Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
"Mitä sillä naisella tekee, jos ei pillua saa? Jos haluan älykästä keskusteluseuraa, viihdyn miesporukassa. "
Mitä te oikeastaan naisilla edes teette kun selvästikään ette niistä edes oikeasti tykkää?
Tykkään pillusta sitäkin enemmän.
Minulle tärkein asia minimikriteerit täyttävässä naisessa on se, että hän rakastaa miehuutta. Itsensäpalvoja tai taistelullisesti miehiin suhtautuva ei kiinnosta. Normaalipainoinen ja kasvoista tavallinen nainen, joka on utelias ja arvostava miehuutta kohtaan saa peniksen kovemmaksi kuin kaunotar, jolla on itsevarman ylimielinen suhtautuminen miehiin.
Lisäksi tuossa on tietysti se juttu, että lähes kaikki naiset saavat kehuja ja seksiä rajattomasti. Haluaisin, että nainen voisi edes etäisesti samaistua minun tilanteeseeni miehenä, jossa en saa ikinä mitään. Siinä mielessä vähemmän näyttävä nainen olisi teoriassa parempi, kunhan hän ei ole miehekkään näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse hämmentyisin jos kaunis nainen hymyilisi minulle :) sillä en ole tottunut siihen.
Sama havainto ajalta kun olin kolmekymppinen. Nyt tuollaistakin tapahtuu joten en enää hämmenny moisesta.
Yökerhossa/diskossa kannattaa toki väärinkäsitysten välttämiseksi tarkistaa ettei hymy ollut suunnattu sinun takanasi seisovalle kauniin naisen kaapinkokoiselle ja rähinäviinaa nauttineelle miesystävälle.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en oo suoraan sanottuna ikinä tajunnut mitä on "flirttailu". kuulostanut aina todella typerältä ja teennäiseltä
Eikös se tapahdu itsekseen, kun on tekemisissä kiinnostavan ihmisen kanssa? Ilmeitä, eleitä ja äänensävyjä, joille ei voi mitään, ja jotka kyllä näkyvät kaikille ulkopuolisillekin.
miks sitä pitää sitten kutsua jokskin flirttailuks, jos kyse on vaan normaalista keskustelusta yhdistettynä pääosin tahattomiin eleisiin ja äänensävyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en oo suoraan sanottuna ikinä tajunnut mitä on "flirttailu". kuulostanut aina todella typerältä ja teennäiseltä
Eikös se tapahdu itsekseen, kun on tekemisissä kiinnostavan ihmisen kanssa? Ilmeitä, eleitä ja äänensävyjä, joille ei voi mitään, ja jotka kyllä näkyvät kaikille ulkopuolisillekin.
miks sitä pitää sitten kutsua jokskin flirttailuks, jos kyse on vaan normaalista keskustelusta yhdistettynä pääosin tahattomiin eleisiin ja äänensävyihin.
Useimmille asioille on olemassa niitä kuvaava sana. Kyllä sinäkin varmasti huomaat, jos ystäväsi tai työkaverisi on kiinnostunut jostakusta.
Ehkä baarissa noin kun siellä haetaan vain seksiseuraa. Noin muuten kyllä tyttöystäväksi yritetään kauniita.
Minulle yksi mies on sanonut, että kaunista ei uskalla lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä baarissa noin kun siellä haetaan vain seksiseuraa. Noin muuten kyllä tyttöystäväksi yritetään kauniita.
Jeps. Tyttöystäväksi ei haeta mielekästä ihmisiä (naiset eivät ole ihmisinä mielekkäitä) vaan esittelykappaletta, jolla haetaan arvostusta miesporukoissa ja pyritään tekemään muut miehet kateellisiksi.
Kukaan ei halua rumia, lihavia naisia porukoihinsa
Minun huomioni saa helposti lähestyttävä nainen, joka on kohtuullisesti laittautunut ja pukeutunut. Kopeat prinsessat jätän rauhaan, oli ulkonäkö mitä tahansa. Prinssi voi viedä linnaansa, kun ilmaantuu.
Nuorena sain seuraa niin että skannasin baarin parhaimman näköisen miehen, menin juttelemaan tai vinkkasin luokseni. Pyysin lähtemään mukaan. Olin varmasti ihan tavallisen näköinen ja huonosti olisi mennyt jos olisin tyytynyt siihen tarjontaan mikä minua lähestyi: juopot, sedät ja limanuljaskat.
Sain joskus pakitkin mutta aika hyvin onnistuin. Toki minun iskemäni hyvännäköinen ei varmasti ollut se muiden mielestä paras. Omaan makuuni pitää miehen olla vähän rock, ja pitkästä tukasta oli apua.
Nykyisin en mitenkään voisi käyttäytyä niin. Olen nelikymppinen täti, ja ne komeat on aika paljon nuorempia, plus nyt kiinnostaisi ihmisen älykkyyskin ja en jaksaisi mitään vieraita ihmisiä kotonani. Nuorena oli helppo löytää hyvännäköistä seuraa kun nuoret ovat keskimäärin hyvännäköisiä. Ei me keski-ikäiset akat ja ukot olla.
Kannattaa takoa silloin kun rauta on kuumaa eikä jäädä odottamaan kuka lähestyy! Jos siis tekee mieli takoa. Siihen kyllästyy muutamassa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin tykkään enemmän vähemmän tällätyistä kasvoista. Yleensä ovat oikeasti kauniimpia kun näkee että ei ole vedetty överiksi esim. tekoripsillä.
Pötyä. Tekoripsillä, rakennekynsillä ja hiustenpidennyksillä jatkettu ystäväni on vastustamaton miehille. Ei olisi ilman tekohärpäkkeitä niin erityisen näköinen. Minulla ei ole mitään tekolisäkkeitä ja kukaan ei kiinnostu.
Se oman seksuaalisen arvonsa korostaminen viestittää alitajuisesti, että "Hei, minua kiinnostaa ja laitan itseni tarjolle" ihan sen perusjutun lisäksi että näyttää puoleensa vetävältä. Se on se kipinä ja toivo ettei lähetyminen ole täysin toivoton arpa.
Miksi kukaan lähestyisi jos viestität kaikella ettei sinua kiinnosta koko show. Minäkin menen autokaupassa ostattelemaan niitä vehkeitä joissa
Te miehet oikeasti edelleen luulette, että kaikki naisten tekemiset pyörii teidän ympärillä? Että naiset laittautuu teitä varten? En mä ainakaan ole yhtään kenellekään sen paremmin saatavilla, vaikka kuinka laitan itseäni :D ja jos mies vertaisi parinvalintaa autokauppoihin, en jaksaisi edes kaverina jutella sen kanssa yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oman seksuaalisen arvonsa korostaminen viestittää alitajuisesti, että "Hei, minua kiinnostaa ja laitan itseni tarjolle" ihan sen perusjutun lisäksi että näyttää puoleensa vetävältä. Se on se kipinä ja toivo ettei lähetyminen ole täysin toivoton arpa.
Miksi kukaan lähestyisi jos viestität kaikella ettei sinua kiinnosta koko show. Minäkin menen
Te miehet oikeasti edelleen luulette, että kaikki naisten tekemiset pyörii teidän ympärillä? Että naiset laittautuu teitä varten? En mä ainakaan ole yhtään kenellekään sen paremmin saatavilla, vaikka kuinka laitan itseäni :D ja jos mies vertaisi parinvalintaa autokauppoihin, en jaksaisi edes kaverina jutella sen kanssa yhtään enempää.
tää on niin loppuun kulunut virsi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sain seuraa niin että skannasin baarin parhaimman näköisen miehen, menin juttelemaan tai vinkkasin luokseni. Pyysin lähtemään mukaan. Olin varmasti ihan tavallisen näköinen ja huonosti olisi mennyt jos olisin tyytynyt siihen tarjontaan mikä minua lähestyi: juopot, sedät ja limanuljaskat.
Sain joskus pakitkin mutta aika hyvin onnistuin. Toki minun iskemäni hyvännäköinen ei varmasti ollut se muiden mielestä paras. Omaan makuuni pitää miehen olla vähän rock, ja pitkästä tukasta oli apua.
Nykyisin en mitenkään voisi käyttäytyä niin. Olen nelikymppinen täti, ja ne komeat on aika paljon nuorempia, plus nyt kiinnostaisi ihmisen älykkyyskin ja en jaksaisi mitään vieraita ihmisiä kotonani. Nuorena oli helppo löytää hyvännäköistä seuraa kun nuoret ovat keskimäärin hyvännäköisiä. Ei me keski-ikäiset akat ja ukot olla.
Kannattaa takoa silloin kun rauta on kuumaa eikä jäädä odottamaan kuka lähestyy! Jo
naiset aina sanoo kaipaavansa älykästä seuraa. mutta mitähän se älykkyys sitten oikeasti tarkoittaa. ei ainakaan ketään, joka pystyy heitä älyllään haastamaan. ehkä jotain myötäilijää ja mielistelijää joka saa naisen tuntemaan olonsa älykkääksi
Ketjussa moni puhuu, että normaalipainoiseen tai tukevaan ei voisi rakastua. Ihan outoja höpinöitä. Ihmisen luonteeseenhan sitä rakastutaan eikä ulkonäköön.
Ulkonäkö toki vaikuttaa siihen, kuinka paljon tuntee seksuaalista vetoa, mutta siinäkin kohden tavis, joka osoittaa halunsa on paljon parempi kuin mallikroppainen jääkuningatar. On nimittäin tullut kokeiltua niitä mallikroppaisiakin naisia ja oma puoliso voittaa kyllä heidät seksikkyydessä mennen tullen, koska hän uskaltaa näyttää halunsa.
Mä yritän aina sitä kauneinta. Nää vaan usein on nirppanokkia, ja antaa helpolla pakit
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa moni puhuu, että normaalipainoiseen tai tukevaan ei voisi rakastua. Ihan outoja höpinöitä. Ihmisen luonteeseenhan sitä rakastutaan eikä ulkonäköön.
Ulkonäkö toki vaikuttaa siihen, kuinka paljon tuntee seksuaalista vetoa, mutta siinäkin kohden tavis, joka osoittaa halunsa on paljon parempi kuin mallikroppainen jääkuningatar. On nimittäin tullut kokeiltua niitä mallikroppaisiakin naisia ja oma puoliso voittaa kyllä heidät seksikkyydessä mennen tullen, koska hän uskaltaa näyttää halunsa.
Jospa ne mallikroppaiset eivät vain himoinneet juuri sinua, kun et ole tarpeeksi tasokas. Tavisvaimosi himoitsee.
"naiset aina sanoo kaipaavansa älykästä seuraa. mutta mitähän se älykkyys sitten oikeasti tarkoittaa. ei ainakaan ketään, joka pystyy heitä älyllään haastamaan. ehkä jotain myötäilijää ja mielistelijää joka saa naisen tuntemaan olonsa älykkääksi"
En minä ainakaan naisena kaipaa itseäni älykkäämpää besserwisseriä seuraksi pätemään joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän aina sitä kauneinta. Nää vaan usein on nirppanokkia, ja antaa helpolla pakit
Miksi kauniin naisen pitäisi huomioida joku perus pullasorsaJorma?
Ei miksikään.
Miehet ulisee ja valitta, miten tavallisille miehille pitäisi antaa mahdollisuus ja heidän luonteensa pitäisi ratkaista ( Tämähän tarkoittaa niitä kauniita naisia), mutta itse valitsevat kyrv ..... eli ihan puhtaasti naisen ulkonäön perusteella.
"Mitä sillä naisella tekee, jos ei pillua saa? Jos haluan älykästä keskusteluseuraa, viihdyn miesporukassa. "
Mitä te oikeastaan naisilla edes teette kun selvästikään ette niistä edes oikeasti tykkää?