Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?

Vierailija
30.03.2025 |

Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut. 

Kommentit (517)

Vierailija
321/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmassa työporukassa oli yksi aivan poikkeuksellisen upea nuori naisenalku. Häntä lähestyttiin ihan koko ajan baarissa mutta ei koskaan mukavien miesten vaan lipevien ja yli-itsevarmojen miesten toimesta. Lopulta hän lopetti baarissa käymisen kun feikkisormuskaan ei lopettanut jatkuvaa häirintää. Kerran esim kaksi jantteria otti hänen baarijakkarasta kiinni ja kantoi naisen jakkaroineen omaan pöytäänsä. Sääliksi kävi lopulta koska illat on vain jatkuvaa lähentelyä ja pakkien antamista. Meille muille tuli mukavat tavallisetkin miehet juttelemaan mutta luultavasti vain saadakseen jutella hänen kanssa. Kaikki muut kuitenkin päätyi pitkään parisuhteeseen ja hän on somen mukaan vieläkin sinkku. 

Jotenkin surullinen tarina. Todellisuudessa tää hyvännäköinen oli kumminkin voittaja. Te muut jouduitte parisuhteeseen mahdollisesti sellasen kanssa joka ei teitä alunperinkää

Ja muutenkin naiset ovat tyytyväisempiä sinkkuina kuin parisuhteessa.

Vierailija
322/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta kai nuo miehet kuitenkin ymmärtää, että ei heillä olisi koskaan rahkeet riittäneet niihin halutuimpiin naisiin?"

Mutta kun haluan Kauniin naisen. Mitä rumalla naisella tekee.

T. Kilttimies 

Olet ruma ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi olla sellasen kanssa joka on suhun vain tyytynyt.. ei kukaan. Luulis häiritsevän jos ei susta oikeesti viehäty. Sellasta kohdellaan taatusti huonommin tai välinpitämättömämmin 

Ihmiset tyytyvät vain jos eivät rakastu. Jos rakastut, olet saanut juuri sen jonka halusitkin koska sitähän se rakastuminen on. Sitä että haluaa olla kovasti juuri tun ihan tiettyn ihmisen kanssa kovasti.

Vierailija
324/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei joutunut parisuhteeseen tekemään ahdistavia kompromisseja joita kukaan ei halua "

Parisuhteessa joutuu tekemään ahdistavia kompromisseja juuri silloin jos se solmitaan vain ulkonäkö edellä. Silloin luonteet ja elämäntavat eivät välttämättä natsaa ollenkaan ja sitten joudutaan kauheasti tekemään kompromisseja.

Jos taas kumppanin valitsee ensisijassa luonne ja sisin edellä niin silloin kompromisseja ei niin joudu tekemään.

No kyllä siinä pitää olla sitä ulkoista viehättävyyttä mukana , älä nyt jauha paskaa. Yrität leikkiä vaan jotain parempaa ihmistä.

Tietenkin pitää olla. En ole koskaan muuta väittänytkään. Jos toinen ei viehätä ulkoisesti yhtään niin ei siitä tietenkään mitään tule.

Mutta pointti on se että jos toisen luonne viehättää riittävästi

Niin olen vain ahdistunut siitä että kuinka rumaan mun pitäisikin tyytyä. Siks näin naisena olen jäänyt tästä pelistä pois. Kyllä ruma nainen tajuaa että sitä kohdellaan huonosti koska ulkonäkö ei ole ok.. mua on niin paljon tässä asiassa sumutettu

Vierailija
325/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies flirttailee ainoastaan sellaisille kaunottarille joiden kanssa mies haluaa päästä peuhaamaan, eli mies suorittaa valintansa sinä vaiheessa kun alkaa flirttailemaan. Sellainen nainen on hoikka ja nuori kaunotar. Varmasti on "kynnysmattoja" joille kelpaa wanha tai rumapainoinen nainen, mutta niitä miehiä on todella vähän. Miehen pitää voida/kehdata esitellä kumppaninsa suvulle ja kavereille, tuntien ylpeyttä, ei häpeää.

Vierailija
326/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin olen vain ahdistunut siitä että kuinka rumaan mun pitäisikin tyytyä. Siks näin naisena olen jäänyt tästä pelistä pois. Kyllä ruma nainen tajuaa että sitä kohdellaan huonosti koska ulkonäkö ei ole ok.. mua on niin paljon tässä asiassa sumutettu"

Jumiudut nyt tuohon ulkonäköön. Ihan riippumatta miehen ulkonäöstä, sinun ei pidä tyytyä mieheen joka kohtelee sinua huonosti tai jonka kanssa sinulla ei ole mukavaa. Ne ovat ne perusasiat jotka pitää olla kunnossa ulkonäöstä riippumatta.

Katso ensin mistä löytyisi sinulle se mies jonka kanssa voisit kaikin muin puolin olla ja katso sitten että onko se ulkonäkö sen jälkeen ok vai ei.

Vierailija
327/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miehen pitää voida/kehdata esitellä kumppaninsa suvulle ja kavereille, tuntien ylpeyttä, ei häpeää."

Ei se kumppani mikään näyttelyesine ole.

Sitäpaitsi suurin osa taviksista on sen verran ok että ne voi esitellä ilman mitään häpeää.

Vierailija
328/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edes on "iskeminen", jotain typerien iskurepliikkien vilelyä vai jotain muuta epämääräistä pokkurointia/manipulointia naisen miellyttämisekskö. Mikä siinä on niin vaikeaa puhua sille naiselle niinkuin oikealle ihmiselle

Vierailija
329/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen on pakko olla potentiaalisissa iskutilanteissa tyly koska miehille iskee todella helposti sellainen delulu, jossa hymyily tai juttelu tulkitaan kiinnostukseksi. Kun mies huomaa olleensa väärässä, niin se saattaa alkaa ilkeäksi tai joskus jopa uhkaavaksi. Kukaan nainen ei tiedä etukäteen kohtaako kivan tyypin vai potentiaalisen vainoojan.

Tämä. Miehet kuvittelevat että perusystävällisyys on kiinnostuksen osoitus vaikkei ole. Miehet eivät itse koskaan vaivaudu olemaan peruskohteliaita epäkiinnostaville naisille.

Kuinka monesti olet saanut miehiltä tylyt pakit?

Vierailija
330/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todennäköisesti kokemus ja Luonto ohjaa kiinnostuksen kohteet vähän oman tasoni suuntaan.. :D "

Sanoisin että se on se että ymmärrät ainakin alitajuisesti voivasi ihastua ja rakastua myös tavallisen näköiseen naiseen.

Tässähän unohdetaan koko ajan tuo henkinen osuus eli keskitytään vain siihen mikä on se puhtaan ulkonäöllinen osuus ja kuka viehättää puhtaan visuaalisesti. Mutta oikeissa parisuhteissa ratkaisevaa on se kehen tuntee sitä romanttista vetoa niin että voi häneen rakastua.

Ja nämä "en voi kiinnostua kuin tosi kauniista naisista" tyypit ovat juuri niitä joilla ei ole oikein käsitystä siitä mitä on rakastuminen ja se mitä se vaikuttaa.

Kauniilla on kemiaa kauniiden kanssa, taviksilla on kemiaa tavisten kanssa ja rumilla on kemiaa rumien kanssa. 

Vierailija
331/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmasta mennään porrastaen alaspäin. Valaan pyynti alkaa vasta viimesenä oljenkorttina valomerkin jälkeen. Se on kirjaimellisesti valaan pyyntiä, sillä valas ottaa onkeen ihan vaan pyytämällä. 

Vierailija
332/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yritä iskeä ketään, enkä edes haluaisi. Yksin on helpompi olla.

M

Vierailija
333/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostilähestyttäviä lähestytään eniten.

Se vaatii muutakin kuin vaatimattoman ulkonäön. Se on plussaa, mutta päälle ystävällinen ja avoin luonne. Ystävällisyys näkyy kauas. Tällaisia ihmisiä lähestytään kaikkein eniten.

Ulkonäkö on oikeasti vasta sijalla 2. Ei tarvitse olla mikään missi eikä mister saadakseen seuraa.

Vierailija
334/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kauniin naisen on pakko olla potentiaalisissa iskutilanteissa tyly koska miehille iskee todella helposti sellainen delulu, jossa hymyily tai juttelu tulkitaan kiinnostukseksi. Kun mies huomaa olleensa väärässä, niin se saattaa alkaa ilkeäksi tai joskus jopa uhkaavaksi. Kukaan nainen ei tiedä etukäteen kohtaako kivan tyypin vai potentiaalisen vainoojan. "

Tää on totta. Ei enää uskalla hymyillä ja keskustella. Ties mitä taphtuu kun miehelle sanoo ei.

Vierailija
335/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä edes on "iskeminen", jotain typerien iskurepliikkien vilelyä vai jotain muuta epämääräistä pokkurointia/manipulointia naisen miellyttämisekskö. Mikä siinä on niin vaikeaa puhua sille naiselle niinkuin oikealle ihmiselle

"Kaunottaren iskeminen" tarkoittaa että mies flirttaille kaunottarelle, ja kaunotar yhtyy flirttiin (viestittelee miehelle suopealla tavalla takaisin), ja sitten mies hurmaa kaunottaren siten että pari rientää yhdessä peuhaamaan. Ilman flirttiä jää keskustelu/neuvottelu aina pikkupuheen tasolle ja kummatkin jäävät nuolemaan omia näppejään.

Vierailija
336/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan vaihtelee sen mukaan, millainen itsevarmuus miehellä on ja kokeeko itsensä samassa mittakaavassa komeaksi kuin naisen kauniiksi. Itse sain nuorempana olla aina hyvin rauhassa baarissa ns.tavismiehiltä, mutta sitten joskus kun mies tuli juttelemaan, oli hän kyllä aika komea. En ole koskaan itse pitänyt itseäni kovin kauniina, mutta ystävät ja miehet (ne jotka uskaltaneet tulla jutulle ja tutustua) ovat sanoneet että olen luokkaa missi, enkä sitä itse ihan ymmärrä :D En tiedä, mutta tällaiset kokemukset omasta nuoruudesta.

Vierailija
337/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan todennäköisyyslaskentaa eli mahkut pääpottiin on aina tosi pienet vaikka se tietysti eniten miellyttäisi, joten tyydytään pienempään palkintoon, koska sen saaminen on todennäköisempää. Voiton maksimoinnista on kyse. Ei tarvitse olla hot, kunhan on hot enough.

Vierailija
338/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin olen vain ahdistunut siitä että kuinka rumaan mun pitäisikin tyytyä. Siks näin naisena olen jäänyt tästä pelistä pois. Kyllä ruma nainen tajuaa että sitä kohdellaan huonosti koska ulkonäkö ei ole ok.. mua on niin paljon tässä asiassa sumutettu"

Jumiudut nyt tuohon ulkonäköön. Ihan riippumatta miehen ulkonäöstä, sinun ei pidä tyytyä mieheen joka kohtelee sinua huonosti tai jonka kanssa sinulla ei ole mukavaa. Ne ovat ne perusasiat jotka pitää olla kunnossa ulkonäöstä riippumatta.

Katso ensin mistä löytyisi sinulle se mies jonka kanssa voisit kaikin muin puolin olla ja katso sitten että onko se ulkonäkö sen jälkeen ok vai ei.

No miksi katsoisin ulkonäköä viimeiseksi. Mutkin torjutaan ulkonäön perusteella.

Vierailija
339/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todennäköisesti kokemus ja Luonto ohjaa kiinnostuksen kohteet vähän oman tasoni suuntaan.. :D "

Sanoisin että se on se että ymmärrät ainakin alitajuisesti voivasi ihastua ja rakastua myös tavallisen näköiseen naiseen.

Tässähän unohdetaan koko ajan tuo henkinen osuus eli keskitytään vain siihen mikä on se puhtaan ulkonäöllinen osuus ja kuka viehättää puhtaan visuaalisesti. Mutta oikeissa parisuhteissa ratkaisevaa on se kehen tuntee sitä romanttista vetoa niin että voi häneen rakastua.

Ja nämä "en voi kiinnostua kuin tosi kauniista naisista" tyypit ovat juuri niitä joilla ei ole oikein käsitystä siitä mitä on rakastuminen ja se mitä se vaikuttaa.

En sanoisi että alitajuisesti. Uskon olevani ihan tietoinen siitä, että voin ihastua ja Rakastua tavallisen näköiseen naiseen. En ole sillä tavalla haasteellinen, että pitäisi olla joku tietty ulkonäköpiirre, että tunteet heräisi.  Ja ainakin omassa tuttavapiirissäni en ole mikään harvinaisuus. Miesten skaala naisten ulkonäkökriteereille on todennäköisesti jopa väljempi kuin naisten vastaava. 

Vierailija
340/517 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy voi myös löytyä siitä että kaikissa suosituissa yökerhoissa käy jonkun verran kaunottaria jotka eivät ole siellä lämpeämässä yhtään kenellekään. Pointti ilmeisesti vaan fiilistellä ihailevia katseita tai vertailla itseään muihin ja kokea että kuuluu paikan parhaimmannäköiseen eliittiin. Moni mies tunnistaa nämä tapaukset ja jättää rauhaan.

juuri nussittu, pitävät tauon ja menevät yöksi toisen panonsa luo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan