Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sitten on, että kun nuorena tuonne yli keski-iän sain vain harvakseen suoraa huomiota, mutta annas kun vanhenin, lihoin ja rypistyin, ei kotirapussakaan aina pääse kulkemaan ilman monenlaista henkistä käpälöintiä erilaisilta toisen luokan toivotuilta. Monesti olen tätä itsekseni ihmetellyt. Ja tyyliä en ole muuttanut, nuttura on.
Oletko muuttamamut asuinaluetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvitellaan, että tavallisen näköinen nainen on helpompi ja häneltä lohkeaa helpommin. Mä olen tavallisen näköinen nainen enkä todellakaan ole helppo. En huoli ketä vain ja baarista en enää huoli ketään matkaani. Ne oli nuoruuden juttuja, että kännissä pantiin jonkun puolitutun kanssa. Ei kiitos enää. Mulle riittää tällä hetkellä seksisuhde ihanan miehen kanssa ja nautin seksistä paremmin kun olen selvinpäin.
Eli nuorena panit estoitta vieraita miehiä ja nyt vanhempana kun sinua ei moni edes enää huolisi et yhtäkkiä muka halua tuota ja olet muuttanut tapasi.
:D
Ei, en nuorenakaan estoitta pannut ties kenen kanssa vaan olin valikoiva myös silloin. En ole koskaan huolinut ketä tahansa. Älä typerästi ja lapsellisesti oleta yhtään mitään. En ole koskaan halunnut naida ties kenen k
Eri - minustakin hauskaa tuo tarinasi. Kai se on nuorena helppo harrastaa yhdenillan juttuja "valikoivasti", kun käytännössä tarkoittaa sitä, että illan aikana kymmenen tyyppiä tulee iskemään ja vain yhdelle sanoo joo. Sitten kun niitä alfaukkoja ei olekaan enää jonoksi niin on helppo tehdä välttämättömyydestä (ei ole kysyntää) hyve.
Vierailija kirjoitti:
On todella etovaa että äijät menee panemaan säälistä naisia joita eivät oikeesti halua.. miksi ei kunnioiteta itseään sen vertaa edes että ei tuota tee..
90% naisista ei saisi munaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta.
Entä se nurkkapöydän kilttimies, joka joka on katsellut sinua koko illan - miksi et ole huomannut häntä? Pieni hyväksyvä ele hänen suuntaan, niin olisit saanut seuraa 🤗
Luulisi, että jos oma kysyntä ei ole kovin kova niin tekisi aloitteita itse. Nuo kilttimiehet sentään tekevät aloitteita taviksille toisin kuin valtaosa naisista.
Kyllä tuo omalla kohdallani pitää paikkansa. Siisti, sopusuhtainen nainen on hyvää sänkyseuraa, ei todellakaan tarvitse olla miss suomi tai malli.
Vierailija kirjoitti:
Eli tuon perusteella olenkin sitten kaunis. Jos mennään johonkin pubiin erään kaverini kanssa, miehet tulevat hänen luokse, ehkä ne jotain minullekin toki siinä juttelee. Ja tämä kaveri on ihan tavis tai voisi ehkä sanoa räväkkä. Lyhyt ja pyöreä, värjätyt hiukset. Avonainen paita tms. Itse taas olen hoikka, en kovin pitkä minäkään. Yleensä farkut ja joku paita, ei liian avoin, mutta ei kuitenkaan mikään huppari tms. Pitkät hiukset ja oman väriset. En juuri meikkaa. Ja olen itseäni kyllä pitänyt ihan taviksena. En mikään kaunotar, kuulemma söpö. Just sellainen kuin täällä mainitaan miesten suusta, että on unelmien nainen, naapurin tyttömäinen. Mutta ei mua kukaan yleensä lähesty. Olen toki vähän ujo, mutta jos minulle jutellaan, puhun kyllä takaisin. Tinderissäkin tulee tykkäyksiä ja matcheja, mutta hyvin äkkiä miehet hiljenee. Että ota tässä nyt selvää.
Et selvästikään ymmärrä miehistä mitään. Aina yritetään sitä porukan kakkosta. Se nostaa kakkosen itsetuntoa ja kiitokseksi siitä se antaa pillua. Ykkönen antaa miehille aina pakit näyttääkseen kavereille, että hänellä on varaa eikä kaveria jätetä. Siitä vaikuttuneena se kakkonen palvoo ykköstä vielä enemmän mikä nostaa ykkösen itsetuntoa ja tekee siitä entistä kusipäisemmän.
Jälleen yksi pariutumisketju joka ei vahingossakaan käytä sanoja "rakastua" ja "rakkaus".
Ihminen haluaa rakkautta ja hyväksyntää. Ja sitä pohjimmiltaan haetaan vaikka puhutaankin muusta.
Jos tavallinen mies haluaa sitä rakkautta niin todennäköisimmin sitä saa rakastumalla itse itselle henkisesti sopivaan naiseen joka on ulkonäöltään sellainen että siihenkin tuntee riittävää vetoa. Ei tarvitse olla maailman tai porukan kaunein mutta sellainen josta kuitenkin tykkää. Rakkaus kyllä hoitaa loput ja se toinen näyttää omissa silmissä hyvältä.
EI koko omaa elämää kannata laskea minkään lottovoiton varaan vaan antaa mahdollisuus sille että rakastuu toiseen tavikseen.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tuntuu et kaikilla on pillu tai muna mielessä. Itse ( olen siis mies) katson naisessa muutakin kuin kauneutta. Tietty kokonaisuus ratkaisee. Mulle on sanottu että ton näkönen saa nyt kenet vaan, mut siinä se ongelma onkin. Moni nainen ajattelee liian hyvännäköisestä miehestä että tota nyt ei kannataNo, olen jo kauan ollut parisuhteessa enkä varsinaisesti hae enää ketään. Väitän että liian hyvännäköisellä mimmillä on sama ongelma.
Hyvännäköisyys ei ole miehellä samalla tavalla etu kuin naisella. Hyvännäköisestä miehestä tulee helposti sellainen ajatus, että onhan se komea mutta mitä se on saanut aikaan? Että onko ihan vain vaateripustin. Ja sehän on kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Tälläkin palstalla.
Ei kannata tehdä näiden tynnyrien kolinasta liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisistä yleensä.
Tynnyrien kolinasta olisikin todella outoa vetää johtopäätöksiä ihmisistä. Ellei ihminen satu olemaan tynnyrinrakentaja.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis tai ns malli, ei välttämättä ole seksikäs ja miesten makuun. Jotkut ovat sitä enemmän kuin toiset, kauneudesta viis, ja seksikkäitä naisia haluavat useimmat.
Tätä veikkaan.
Olin nuorena kauan sitten kaunis ja esim. pyydettiin kadulla ja kaupassa mallikuvauksiin.
Miehet eivät ole koskaan yrittäneet minua erityisemmin iskeä. Opettelin sitten tekemään aloitteita itse.
Uskoisin syyn olevan siinä, etten ole seksikäs. Olen vetäytyvä, ujo, enkä osaa lainkaan flirttailla, enkä osaa katsoa ihmisiä silmiin. Lisäksi perusilmeeni on luonnostaan vakava ja ehkä tympeäkin, vaikka mielialani olisi ihan neutraalin positiivinen.
Kaverini on kaunis ja sen lisäksi luontainen flirtti ja seksikäs ja kaikki miehet iskevät häntä joka puolella, silloin nuorena ja nyt vanhanakin vielä. Eli veikkaisin seksikkyyden ja flirttailevuuden olevan avainsana siinä, ketä miehet lähestyvät.
Kyllä! Miksi tarkoituksella löisi kirveen kiveen. Kyllä jotain realistista käsitystä omasta tasosta on. Turha haaskata energiaa taviksena johonkin malliin tai julkkikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis tai ns malli, ei välttämättä ole seksikäs ja miesten makuun. Jotkut ovat sitä enemmän kuin toiset, kauneudesta viis, ja seksikkäitä naisia haluavat useimmat.
Tätä veikkaan.
Olin nuorena kauan sitten kaunis ja esim. pyydettiin kadulla ja kaupassa mallikuvauksiin.
Miehet eivät ole koskaan yrittäneet minua erityisemmin iskeä. Opettelin sitten tekemään aloitteita itse.
Uskoisin syyn olevan siinä, etten ole seksikäs. Olen vetäytyvä, ujo, enkä osaa lainkaan flirttailla, enkä osaa katsoa ihmisiä silmiin. Lisäksi perusilmeeni on luonnostaan vakava ja ehkä tympeäkin, vaikka mielialani olisi ihan neutraalin positiivinen.
Kaverini on kaunis ja sen lisäksi luontainen flirtti ja seksikäs ja kaikki miehet iskevät häntä joka puolella, silloin nuorena ja nyt vanhanakin vielä. Eli veikkaisin seksikkyyden ja flirtta
Kaverisi on luontaisen flirtti eli sen oloinen että antaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta.
Entä se nurkkapöydän kilttimies, joka joka on katsellut sinua koko illan - miksi et ole huomannut häntä? Pieni hyväksyvä ele hänen suuntaan, niin olisit saanut seuraa 🤗
Mikset taaskaan lukenut loppuun asti? Hänhän kertoi saavansa lopulta seuraa, ihan niistä oikeistakin miehistä. Turhaan olis haaskannut aikaa suhun
Kyllä ja haukkuvat niitä kauniita ihan yhtä lailla kuin niitäkin, joita eivät halua. Kauniista naisesta ei sanota "en saisi tuota" vaan "ylimielinen", "jääkuningatar", jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuon perusteella olenkin sitten kaunis. Jos mennään johonkin pubiin erään kaverini kanssa, miehet tulevat hänen luokse, ehkä ne jotain minullekin toki siinä juttelee. Ja tämä kaveri on ihan tavis tai voisi ehkä sanoa räväkkä. Lyhyt ja pyöreä, värjätyt hiukset. Avonainen paita tms. Itse taas olen hoikka, en kovin pitkä minäkään. Yleensä farkut ja joku paita, ei liian avoin, mutta ei kuitenkaan mikään huppari tms. Pitkät hiukset ja oman väriset. En juuri meikkaa. Ja olen itseäni kyllä pitänyt ihan taviksena. En mikään kaunotar, kuulemma söpö. Just sellainen kuin täällä mainitaan miesten suusta, että on unelmien nainen, naapurin tyttömäinen. Mutta ei mua kukaan yleensä lähesty. Olen toki vähän ujo, mutta jos minulle jutellaan, puhun kyllä takaisin. Tinderissäkin tulee tykkäyksiä ja matcheja, mutta hyvin äkkiä miehet hiljenee. Että ota tässä nyt selvää.
Et selvästikään ymmärrä miehistä mitään. Aina yritetään sitä porukan kakkosta. Se nostaa kakkosen itsetuntoa ja kiitokseksi siitä se antaa pillua. Ykkönen antaa miehille aina pakit näyttääkseen kavereille, että hänellä on varaa eikä kaveria jätetä. Siitä vaikuttuneena se kakkonen palvoo ykköstä vielä enemmän mikä nostaa ykkösen itsetuntoa ja tekee siitä entistä kusipäisemmän.
Jos nyt lähdetään tälle sun yläkoulukuvion linjalle, niin kakkonen ja ykkönen luulee kyllä olevansa toisinpäin, koska kakkonen saa sen huomion. Kakkonen siis luulee olevansa kuumin ja ykkönen vaatimattomampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset taaskaan lukenut loppuun asti? Hänhän kertoi saavansa lopulta seuraa, ihan niistä oikeistakin miehistä. Turhaan olis haaskannut aikaa suhun
Mutta minun kanssani hän olisi saanut oikean suhteen. Jännämieheltä vain yhden yön.
T. Kilttimies
"Kaverisi on luontaisen flirtti eli sen oloinen että antaa helposti. "
Flirtillä ja antamisella ei ole oikeasti juurikaan tekemistä keskenään. Monille flirttailu on vain tapa ja se intiimimpi seura valitaan kyllä huolella.
Itse olen täydellinen flirtin vastakohta mutta helppo olen aina ollut jos joku mukavan oloinen mies on sattunut kysymään.
Ei sitä muuten olisi ikinä mitään tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä veikkaan.
Kaverini on kaunis ja sen lisäksi luontainen flirtti ja seksikäs ja kaikki miehet iskevät häntä joka puolella, silloin nuorena ja nyt vanhanakin vielä. Eli veikkaisin seksikkyyden ja flirtta
Ei tarvitse flirttailla ja tuoda itseä esiin ollakseen seksikäs. Mä olen tosi ujo ja itse asiassa suorastaan epäsosiaalinen erakko, enkä parisuhteista tippaakaan kiinnostunut. Ollut koskaan. Miehet sitten taas on pyörineet mun ympärillä koko ikäni, vaikka kuinka olen tylyttänyt ja torjunut niitä. Nimenomaan seksikkäänä ovat pitäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tuntuu et kaikilla on pillu tai muna mielessä. Itse ( olen siis mies) katson naisessa muutakin kuin kauneutta. Tietty kokonaisuus ratkaisee. Mulle on sanottu että ton näkönen saa nyt kenet vaan, mut siinä se ongelma onkin. Moni nainen ajattelee liian hyvännäköisestä miehestä että tota nyt ei kannataNo, olen jo kauan ollut parisuhteessa enkä varsinaisesti hae enää ketään. Väitän että liian hyvännäköisellä mimmillä on sama ongelma.
Hyvännäköisyys ei ole miehellä samalla tavalla etu kuin naisella. Hyvännäköisestä miehestä tulee helposti sellainen ajatus, että onhan se komea mutta mitä se on saanut aikaan? Että onko ihan vain vaateripustin. Ja sehän on kiusallista.
Ei miehen tarvitse olla mitenkään erityisen aikaansaava, kunhan ei ole haitallinen. Naisilla on kissoja, huonekasveja, kaneja ja he ruokkivat jopa villieläimiä ihan vaan huvikseen. Mies on ainoa haittaeläin jota naisen on lähes pakko sietää.
Jos mies on monogaminen eli ei siitä muita naisia tai tee mitään kovin epäeettistä, ja naiselle harmiton, on jo todella hyvissä kantimissa. Miten säälittävää tuo onkin.
Iso osa miesten "aikaansaannoksista" on tuhoavia ja haitallisia. Nainen ei halua tällaista miestä, sillä miehen maine painaa lasten harteilla ja mies on riski naiselle ja lapsille.
Miehet kuitenkin itse elävät todellisuudessa, missä heidän funktionsa on "disruptata" ja "saada seksiä" eli siittää maksimaalisesti. Eli käytännössä tuottaa kaaosta, tuhoa ja yrittää levittäytyi kuin virus. Jos on edes puoliksi terve, rauhallinen, harmiton, kiltti, nuorehko, naisen kanssa samalla tasolla geneettisesti, niin on jo voittanut. Ei pitäisi olla vaikeaa, mutta silti on monille ylivoimaista.
Miehet tietää luonnostaan John Nashin talousteorian. Yhteistyökumppaniksi kannattaa valita se toiseksi suurin koska ne yrittää enemmän.
Nash sai ajatuksen tanssiaisista missä miehet jätti tarkoituksella hakematta sitä kauneinta.