko mitään pervoa vaan ihan tavallisia asioita. Itse tulen suihkusta vain pyyhe ympärilläni. Jos on hyvää ruokaa niin saatan nuolla lautasen.
Kommentit (31)
Pistän surullista musiikkia soimaan ja itken sydämeni kyllyydestä. Näin puhistuu silmät ja sielu. Kunnon itku tekee välillä hyvää.
Tanssin pölynimurin kanssa ja laulan.
Vierailija kirjoitti:
Tanssin pölynimurin kanssa ja laulan.
Onko hän hyvä tanssimaan?
Laitan ruokaa pelkissä alushousuissa. Ihailen sixpackia peilistä.
Miten muuten suihkusta tullaan kun pyyhe ympärillään? Pukeeko joku itsensä jo suihkussa kotona?
Mä just kans nuolin lautasen :D kastiketta jäi ja oli haarukalla sitä vaikea kauhoa niin ei kun ääntä kohti.
Tykkään myös puristella ja heilutella tissejäni (siis ei mitenkään seksuaalisesti).
Olen myös esiintyvä taiteilija ja tänään tanssi-ilmakitararepertuaariini on kuulunut mm Queenia ja Panic! At the Discoa.
Juon kaljaa mielettömänä ja poltan tupakkaa ja kuuntelen musaa täysillä.
Kuuntelen sellaisia biisejä joita en kehtaisi kertoa kuuntelevani. Voin myös tanssia biisien tahtiin.
Elän. Vain yksin voi oikeasti elää.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen sellaisia biisejä joita en kehtaisi kertoa kuuntelevani. Voin myös tanssia biisien tahtiin.
Linkkaa tähän joku sellainen biisi.
Who are you when no one is watching?
Siinähän ne tuli jo listattua. Ygösenä piereskely, sitten muut: kaljan juonti ja masturbointi. Sellaisia asioita voi tehdä vain oikeasti omassa rauhassa. Joskus istahdan lattialle enkä välitä nousta ylös, jään siihen vain möllöttämään. Olen myös nukahtanut parvekkeen lattialle joskus.
-nainen
Tanssin niinkuin Fresh Prince of Bel-Airin Carlton.
Eiköhän nuo kyylämummot näe kaiken
Koska ap sulki pervoilut pois, ainoa asia, jota teen vain silloin, kun olen yksin on itkeminen. Paitsi jos on joku akuutti suru, itken kyllä puolison nähdenkin.
Menen vessaan ja pieraisen hiljaa. Ettei kukaan kuulisi. Olen niin estynyt.
Spänkkaan mun mankia ihan missä sattuu. Syön sipsejä salaa ja juon kaljaa päälle.
Röyhtäilen, piereskelen, kaivan nenää, masturboin, laulan, nauran, tanssin, huudan uutisille, teen saksipotkuja kuvitteellisia hyökkääjiä vastaan. Ei ihmeempää, olen tavallinen.