Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?

Vierailija
30.03.2025 |

Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut. 

Kommentit (517)

Vierailija
181/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tiedän sen etten voi saada kaunista naista joten tyydyn iskemään niitä rumempia naisia, ne kauniit naiset haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,hyvätuloinen ja jännä. Itse olen keskituloinen,amk koulutettu ja tavallisen näköinen mies joten minun kuuluu iskea niitä vähän rumia naisia mutta en liian rumia naisia iske. 

Tinderissä jos tykkäilen vain niistä kauniista naisista niin 0 mätsiä saan joten joudun tykkäämään melkein kaikista naisista ja saan ehkä 1 mätsin kuukaudessa. 

Naiset yliarvioi tasonsa joten se vielä myös vaikeuttaa pariutumista. 

Kaunis nainen löytää puolisonsa ulkomailta, missä normaalit miehet uskaltavat lähestyä.

Mutta ulkomaille tähtäävä mies, se on incel 

Vierailija
182/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä palstaa lukiessa vähän kyynistyy, kun näkee näitä miesten ajatuksia.

Miehet arvioivat itseään vaatimattoman näköisiksi ja ei niin tavoiteltaviksi miehiksi. Sitten baarissa, illanvietossa ym. ajatellaan että olisihan se seksi tai parisuhde eli säännöllinen seksi ihan kiva juttu. Yritetään strategisesti jotenkuten mutta ei liian viehättävää naista (kait tuota nyt panee), ja ajatellaan että eiköhän tuosta saa naisystävän korvikkeen, kun ei parempaakaan saa.

Eikö sen luulisi näkyvän suhteessa, jos mies on vain puolittain kiinnostunut tai strategisista syistä yhdessä naisen kanssa? Alhaisena naisen arvostuksena, puutteellisena läheisyytenä ja seksielämänä, miehen turhautumisena? Mitä nainen saa tästä asetelmasta, kun elää tietämättään kulissia? Miehen nuppi menee kumminkin sekaisin, jos jonain päivänä oikeasti kiinnostava eli kaunis nainen osoittaa kiinnostusta.

No ei tässä sen paremmin ole pärjätty, vaikka miten olis menty äly ja persoonallisuus edellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ei välttämättä ole hauskaa seuraa.

Totta, kuljin hetken aikaa sellaisen jokamiehen unelmablondin kanssa, kesäkissa/kolli tasolla. Vieläkin syke nousee kun häntä ajattelee, eikä hänessä mitään vikaa ollutkaan. Kivaa oli kuitenkin vain silloin kun voitiin olla kahdestaan, koska yöelämässä jatkuvasti oli milloin mitkäkin yrittäjää jonossa vaikka ilmiselvästi oltiin yhdessä. Näitä kun tiputtelet pitkin kesää kanveesiin niin siitä on romantiikka kaukana kun aina pitää vaihtaa kuppilaa ennen kuin poket löytävät vessasta sinne pudotetun betan. Testothan tuollaisesta nousee ja neidin kanssa kuitenkin pitää olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut vaikka adrealiini ajaa kilpaa suonissa.

Vierailija
184/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä kävin ulkona, niin huomio kiinnittyi iloisiin ja energisiin ihmisiin. Pituudesta ja painosta huolimatta. Hyvä meno, hyvä tanssityyli. Vaikk olisi ollut kuinka kaunis tai komea ihminen, niin jätettiin rauhaan, jos ei ollut iloista menoa. 

Vierailija
185/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vielä kävin ulkona, niin huomio kiinnittyi iloisiin ja energisiin ihmisiin. Pituudesta ja painosta huolimatta. Hyvä meno, hyvä tanssityyli. Vaikk olisi ollut kuinka kaunis tai komea ihminen, niin jätettiin rauhaan, jos ei ollut iloista menoa. 

Sängyssäkin on iloa jaksavasta ihmisestä. Jos on väsynyt ja haluton, niin ei sellaisesta ihmisestä ole iloa. Ei pitkässä juoksussa eikä lyhyessä. 

Vierailija
186/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan omalla kohtaa. Mieluummin olen ilman kuin tyydyn ei-kauniiseen.

Vierailija
187/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee vaivihkaa, vaikka selän puolelta, niin se ei ehdi torjua iskuyritystä.

Vierailija
188/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset vain säteilee. Hyvä tyyli, persoonallinen olemus, energinen ja hauska. Hyvinvoivan ja terveen oloinen. Soiva peli. 

Vierailija
189/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuaivot edellä ne menee.

Vierailija
190/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyssäkin on iloa jaksavasta ihmisestä. Jos on väsynyt ja haluton, niin ei sellaisesta ihmisestä ole iloa. Ei pitkässä juoksussa eikä lyhyessä. 

Minua kiinnostaa kaikki muu ihmisessä enemmän kuin silmien väli. Paljonko on omaisuutta? Mitä pystyy minulle tarjoamaan? Onko hauska? Hyvä sängyssä? 

Vierailija
191/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun tuntuu et kaikilla on pillu tai muna mielessä. Itse ( olen siis mies) katson naisessa muutakin kuin kauneutta. Tietty kokonaisuus ratkaisee. Mulle on sanottu että ton näkönen saa nyt kenet vaan, mut siinä se ongelma onkin. Moni nainen ajattelee liian hyvännäköisestä miehestä että tota nyt ei kannataNo, olen jo kauan ollut parisuhteessa enkä varsinaisesti hae enää ketään. Väitän että liian hyvännäköisellä mimmillä on sama ongelma.

Vierailija
192/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pskat. Miehet aloittaa ensin niistä kauniimmista, ja siirtyvät sitä mukaa rumepiin ja rumempiin, kun sen kaunottaren iskeminen ei onnistu.

Muistakaa, että oikeasti mies haluaa sen kaunottaren, kaikki muut naiset ovat vain varavaihtoehtoja , koska pillu ja kodinkone pitää saada.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
193/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti isken aina koulutetun ja hyvin tienaavan. Olen tällainen rantaleijona. 

Vierailija
194/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pskat. Miehet aloittaa ensin niistä kauniimmista, ja siirtyvät sitä mukaa rumepiin ja rumempiin, kun sen kaunottaren iskeminen ei onnistu.

Muistakaa, että oikeasti mies haluaa sen kaunottaren, kaikki muut naiset ovat vain varavaihtoehtoja , koska pillu ja kodinkone pitää saada.

#miesvihanäkyväksi

Äitiiii!! Toi täti kiusaaaa!!

Vierailija
195/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ukko lentäis, jos olis mun poikaystävä. Ärsyttävä mulkero.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Käyn kesäisin paljon lavatansseissa hyvän ystäväni kanssa. Hän on kuvankaunis nainen ja minä olen ns. tavallisen näköinen. Minua haetaan koko ajan ja hän saa aina jäädä seinäkukkaseksi. Kun minä tanssin, hän seisoskelee jossain nurkassa ikävystyneenä.

Sitten jos hän itse naisten haulla hakee jotain miestä, tämä lähes poikkeuksetta alkaa selittää että onpa yllätys että noin kaunis nainen haki minua, huomasin sinut kyllä heti kun tulit mutta en uskaltanut hakea kun ajattelin ettet kummankaan lähde

Et kummankaan lähde???? Mitä varten nainen tuli lavatansseihin ellei saadakseen tanssia?

Ainoa hyväksyttävä syy antaa pakit kun mies hakee tanssimaan on miehen ilmeinen humalatila, totaalinen epäsiisteys (haisee hieltä ja listalta kilometrin päähän) tai törkeä käytös. Miehen ulkonäkö ei ole syy kieltäytyä. E

Vierailija
196/517 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu 

- miehestä (itsetunnosta, omasta ulkonäöstä, luonteesta)

- ympäristöstä (muu tarjonta, paikka missä ollaan)

- naisen asenteesta ja tyylistä (pelkkä kauneus ei ratkaise)

Mitään yleistä vastausta ei siis voi antaa. Yleisesti komeat lähestyvät kaunista, samoin röyhkeät, humalaiset, mutta ujot harvemmin.

Vierailija
197/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä Suomi-filmistä tämä kuva on, ei kyllä tasan kukaan valkkaa potentiaalista sänkyseuraa tanssityylin perusteella. 

Vierailija
198/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Tälläkin palstalla.

Ei kannata tehdä näiden tynnyrien kolinasta liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisistä yleensä.

Vierailija
199/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä me pulskat hiirulaiset saadaan olla koko yö rauhassa nurkkapöydässä sinne n. 3.30 asti, kunnes pilkku lähestyy ja miehet tajuaa, että heiltähän jää kohta pillu saamatta. 

Entä se nurkkapöydän kilttimies, joka joka on katsellut sinua koko illan - miksi et ole huomannut häntä? Pieni hyväksyvä ele hänen suuntaan, niin olisit saanut seuraa 🤗

Vierailija
200/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on yleisesti ottaen realistisempi käsitys omasta tasostaan, siis jos puhutaan ihan selvinpäin olevista ihmisistä eikä siitä, että on nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta.

Tavismies todellakin tajuaa, että pelimerkit eivät riitä johonkin hyvästä perheestä olevaan, sukkanauhoihin pukeutuvaan juristiin. Naisilla oman tason tunnustaminen on ainakin tämän palstan ja joidenkin arkikokemusten perustella kipupiste.