Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Niin AP:n mielestä kauniit naiset eivät ole kauniita kaikkien mielestä ja se ei riitä että on kaunis. Tai millä tavalla kaunis. Pitää olla haluja herättävän näköinen jotta esim. minä kiinnostun. Esim. missit ja mallit ovat sillä tavalla kauniita ainakin ne keitä minä olen nähnyt että kiva katsella mutta eivät herätä haluja. Eiköhän valtaosa ota itselleen naisen kenen ulkonäkö miellyttää omia silmiä.
Mulla sama, mutta olen nainen ja kiinnostuksen kohteet miehiä. Tiedän että mallit ja näyttelijät on komeita, mutta ne ei ole mun makuun.
On todella etovaa että äijät menee panemaan säälistä naisia joita eivät oikeesti halua.. miksi ei kunnioiteta itseään sen vertaa edes että ei tuota tee..
Vierailija kirjoitti:
On todella etovaa että äijät menee panemaan säälistä naisia joita eivät oikeesti halua.. miksi ei kunnioiteta itseään sen vertaa edes että ei tuota tee..
Koska miehet menee sinne minne mulkkersson osoittaa. Aivot eivät yläpäässä enää toimi siinä vaiheessa.
Miksi se ei ole etovaa että mennään sellasen kanssa joka ei yhtään viehätä? Mun itsetunto romuttui kun tajusin että kaikki on nussinu mua vaan säälistä
Vierailija kirjoitti:
Kaunista lähestytään JOS hän on lähestyttävä ja hymyileväinen, mutta jos kaunis ei vaikuta helposti lähestyttävältä, häntä ei lähestytä. Tähän tulokseen olen tullut. Kyllä kaunis nainen huomiota saa kaikkein eniten jos itse näkee yhtään vaivaa ollakseen ns saatavilla olevan oloinen. Se tuossa taitaakin olla taikasana, on sitten minkä näköinen tahansa. Asenne ja fiilis näkyy myös ulospäin ja on aistittavissa.
Juuri näin ja mitään sellaisia pelimiestaitoja ei ole olemassakaan että niitä käyttämällä voisi napata itselleen baarista kenet tahansa naisen. Huomattavaan osaan naisista mikään miehen aktiivinen pokailuyritys ei tuota tuloksia. Niitä pokaustaitoja voi hyödyntää vain naisiin jotka ovat edes jossain määrin saatavilla. Suomessa baareissa ollaan hyvin paljon vain tyttöjen kesken pitämässä hauskaa, usein huomattava osa baarin naisista kuuluu tähän ryhmään eivätkä he silloin ole pokattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet menee sinne minne mulkkersson osoittaa. Aivot eivät yläpäässä enää toimi siinä vaiheessa.
Jos nainen ei oo haluttava niin eihän se mulkku sinnepäin osoita silloin
Olen nainen ja myös ollut aina kiinnostunut ns jotenkin "erityisen" näköisistä. En sellaisista peruskomeista,jonka näkisin ennemmin jonkun perusminihame naisen kanssa.
Eli en ole itsekään tähdännyt sinne "ns.parhaimmannäköisiin".
Toki olen joskus järkyttynyt kun mielestäni tällainen perustyyppi onkin omasta mielestään jotenkin tosi saavuteltava. Eli olen antanut pakkeja miehille,joita olen pitänyt "liian hyvännäköisinä"..
Ei kai sitä luonnetta pitäisi ikinä ulkonäön perusteella miettiä. mihinkään suuntaan.
*riittää muuten kun katsoo jotain temppareita pari jaksoa, ihan tusinajampat ja Pirkot pitää itseään jotenkin tosi saavuteltava tapauksena..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti hyvin paljon miehen itseluottamuksesta yms.
En minä ainakaan nuorempana baareissa yrittänyt kauneimpia, vaan pidin tolkun mukana. En tietysti sellaisiakaan yrittänyt jotka omaan silmääni olivat rumia.
Heikkoitsetuntoisilla suurin epätoivo ja siksi pahimmat harhat.
Mihin harhoihin viittaat?
Itsetuntokin luultavasti noudattaa ihmispopulaatiossa suurinpiirtein normaalijakaumaa. Jos mennään ihan ääripäihin, niin varmaan siellä jonkinlaista harhaisuutta ja häiriöitä esiintyy.
harha siitä, että kannattaa mahdollisimman upeita yrittää suurella ikäerolla yms. ja olla uskomatta kun toista ei kiinnosta. Kuk saisivat niin ison nosteen mielestään siitä itsetunnolleen
Teoriahan se on tuokin. Ei vastaa omia kokemuksiani, mutta mistäs sitä toisten ajatuksenjuoksun tietäisi.
Eli jos on ruma pitää olla yksin tai kohdella itseään kaltoin olemalla sellasen kanssa joka ei viehätä
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja myös ollut aina kiinnostunut ns jotenkin "erityisen" näköisistä. En sellaisista peruskomeista,jonka näkisin ennemmin jonkun perusminihame naisen kanssa.
Eli en ole itsekään tähdännyt sinne "ns.parhaimmannäköisiin".
Toki olen joskus järkyttynyt kun mielestäni tällainen perustyyppi onkin omasta mielestään jotenkin tosi saavuteltava. Eli olen antanut pakkeja miehille,joita olen pitänyt "liian hyvännäköisinä"..
Ei kai sitä luonnetta pitäisi ikinä ulkonäön perusteella miettiä. mihinkään suuntaan.
*riittää muuten kun katsoo jotain temppareita pari jaksoa, ihan tusinajampat ja Pirkot pitää itseään jotenkin tosi saavuteltava tapauksena..
Kyllä. Tempparien tatskatut läskiplösö-sosiaalielätit uskovat ihan oikeasti itse olevansa kuuminta hottia ja maailman napoja, joille kuuluu kaikki luksus ja maailman edut. Normaaliälyiset katsovat säälistä hekotellen tätä meininkiä.
Siis kaikki kauniit ovat sinkkuja ja kaikki rumat ovat naimisissa? Niinkö? ... onko tämä joku tasoteorioiden uusi ulottovuus 🤣
Enemmän kuin se että onko nainen todella kaunis vai tavis, vaikuttaa hänestä säteilevä (seksuaalinen) energia. Se ilmenee tyypillisesti tiedostamattomina naiselle luontaisina juttuina, kuten tapa liikkua, puhua ja vuorovaikuttaa. Hyvä itsetuntemus ja itseluottamus yhdistettynä älyllisesti ketterään huumorintajuun on omalla kohdallani se mikä erottelee jyvät akanoista. Silloin kaikki on vaan parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin se että onko nainen todella kaunis vai tavis, vaikuttaa hänestä säteilevä (seksuaalinen) energia. Se ilmenee tyypillisesti tiedostamattomina naiselle luontaisina juttuina, kuten tapa liikkua, puhua ja vuorovaikuttaa. Hyvä itsetuntemus ja itseluottamus yhdistettynä älyllisesti ketterään huumorintajuun on omalla kohdallani se mikä erottelee jyvät akanoista. Silloin kaikki on vaan parempaa.
Jos on ruma ----- niin sittenkö on 0. No kuollaan pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei oo haluttava niin eihän se mulkku sinnepäin osoita silloin
Voi voi... muutaman snapsin jälkeen kelpaa kaikki, missä on reikä mihin tuikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nyt voi sanoa, mitä haluaa.
Kauniin haluaa kaikki. Ihan niin kun nainenkin haluaa sen komeimman. Se on sitten eri asia riittääkö uskallus kokeilla.
Olen nainen enkä halua sitä komeinta. Haluan söpön ja miellyttävännäköisen tietty, mutta mallimiehet ei ole mun makuun.
Mallimiehet ovat hinteliä, itseään täynnä olevia paskapäitä.
Tai anteeksi, eiväthän ne miehiä ole, vaan neitejä.
Eli kauniita naisia lähestyvä mies on harhainen, itsestään liikoja luuleva pinnallinen pelle. Tavallisia/perusnättejä naisia lähestyvällä miehellä on huono itsetunto, hän on jumissa mukavuusalueellaan ja kokee kauneuden uhkana.
Kertokaa nyt vielä, mikä kaikki on vikana heissä, jotka eivät lähesty naisia lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pskat. Miehet aloittaa ensin niistä kauniimmista, ja siirtyvät sitä mukaa rumepiin ja rumempiin, kun sen kaunottaren iskeminen ei onnistu.
Muistakaa, että oikeasti mies haluaa sen kaunottaren, kaikki muut naiset ovat vain varavaihtoehtoja , koska pillu ja kodinkone pitää saada.
Taas yksi ahdasmielinen telaketjufeministi kertomassa millaista on olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaveri on komea mies. Etsii aina niitä ihan taviksia. Koska niiltä saa sitä ihailua, kun on itse komea. Etenkin tykkää niistä joilla huonompi itsetunto ja jotka tekee suunnilleen mitä vain hänen eteensä. Kuulemma inhoaa näitä kauniita naisia, veikkaan syyksi sen että tietää että niillä on ehkä parempi itsetunto ja ne saa kenet tahansa muunkin komean.
Ehkä myös kaverillasi on huono itsetunto, kun tarvitsee niin paljon nostatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.
Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. E
No voi hellantuutelis kumminkin.
Miehenä sen oppii hyvin nopeasti, että todellakaan ketä vaan ei sovi hakea tanssiin.
Tämä on itseasiassa se toinen oppi tanssimaan oppimisen jälkeen.
Baarissa joo. Lavatanssietiketissä sen sijaan tanssikutsusta kieltäytymi
Puhuin lavatansseista enkä puhunut kieltäytymisestä mitään.
Katso seuraavan kerran miten tämä menee.
Eivät miehet valitse satunnaisesti tai kauneinta naista, vaan sellaisen, joka ei suorita kahden tanssin mielenosoitusta.
Kadonneen pillun metsästäjät - säälittävää.