Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?

Vierailija
30.03.2025 |

Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut. 

Kommentit (517)

Vierailija
381/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän aina sitä kauneinta. Nää vaan usein on nirppanokkia, ja antaa helpolla pakit

Miksi kauniin naisen pitäisi huomioida joku perus pullasorsaJorma?

Ei miksikään. 

Miksi ulkonäkö antaisi jonkun ylemmän oikeutuksen?

Ei annakkaan

Vierailija
382/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin alkuillasta kauniita naisia, mutta valomerkin jälkeen melkein mikä tahansa nainen kelpasi.

Ei ole rumia naisia. On vain liian vähän viinaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, arvaa mitä:  Ei ole totta.

Katsos kun rkastuminen ja rakkaus eivät riipu ulkonäöstä.

Katsele ihmisiä matkoilla, hoteieissa, ravintoloissa, katukuvassa, kaupoiissa. Joka puolella.

Sataprosenttisen varmasti huomaat, että ihan tavallisen näköisellä miehellä on kaunis /  tosi hyvännäköinen vaimo.

Ja tietenkin myös toisin päinkin.

Ei pelkkään ulköonäköön rakastuta. Vaan ihmisen koko olemukseen.  PERSOONAAN.

Joillakin ihmisillä ne kemiat vaan kohtaa syvästi.  Eikä siihen mahdu ketään muita väliin.

Miehillä vaan ne kemiat pelaa aina kummasti vaan niiden kauniiden naisten kanssa.

Vierailija
384/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ulisee ja valitta, miten tavallisille miehille pitäisi antaa mahdollisuus ja heidän luonteensa pitäisi ratkaista ( Tämähän tarkoittaa niitä kauniita naisia), mutta itse valitsevat kyrv ..... eli ihan puhtaasti naisen ulkonäön perusteella.

Onko sulla joku illuusio että rumat naiset olis jotenkin luonteeltaan parempia kuin kauniit. Vähän tohdin epäillä, ainakin tää palsta on täynnä helkkarin epämiellyttävää porukkaa

Vierailija
385/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän aina sitä kauneinta. Nää vaan usein on nirppanokkia, ja antaa helpolla pakit

Ei miksikään. 

Koska kaltaiseni kilttimies on joka tavalla paljon parempi vaihtoehto naiselle kuin jännämies. 

T. Kilttimies 

Vierailija
386/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa moni puhuu, että normaalipainoiseen tai tukevaan ei voisi rakastua. Ihan outoja höpinöitä. Ihmisen luonteeseenhan sitä rakastutaan eikä ulkonäköön.

Ulkonäkö toki vaikuttaa siihen, kuinka paljon tuntee seksuaalista vetoa, mutta siinäkin kohden tavis, joka osoittaa halunsa on paljon parempi kuin mallikroppainen jääkuningatar. On nimittäin tullut kokeiltua niitä mallikroppaisiakin naisia ja oma puoliso voittaa kyllä heidät seksikkyydessä mennen tullen, koska hän uskaltaa näyttää halunsa.

Jospa ne mallikroppaiset eivät vain himoinneet juuri sinua, kun et ole tarpeeksi tasokas. Tavisvaimosi himoitsee. 

Taisivat olla pikemminkin ujoja. Aika monen kauniin kasvon takana on epävarmuutta.

Vierailija
387/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän kauniit naiset sellaisiksi joita on kiva katsoa mutta eivät herätä haluja. Sitten on erikseen ne haluja herättävät eli pantavan näköiset naiset joiden kanssa voisi miettiä vaikka suhdettakin eli niitä ihan ns. tavisnaisia joita näen päivittäin esim. kaupoissa.

Vierailija
388/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy voi myös löytyä siitä että kaikissa suosituissa yökerhoissa käy jonkun verran kaunottaria jotka eivät ole siellä lämpeämässä yhtään kenellekään. Pointti ilmeisesti vaan fiilistellä ihailevia katseita tai vertailla itseään muihin ja kokea että kuuluu paikan parhaimmannäköiseen eliittiin. Moni mies tunnistaa nämä tapaukset ja jättää rauhaan.

Tai siellä ollaan vain pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Ihan käsittämätön ajatus miehille, kun itse ovat pillua jahtaamassa. 

Vierailija
389/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ulisee ja valitta, miten tavallisille miehille pitäisi antaa mahdollisuus ja heidän luonteensa pitäisi ratkaista ( Tämähän tarkoittaa niitä kauniita naisia), mutta itse valitsevat kyrv ..... eli ihan puhtaasti naisen ulkonäön perusteella.

No ei kyllä pidä paikkaansa.

Vierailija
390/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miellän kauniit naiset sellaisiksi joita on kiva katsoa mutta eivät herätä haluja. Sitten on erikseen ne haluja herättävät eli pantavan näköiset naiset joiden kanssa voisi miettiä vaikka suhdettakin eli niitä ihan ns. tavisnaisia joita näen päivittäin esim. kaupoissa.

itse oon miettinyt oisko kauniit naiset tyypillisemmin homoseksuaaleja ja sen vuoks heidän kanssa ei oo samanlaista "kipinää". joskushan liikku se joku tekoälyn yhdistämä kuva hetero- ja homonaisista ja tosiaan homonaiset oli kasvonpiirteiltään keskimäärin paljon sievempiä mitä heteronaiset.

kappas, löytyi kuvahausta tuo kuva https://miro.medium.com/v2/resize:fit:720/format:webp/1*fl-if_CE9vPJwJf…

toisaalta tuo voi kanssa liittyä jotenkin siihen miten valmis ihminen on sanomaan olevansa homo/lesbo vai määritteleekö itsensä heteroks. ns. ylpeät heterot on aina oma lukunsa

Vierailija
391/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Reissuillani etsin lähinnä pllua. Nainen voi olla ihan tavis, kuitenkin normaalipainoinen, kuten itsekin olen. Ikähaarukka on suht laaja, kun itsekin olen jo reilut 50.

Olen melko älykäs, koulutettu ja hyvässä työssä, se taas on ihan se ja sama, millaisella älyllä nainen on varustettu, kun en keskusteluseuraa ole vailla kuitenkaan. Siisti ja mielellään tupakoimatoin kuitenkin.

2-3 varvia hotellihuoneessa ja aamulla töihin/ harrasteisiin. Ehkä palataan joskus asiaan.

Vierailija
392/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin olen vain ahdistunut siitä että kuinka rumaan mun pitäisikin tyytyä. Siks näin naisena olen jäänyt tästä pelistä pois. Kyllä ruma nainen tajuaa että sitä kohdellaan huonosti koska ulkonäkö ei ole ok.. mua on niin paljon tässä asiassa sumutettu"

Jumiudut nyt tuohon ulkonäköön. Ihan riippumatta miehen ulkonäöstä, sinun ei pidä tyytyä mieheen joka kohtelee sinua huonosti tai jonka kanssa sinulla ei ole mukavaa. Ne ovat ne perusasiat jotka pitää olla kunnossa ulkonäöstä riippumatta.

Katso ensin mistä löytyisi sinulle se mies jonka kanssa voisit kaikin muin puolin olla ja katso sitten että onko se ulkonäkö sen jälkeen ok vai ei.

No miksi katsoisin ulkonäköä viimeiseksi. Mutkin torjutaan ulkonäön perusteella.

Koska se ulkonäkö ei takaa mitään siitä millainen se suhde

No joo mutta samat niille jotka mua pitää rumana. En ala kattomaan jotain kauheeta jonka lähellä en ees haluis olla

Vierailija
393/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa moni puhuu, että normaalipainoiseen tai tukevaan ei voisi rakastua. Ihan outoja höpinöitä. Ihmisen luonteeseenhan sitä rakastutaan eikä ulkonäköön.

Ulkonäkö toki vaikuttaa siihen, kuinka paljon tuntee seksuaalista vetoa, mutta siinäkin kohden tavis, joka osoittaa halunsa on paljon parempi kuin mallikroppainen jääkuningatar. On nimittäin tullut kokeiltua niitä mallikroppaisiakin naisia ja oma puoliso voittaa kyllä heidät seksikkyydessä mennen tullen, koska hän uskaltaa näyttää halunsa.

Tässähän se taas tuli. Nainen valitaan ensisijaisesti pillun ja halukkuuden perusteella. 

Vierailija
394/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku illuusio että rumat naiset olis jotenkin luonteeltaan parempia kuin kauniit. Vähän tohdin epäillä, ainakin tää palsta on täynnä helkkarin epämiellyttävää porukkaa

Ja sinulla, kuten kaikilla miehillä, on illuusio, että kauniilla naisilla on aina kaunis luonne? Tsi jos on ruma, niin ettei siitä välitä, ja annatte vaikka minkälaisen käyttäytymisen anteeksi.

Vierailija
395/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miksikään. 

Koska kaltaiseni kilttimies on joka tavalla paljon parempi vaihtoehto naiselle kuin jännämies. 

T. Kilttimies 

Tämä on se asenne minkä jokaisen kilttimiehen pitäisi omaksua

396/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin alkuillasta kauniita naisia, mutta valomerkin jälkeen melkein mikä tahansa nainen kelpasi.

Ei ole rumia naisia. On vain liian vähän viinaa. 

Tuo ei pidä paikkaansa. Kun joku avaa suunsa ja kerran paljastaa puheillaan sisäisen rumuutensa niin mikään määrä viinaa itse nautittuna ei tee hänestä enää minulle kelvollista seuraa.

Myönnän olevani tuossa suhteessa nirso. Mieluummin olen yksin kuin sisäisesti ruman ihmisen kanssa yhdessä.

M60

Vierailija
397/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se taas tuli. Nainen valitaan ensisijaisesti pillun ja halukkuuden perusteella. 

Kiukkuista ja katkeraa valittajajääkaappia ei paljoa viitsi arjessa katsella :(

Vierailija
398/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpeys on eri asia kuin hyvännäköisyys. Yökerhossa on näitä itsetietoisia naisia ja miehiä paljon. Pönöttävät siellä esillä. On tekotukkaa, tekoripsiä ja tekokynsiä.

Tiedän paljonkin kauniita naisia, jotka eivät ikinä menisi edes yökerhoon. Viettävät iltaa ihan muissa paikoissa. Rennnommissa piireissä. 

Vierailija
399/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan tuossa yllä todettiin, että luonne merkitsee enemmän. Taitaa vaan olla niin, että osaa hirvittää ajatus siitä, että naisilta odotettaisiin jonkinlaista luonteen kehittämistä samalla tavoin kuin miehiltä odotetaan. Osa luulee, ettei miehillä ole parisuhteelle muita odotuksia kuin seksi. Kuvastaa lähinnä sitä kuinka vähän ja pintapuolisesti ymmärtävät miehiä.

Vierailija
400/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Todennäköisesti kokemus ja Luonto ohjaa kiinnostuksen kohteet vähän oman tasoni suuntaan.. :D "

Sanoisin että se on se että ymmärrät ainakin alitajuisesti voivasi ihastua ja rakastua myös tavallisen näköiseen naiseen.

Tässähän unohdetaan koko ajan tuo henkinen osuus eli keskitytään vain siihen mikä on se puhtaan ulkonäöllinen osuus ja kuka viehättää puhtaan visuaalisesti. Mutta oikeissa parisuhteissa ratkaisevaa on se kehen tuntee sitä romanttista vetoa niin että voi häneen rakastua.

Ja nämä "en voi kiinnostua kuin tosi kauniista naisista" tyypit ovat juuri niitä joilla ei ole oikein käsitystä siitä mitä on rakastuminen ja se mitä se vaikuttaa.

Kauniilla on kemiaa kauniiden kanssa, taviksilla on kemiaa tavisten kanssa ja rumilla on kemiaa rumien kanssa. 

Kemia syntyy ihan muusta kuin ulkonäöstä. Ja kaikki miehet haluavat omaksi kauniin naisen, kemiaa tai ei. Panemiseen niille sitten taas käy ihan kuka tahansa.

Ketjussa puhutaan ristiin kahdesta eri asiasta. Kyllä, yökerhossa seksihaku päällä on turvallisempi valinta ja todennäköisempi saanti kun tähtää vähän vaatimattomampaan daamiin. Jos taas etsitään kumppania, halutaan se paras mitä voidaan saada, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Ei silloin tuhlata aikaa ja pilata tsänssejä minkään kaverin lämmittelyyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän