Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa moni puhuu, että normaalipainoiseen tai tukevaan ei voisi rakastua. Ihan outoja höpinöitä. Ihmisen luonteeseenhan sitä rakastutaan eikä ulkonäköön.
Ulkonäkö toki vaikuttaa siihen, kuinka paljon tuntee seksuaalista vetoa, mutta siinäkin kohden tavis, joka osoittaa halunsa on paljon parempi kuin mallikroppainen jääkuningatar. On nimittäin tullut kokeiltua niitä mallikroppaisiakin naisia ja oma puoliso voittaa kyllä heidät seksikkyydessä mennen tullen, koska hän uskaltaa näyttää halunsa.
Tässähän se taas tuli. Nainen valitaan ensisijaisesti pillun ja halukkuuden perusteella.
Kiukkuista ja katkeraa valittajajääkaappia ei paljoa viitsi arjessa katsella :(
Joo, tottakai naisten pitää aina antaa pillua,kun mies haluaa, olis sitten oma tai vieras. Muuten nainen on jääkaappi. Ja jos antaa, niin h u o r a.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.
Sitten jos hän itse naisten haulla hakee jotain miestä, tämä lähes poikkeuksetta alkaa selittää että onpa yllätys että noin kaunis nainen haki minua, huomasin sinut kyllä heti kun tulit mutta en uskaltanut hakea kun ajattelin ettet kummankaan lähde
Et kummankaan lähde???? Mitä varten nainen tuli lavatansseihin ellei saadakseen tanssia?
Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. Eikä se olekaan.
Siis lavatansseissa nimenomaan on parasta hakea niitä naisia, joita ei deittailumielessä lähestyisi. Ikinä ei ole pakkeja tullut, vaikka olisin hakenut väärällä hakuvuorolla tai hakurivin ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mitään kaiken kattavaa faktaa on.
Mutta henkilökohtaisesti en jaksaisi nähdä ollenkaan vaivaa sellaiseen joka on selkeästi saavuttamaton minulle.
Myös henkilökohtaisesti en jaksaisi kokoajan miettiä kuinka muut miehet iskee omaa kumppania.
Toiset saavuttavat elämässään tavoitteita, toiset ei edes yritä.. joko teet elämästäsi haluamasi tai tyydyt siihen mitä saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet lähestyy taviksen näköisiä naisia.
Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä.
Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis
Miksi naisille ei kelpaa oman tasoinen kiltti tavismies !
T. Kilttimies
Koska naisen ei ole pakko ottaa ällötystä. Voi olla ihan ilman ennemmin kuin jonkun kuvottavan kanssa seksittömässä suhteessa
Ymmärrätkö edes, että oma käytöksesi on ällöttävää?
Ei ole, vaan rehellistä. Kokisin kuvaillun kaltaisen miehe
Koen kaltaisesi ihmisen ällöttävänä. Olet omahyväinen, itsekeskeinen ja täynnä itseäsi. Tämä on vain rehellisyyttä.
"onko sulla alkeellisintakaan lukutaitoa. tuossa ei viitattu siihen että se olis "normaalia", sitä kuitenkin tapahtuu. ja kyse oli joka tapauksessa kärjistyksestä"
Onko itselläsi lainkaan tapoja? Joku puhuu lähestymisestä ja heti vertaat sitä perseen kourimiseen.
Vierailija kirjoitti:
"onko sulla alkeellisintakaan lukutaitoa. tuossa ei viitattu siihen että se olis "normaalia", sitä kuitenkin tapahtuu. ja kyse oli joka tapauksessa kärjistyksestä"
Onko itselläsi lainkaan tapoja? Joku puhuu lähestymisestä ja heti vertaat sitä perseen kourimiseen.
puhuttiin "seksuaalisromanttisesta lähestymisestä" ja kysyttiin mitä ihmettä se tarkottaa. jotkuthan tuota perseen kourimista tosiaan oikeasti tekee, mutta kuten todettua, kyse oli kärjistyksestä.
mut joo, et vaikuta miltään kovin välkyltä tyypiltä niin kai tämmösetkin asiat pitää sulle rautalangasta vääntää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhuttiin "seksuaalisromanttisesta lähestymisestä" ja kysyttiin mitä ihmettä se tarkottaa. jotkuthan tuota perseen kourimista tosiaan oikeasti tekee, mutta kuten todettua, kyse oli kärjistyksestä.
mut joo, et vaikuta miltään kovin välkyltä tyypiltä niin kai tämmösetkin asiat pitää sulle rautalangasta vääntää
Ei vaadita kovin suurta älykkyyttä huomata psykoottinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaadita kovin suurta älykkyyttä huomata psykoottinen trolli.
jooh sä oot aidosti ihan vi tun tyhmä. älä osallistu tähän keskusteluun enää kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet lähestyy taviksen näköisiä naisia.
Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä.
Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis
Miksi naisille ei kelpaa oman tasoinen kiltti tavismies !
T. Kilttimies
Koska naisen ei ole pakko ottaa ällötystä. Voi olla ihan ilman ennemmin kuin jonkun kuvottavan kanssa seksittömässä suhteessa
Ymmärrätkö edes, että oma käytöksesi on ällöttävää?
Ei ole,
Koen kaltaisesi ihmisen ällöttävänä. Olet omahyväinen, itsekeskeinen ja täynnä itseäsi. Tämä on vain rehellisyyttä.
Et ole kovin fiksu, mutta ei se mitään. Saat sä mennä suhteeseen epähaluttavan kanssa, ei se multa pois ole, koska mä en todellakaan mene. Osaan katsos olla ihan yksinkin jos ei haluttavaa löydy.
Jep. Trollilta loppui sanottava. Alkoi haukkuminen ja ulina
Jos tämä keskustelu kuvastaa nykytodellisuutta, niin onneksi 80- ja 90-luvuilla ei ollut tasoja, inceleitä eikä somea sotkemassa päätä. Silloin pystyi pariutumaan vielä ihan maalaisjärkeä käyttämällä. Nyt se tuntuu kadonneen jonnekin.
Minulle on ihan sama onko joku jonkun mielestä kaunis tai ruma. Jos ihminen kiinnostaa, niin sitten kiinnostaa. Ei onneksi ole tarvetta mihinkään, koska olen parisuhteessa.
Olen jonkin verran huolissani syntyvyydestä tämän keskustelun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä keskustelu kuvastaa nykytodellisuutta, niin onneksi 80- ja 90-luvuilla ei ollut tasoja, inceleitä eikä somea sotkemassa päätä. Silloin pystyi pariutumaan vielä ihan maalaisjärkeä käyttämällä. Nyt se tuntuu kadonneen jonnekin.
Minulle on ihan sama onko joku jonkun mielestä kaunis tai ruma. Jos ihminen kiinnostaa, niin sitten kiinnostaa. Ei onneksi ole tarvetta mihinkään, koska olen parisuhteessa.
Minua lähinnä huolestuttaa se, että netin ja somen myötä tuntui useimmilta täysin katoavan kyky ajatella omilla aivoilla. Ja ottaa vastuu omista virheistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minä olen tavis tai oikeastaan ruma, niin on toinen ystävänikin. Ystävämme on kaunis. Kaikki miehet yrittää iskeä sitä. Meitä ei koskaan yritetä iskeä. Olemme vain mahdollisuus lähestyä kaunotarystäväämme.
Mutta onko ystäväsi "erityisen kaunis"? Tässä tuskin oli kyse perus hyvännäköisestä naisesta.
Kyllä ystäväni on erityisen kaunis. Ihan luonnonkaunis. Ei meikkaa, paitsi ripsiväriä käyttää.
Eikö ripsari ole meikki? Halusitko sanoa, että käyttää meikkaamiseen vain ripsaria?!
Nämä on näitä "en meikkaa, laitan vain ripsaria, puuteria ja korostan kulmat".
Vierailija kirjoitti:
Siis lavatansseissa nimenomaan on parasta hakea niitä naisia, joita ei deittailumielessä lähestyisi. Ikinä ei ole pakkeja tullut, vaikka olisin hakenut väärällä hakuvuorolla tai hakurivin ulkopuolelta.
Juuri näin. Tansseissa se kun on sosiaalisesti hyväksyttävää.
Pakit voi toki tulla jos hakuvuoron tai hakurivin ulkopuolelta haettava aikoi tarkoituksellisesti jättää kyseisen tanssin väliin esimerkiksi oman puutteellisen taitonsa tai muun vastaavan syyn vuoksi. Kylmiltään ja kyseistä tanssia osaamatta en minäkään lähtisi lattialle polkan tahdissa hyppimään. Siinä kun tulisi ruumiinvammoja muille tanssijoille... Itse kertoisin syyn ja tekisin kohteliaan vastaehdotuksen odotella seuraavaa tanssilajia.
M60
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyyden kannalta helpointa olis tukea niitä jotka lapsia haluaa mutteivat esim taloudellisen epävarmuuden vuoks pysty niitä hankkimaan. Siis ainakin helpompaa kuin yrittää ihmiset jotenkin pakottamalla saamaan lapsia tai pariutumaan sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa eivät halua
Siis tukea niitä ihmisiä/pareja, ei lapsia, pöh
Eikö ripsari ole meikki? Halusitko sanoa, että käyttää meikkaamiseen vain ripsaria?!