Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella etovaa että äijät menee panemaan säälistä naisia joita eivät oikeesti halua.. miksi ei kunnioiteta itseään sen vertaa edes että ei tuota tee..
Koska miehet menee sinne minne mulkkersson osoittaa. Aivot eivät yläpäässä enää toimi siinä vaiheessa.
Jos nainen ei oo haluttava niin eihän se mulkku sinnepäin osoita silloin
Mitäs se sitten on, että kun nuorena tuonne yli keski-iän sain vain harvakseen suoraa huomiota, mutta annas kun vanhenin, lihoin ja rypistyin, ei kotirapussakaan aina pääse kulkemaan ilman monenlaista henkistä käpälöintiä erilaisilta toisen luokan toivotuilta. Monesti olen tätä itsekseni ihmetellyt. Ja tyyliä en ole muuttanut, nuttura on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei ole etovaa että mennään sellasen kanssa joka ei yhtään viehätä? Mun itsetunto romuttui kun tajusin että kaikki on nussinu mua vaan säälistä
Ei ole sääliä, vaan itsekästä himoa.
No mutta ei ne ole mua pitäneet viehättävänä. Joten kyllä ne on mua säälineet. Nussitaan nyt kun toi ei muuten saa. Mulle on ihan suoraankin sanottu
? Ja suostuit tuollaisen jälkeen?
Eihän sitä etukäteen sanota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei ole etovaa että mennään sellasen kanssa joka ei yhtään viehätä? Mun itsetunto romuttui kun tajusin että kaikki on nussinu mua vaan säälistä
No mutta ei ne ole mua pitäneet viehättävänä. Joten kyllä ne on mua säälineet. Nussitaan nyt kun toi ei muuten saa. Mulle on ihan suoraankin sanottu
Kun oli peruskoulu ajan jatkuvasti kuullut että on rumista rumin niin sitä nyt hyväksyy kaikki jotka kehuu.. sitten vanhempana tajuaa että sääliä se vaan oli. Mä olin noin normaalipainoisenakin se rumin .. vaikka annettiin ymmärtää muuta. En pääse enää tästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Eli kauniita naisia lähestyvä mies on harhainen, itsestään liikoja luuleva pinnallinen pelle. Tavallisia/perusnättejä naisia lähestyvällä miehellä on huono itsetunto, hän on jumissa mukavuusalueellaan ja kokee kauneuden uhkana.
Kertokaa nyt vielä, mikä kaikki on vikana heissä, jotka eivät lähesty naisia lainkaan.
Miehet ovat joko ihan vain pinnallisia, pinnallisia ja laskelmoivia tai pinnallisia ja passiivisia. Tässä nämä kolme miesryhmää tiivistettynä, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaat jonkun baarissa joka lirkuttaa aamuyön tunteina ummet ja lammet... onko kyseessä vuosisadan rakkautarina, johon pitää tarttua heti eikä vasta paremmin tutustuttuanne... vai pano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaat jonkun baarissa joka lirkuttaa aamuyön tunteina ummet ja lammet... onko kyseessä vuosisadan rakkautarina, johon pitää tarttua heti ei
Mä olin baarissa aina se hylkiö .. katoin vierestä kun mun kaverilla oli koko ajan vientiä .
Vierailija kirjoitti: Jos nainen ei oo haluttava niin eihän se mulkku sinnepäin osoita silloin
En tiedä oletko kuullut, mutta on miehiä jotka panevat lampaita. Eli se että seisoo ei kyllä tarkoita vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Jos nainen ei oo haluttava niin eihän se mulkku sinnepäin osoita silloin
En tiedä oletko kuullut, mutta on miehiä jotka panevat lampaita. Eli se että seisoo ei kyllä tarkoita vielä mitään.
Varmasti panee . Ei tässä maailmassa rumalla ole ihmisarvoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella etovaa että äijät menee panemaan säälistä naisia joita eivät oikeesti halua.. miksi ei kunnioiteta itseään sen vertaa edes että ei tuota tee..
Koska miehet menee sinne minne mulkkersson osoittaa. Aivot eivät yläpäässä enää toimi siinä vaiheessa.
Jos nainen ei oo haluttava niin eihän se mulkku sinnepäin osoita silloin
Voi voi... muutaman snapsin jälkeen kelpaa kaikki, missä on reikä mihin tuikata.
Sama ongelma naisilla, siksi alkoholi onkin viisauden juoma 😉
Kyllä tätä palstaa lukiessa vähän kyynistyy, kun näkee näitä miesten ajatuksia.
Miehet arvioivat itseään vaatimattoman näköisiksi ja ei niin tavoiteltaviksi miehiksi. Sitten baarissa, illanvietossa ym. ajatellaan että olisihan se seksi tai parisuhde eli säännöllinen seksi ihan kiva juttu. Yritetään strategisesti jotenkuten mutta ei liian viehättävää naista (kait tuota nyt panee), ja ajatellaan että eiköhän tuosta saa naisystävän korvikkeen, kun ei parempaakaan saa.
Eikö sen luulisi näkyvän suhteessa, jos mies on vain puolittain kiinnostunut tai strategisista syistä yhdessä naisen kanssa? Alhaisena naisen arvostuksena, puutteellisena läheisyytenä ja seksielämänä, miehen turhautumisena? Mitä nainen saa tästä asetelmasta, kun elää tietämättään kulissia? Miehen nuppi menee kumminkin sekaisin, jos jonain päivänä oikeasti kiinnostava eli kaunis nainen osoittaa kiinnostusta.
Kaunis ei välttämättä ole hauskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaveri on komea mies. Etsii aina niitä ihan taviksia. Koska niiltä saa sitä ihailua, kun on itse komea. Etenkin tykkää niistä joilla huonompi itsetunto ja jotka tekee suunnilleen mitä vain hänen eteensä. Kuulemma inhoaa näitä kauniita naisia, veikkaan syyksi sen että tietää että niillä on ehkä parempi itsetunto ja ne saa kenet tahansa muunkin komean.
Ehkä myös kaverillasi on huono itsetunto, kun tarvitsee niin paljon nostatusta.
Niin sillä taitaa olla. Ei ainakaan siedä yhtään kritiikkiä, vaikka itse sitä kyllä jakaa. Joo, ei ole enää mikään hyvä kaveri, samassa harrastuksessa vaan. Outoa vaan että sen näköisellä on niin huono itsetunto. Huonompi kuin minulla, vaikka minua kiusattiin koko yläaste pääosin ulkonäön takia. No, olin ehkä vähän ruma ankanpoikanen ja minusta tuli ihan tavallinen sitten aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei rumempikaan välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Voitte mennä yhdessä katsomaan stand up - komiikkaa, niin hänen ei tarvi hauskuuttaa sua.
Siskoni kanssa olin nuorena flikkana kaupungilla niin yksi nuor mies tuli sanomaan että tarttee vissiinki olla tennistähti että teitä sais nusauttaa. Tämä Björn Borgin suuruusajalla ruotsissa.
Tosta tanssiin hakemisesta.
Olin siskon ja äitini kanssa lavatansseissa. Kukaan ei hakenut. Tapasin jälkeenpäin yhden paikalla olleista miehistä työnmerkeissä. Kerto ettei kehdannut tulla hakemaan kun oltiin liian nättejä.
Vierailija kirjoitti:
Olin siskon ja äitini kanssa lavatansseissa. Kukaan ei hakenut. Tapasin jälkeenpäin yhden paikalla olleista miehistä työnmerkeissä. Kerto ettei kehdannut tulla hakemaan kun oltiin liian nättejä.
Varmaan tuollaisissa julkisissa tilanteissa, kuten tanssit ja baarit, on miehillä se sosiaalinen paine kova. Siis niin päin, että jos itsetunto ei ole hurjan korkea, niin mies miettii että koko kapakka nauraa hänelle jos huomaa hänen edes katsovan liian kaunista naista, saati saavan pakit. Sitten niitä kaunottaria lähestyvät vain erilaiset rajattomat ja estottomat rentut, jotka ovat tottuneet "häpäisemään" itseään julkisesti muutenkin ja joita eivät pakit liikuta.
Minulla ei itseluottamus riitä yrittämään liian kauniita. Tuntuu, että minun pitäisi olla poikkeuksellisen viihdyttävää seuraa sen lisäksi, että oma ulkonäkö riittää. Iskee alemmuuskompleksi.
Tyyppiä panettaa. Yhden illan juttuihin ei kannata lähteä eikä tinder karuselliin, jos halua olla yhden illan panona tai fwb suhteessa.