Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Tinder taktiikka kaikki kyytiin joukosta saattaa löytyä hyväkin nainen mutta kyllä niitä huonojakin panee mutta ne lempataan aamulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei ole etovaa että mennään sellasen kanssa joka ei yhtään viehätä? Mun itsetunto romuttui kun tajusin että kaikki on nussinu mua vaan säälistä
Ei ole sääliä, vaan itsekästä himoa.
No mutta ei ne ole mua pitäneet viehättävänä. Joten kyllä ne on mua säälineet. Nussitaan nyt kun toi ei muuten saa. Mulle on ihan suoraankin sanottu
Kyllähän sen naistenkin pitää tietää kun on sosiaalisesti älykkäämpiä kuin miehet että se ulkonäkö riittää vain aloitukseen. Aloituksen jälkeen vaaditaan sisältöä ellei hae vain yhden yön seksiä
Vierailija kirjoitti:
Tinder taktiikka kaikki kyytiin joukosta saattaa löytyä hyväkin nainen mutta kyllä niitä huonojakin panee mutta ne lempataan aamulla
Eli oonko ollu vaan huono panee vai ruma vai molempia
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen naistenkin pitää tietää kun on sosiaalisesti älykkäämpiä kuin miehet että se ulkonäkö riittää vain aloitukseen. Aloituksen jälkeen vaaditaan sisältöä ellei hae vain yhden yön seksiä
Jokainen tajuaa myös että kyllä sitä ulkonäköä pitää olla että edes lähestyy. Kukaan ei kiinnostu oikeasti jos ei ulkoisesti viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tiedän sen etten voi saada kaunista naista joten tyydyn iskemään niitä rumempia naisia, ne kauniit naiset haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,hyvätuloinen ja jännä. Itse olen keskituloinen,amk koulutettu ja tavallisen näköinen mies joten minun kuuluu iskea niitä vähän rumia naisia mutta en liian rumia naisia iske.
Tinderissä jos tykkäilen vain niistä kauniista naisista niin 0 mätsiä saan joten joudun tykkäämään melkein kaikista naisista ja saan ehkä 1 mätsin kuukaudessa.
Naiset yliarvioi tasonsa joten se vielä myös vaikeuttaa pariutumista.
Ehkäpä keskivertonaiset yliarvioivat "tasonsa" juuri tästä syystä. Keskiverto nainen vaikuttaa suositummalta kuin ehkä on vain siksi, että miehet strategisesti tähtäävät alakanttiin, jotta varmasti onnistuisivat. Niinpä vaarattomilla keskiverroilla on "luonnottoman" paljon kysyntää.
Eli olette miehet itse aiheuttaneet tämän ongelman.
Ja samaan aikaan kaunis nainen saa olla ihan rauhassa. Vain kaikkein röyhkeimmät ja tollot uskaltavat yrittää häntä. Kaunis nainen löytää puolisonsa ulkomailta, missä normaalit miehet uskaltavat lähestyä.
Ap haluaa sukeltaa miesten ihmeelliseen maailmaan, ja yrittää ymmärtää pariutumiskuvioita.
Hän on itsekin todistanut niitä ja selitystä penää palstalla. Mut ei vaan onnista parisuhdemarkkinoilla. Voi kyynel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei ole etovaa että mennään sellasen kanssa joka ei yhtään viehätä? Mun itsetunto romuttui kun tajusin että kaikki on nussinu mua vaan säälistä
No mutta ei ne ole mua pitäneet viehättävänä. Joten kyllä ne on mua säälineet. Nussitaan nyt kun toi ei muuten saa. Mulle on ihan suoraankin sanottu
Ei se ole välttämättä sääliä, vaan ihan vaan halua saada toisen ihmisen lihaa oman elimen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin se että onko nainen todella kaunis vai tavis, vaikuttaa hänestä säteilevä (seksuaalinen) energia. Se ilmenee tyypillisesti tiedostamattomina naiselle luontaisina juttuina, kuten tapa liikkua, puhua ja vuorovaikuttaa. Hyvä itsetuntemus ja itseluottamus yhdistettynä älyllisesti ketterään huumorintajuun on omalla kohdallani se mikä erottelee jyvät akanoista. Silloin kaikki on vaan parempaa.
Jos on ruma ----- niin sittenkö on 0. No kuollaan pois
Kauneus on katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tiedän sen etten voi saada kaunista naista joten tyydyn iskemään niitä rumempia naisia, ne kauniit naiset haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,hyvätuloinen ja jännä. Itse olen keskituloinen,amk koulutettu ja tavallisen näköinen mies joten minun kuuluu iskea niitä vähän rumia naisia mutta en liian rumia naisia iske.
Tinderissä jos tykkäilen vain niistä kauniista naisista niin 0 mätsiä saan joten joudun tykkäämään melkein kaikista naisista ja saan ehkä 1 mätsin kuukaudessa.
Naiset yliarvioi tasonsa joten se vielä myös vaikeuttaa pariutumista.
Ehkäpä keskivertonaiset yliarvioivat "tasonsa" juuri tästä syystä. Keskiverto nainen vaikuttaa suositummalta kuin ehkä on vain siksi, että miehet strategisesti tähtäävät alakanttiin, jotta varmasti onnistuisivat. Niinpä vaarattomilla keskiverroilla on "luonnottoman" paljon kysyntää.<
🤪🤪🤪😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin kaveria lähestytään.
Nimenomaan tämä. Se on se kauniin persevämpi sidekick jolla on eniten sutinaa.
No eikä ole. Kyllä se on aina ollut niin, että mun kauniita kavereita lähestytään ja harvemmin mua. Nykyään varsinkaan ei kukaan mies lähesty koska olen 45v, ylipainoinen ja kasvoiltani tavallinen. Yksin saan olla loppuelämän kun tuli avioero.
Asenteesta kiinni. Positiivisuutta ja verkot vesille, niin voi löytyä saalista. Suurin osa on tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei nussi ketään säälistä. Ei koskaan. Ihan omasta halusta sitä tehdään. Turha selitellä jälkeenpäin, että teki sen säälistä. Se on itsepetosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Ja suostuit tuollaisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei nussi ketään säälistä. Ei koskaan. Ihan omasta halusta sitä tehdään. Turha selitellä jälkeenpäin, että teki sen säälistä. Se on itsepetosta.
Juuri niin. Ei se erektio säälistä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Näitä negaavia törppöjä löytyy kaikista miehistä.
"Eivät miehet valitse satunnaisesti tai kauneinta naista, vaan sellaisen, joka ei suorita kahden tanssin mielenosoitusta. "
Itselleni ei näitä ole osunut kohdalle vaikka varsin satunnaisesti haen. Toki jos jonkun naamalla jo kauempaa näkyy nyrpeä ilme niin sitten kyllä valitsen jonkun toisen.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaveri on komea mies. Etsii aina niitä ihan taviksia. Koska niiltä saa sitä ihailua, kun on itse komea. Etenkin tykkää niistä joilla huonompi itsetunto ja jotka tekee suunnilleen mitä vain hänen eteensä. Kuulemma inhoaa näitä kauniita naisia, veikkaan syyksi sen että tietää että niillä on ehkä parempi itsetunto ja ne saa kenet tahansa muunkin komean.
Ehkä myös kaverillasi on huono itsetunto, kun tarvitsee niin paljon nostatusta.
Tai pelkää jättämistä etc.
Itse en haluaisi sellaista miestä,jota kaikki muutkin tavoittelee..
Tiedän pari. Yhden nainen on koko ajan somessa jankuttamassa miten ne rakastaa ja miten "hänen mies" etc. Mielestäni antaa vaan epävarman vaikutelman. Jos on naimisissa ja eletään saman katon alla miksi pitää somessa jatkuvasti rakkauttaan julistaa?
Se on hienoa lukea, että taistelulinjat on jo vedetty ketjun toisessa viestissä. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin se että onko nainen todella kaunis vai tavis, vaikuttaa hänestä säteilevä (seksuaalinen) energia. Se ilmenee tyypillisesti tiedostamattomina naiselle luontaisina juttuina, kuten tapa liikkua, puhua ja vuorovaikuttaa. Hyvä itsetuntemus ja itseluottamus yhdistettynä älyllisesti ketterään huumorintajuun on omalla kohdallani se mikä erottelee jyvät akanoista. Silloin kaikki on vaan parempaa.
Jos on ruma ----- niin sittenkö on 0. No kuollaan pois
Kauneus on katsojan silmässä.
Tämäkin on totta. Jotkut eivät ole toistakertaa vilkaisseet. Toinen kehunut kauniiksi. Ja hyvä niin.