Onko totta että miehet ei pyri iskemään erityisen kauniita naisia vaan niitä joiden kanssa todennäköisimmin onnistaa?
Näin mulle on useampikin mies kertonut. Että esim. baarissa kukaan ei ala ensisijaisesti pirittää sitä naista, joka kääntää päät vaan sitä tavallisemman näköistä, joka ei anna niin todennäköisesti rukkasia. Tämä selittäisi aika monta asiaa niistä pariutumiskuvioista, joita itsekin on todistanut.
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa moni puhuu, että normaalipainoiseen tai tukevaan ei voisi rakastua. Ihan outoja höpinöitä. Ihmisen luonteeseenhan sitä rakastutaan eikä ulkonäköön.
Ulkonäkö toki vaikuttaa siihen, kuinka paljon tuntee seksuaalista vetoa, mutta siinäkin kohden tavis, joka osoittaa halunsa on paljon parempi kuin mallikroppainen jääkuningatar. On nimittäin tullut kokeiltua niitä mallikroppaisiakin naisia ja oma puoliso voittaa kyllä heidät seksikkyydessä mennen tullen, koska hän uskaltaa näyttää halunsa.
Tässähän se taas tuli. Nainen valitaan ensisijaisesti pillun ja halukkuuden perusteella.
Juurihan tuossa yllä todettiin, että luonne merkitsee enemmän. Taitaa vaan olla niin, että osaa hirvittää ajatus siitä, että naisilta odotettaisiin jonkinlaista luonteen kehittämistä samalla tavoin kuin
Pahinta on, että naisilla on vielä yleensä paisuneet ja liioitellut luulot omasta osaamisestaan
Eli laihduta 60 kiloa .. sittenkö kelpaan.. mua pidettiin silloin säälipanona vain. Että miks vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pskat. Miehet aloittaa ensin niistä kauniimmista, ja siirtyvät sitä mukaa rumepiin ja rumempiin, kun sen kaunottaren iskeminen ei onnistu.
Muistakaa, että oikeasti mies haluaa sen kaunottaren, kaikki muut naiset ovat vain varavaihtoehtoja , koska pillu ja kodinkone pitää saada.
Jos tiedät että miehet haluaa vain pillun ja kodinkoneen, eikö sitten kannattaisi ryhtyä sellaiseksi?
Ei, vaan silloin ei kannata ottaa miestä. Miksi nainen tuhlaisi oman ainutkertaisen elämänsä olemalla pelkkä pillu ja kodinkone, kun sitä voi tehdä ihan mitä haluaa? Ei maailma pyöri teidän miesten ympärillä
Silloinkin siis pidettiin. Eli olin muita rumempi silloinkin. Todella ahdistavaa. Eihän tässä kannata kuin kuolla pois kun ei laihdutuskaan tekin musta tarpeeksi hyvännäköistä..
Mulla on vain kokemusta siitä, että istun yökerhossa yksin syrjässä. En tiedä sosiaalisesta pelistä mitään. Aina on tullut joku mies juttelemaan. Hyvännäköisiäkin. Ei mitään iskemistä.
Aina välillä olen itse mennyt iskemään miehen. Sanonut, että nyt minä tulen istumaan sinun pöytääsi juttelemaan. Eivät ole hangoitelleet vastaan.
Tavismiehet lähestyy taviksen näköisiä naisia.
Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli laihduta 60 kiloa .. sittenkö kelpaan.. mua pidettiin silloin säälipanona vain. Että miks vaivautua.
voisko olla ettei se sun luonne ookkaan mitään niin päätähuumaavaa. kun kerta ihan tavallisen näköisiä, ylipainoisiakin naisia suhteissa näkee
Olen kyllästynyt rumuuteeni haluan eutanasian. Olen kyllästynyt että olen joku 0 kaikille.
Mä itseasiassa väsyn sosiaaliseen peliin, jos olen ollut jonkun naispuolisen kaverin kanssa baarissa. Ajattelen vain, että menkööt sitten kaverin kanssa, jos on niin. Ei ole oikein sen arvoista.
Kyllä se on aika nopeasti kerrasta poikki. Maailma on täynnä miehiä. Jos ei nappaa, niin ei nappaa. En rupea taistelemaan. Ei se kuitenkaan pysy, se mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 168 cm kaljuuntuva pallomahainen taksikuski ymmärtää olla iskemättä sitä missin näköistä.
Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisko olla ettei se sun luonne ookkaan mitään niin päätähuumaavaa. kun kerta ihan tavallisen näköisiä, ylipainoisiakin naisia suhteissa näkee
Rannikkokaupungissa on usein ulkomaalaisia merimiehiä. Joskus olin tanssimassa ja ihan väkisin minun kanssani olisi halunnut tanssia 155 cm filippiiniläinen merimies. Ei edes komea. Se meni liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olin hauskaa seuraa silloin. Mun ulkonäkö ei vaan silloinkaan riittäny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oman seksuaalisen arvonsa korostaminen viestittää alitajuisesti, että "Hei, minua kiinnostaa ja laitan itseni tarjolle" ihan sen perusjutun lisäksi että näyttää puoleensa vetävältä. Se on se kipinä ja toivo ettei lähetyminen ole täysin toivoton arpa.
Miksi kukaan lähestyisi jos viestität kaikella ettei sinua kiinnosta koko show. Minäkin menen
Te miehet oikeasti edelleen luulette, että kaikki naisten tekemiset pyörii teidän ympärillä? Että naiset laittautuu teitä varten? En mä ainakaan ole yhtään kenellekään sen paremmin saatavilla, vaikka kuinka laitan itseäni :D ja jos mies vertaisi parinvalintaa autokauppoihin, en jaksaisi edes kaverina jutella sen kanssa yhtään enempää.
tää on niin loppuun kulunut virsi.
Pointti oli, että laitan itseäni, mutta en silti ole kenellekään saatavilla. Miten mä silloin sun mielestä laittaudun miestä varten? Ei kiinnosta miehet tippaakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alle tavistason ja antaisin pakit tuollaiselle lyhyelle pallomahaiselle. En ees miettis
Miksi naisille ei kelpaa oman tasoinen kiltti tavismies !
T. Kilttimies
Tasan ei mee nallekarkit. Mä olen ikuisesti katkera hyvännäköisille. Enkä ala valehtelemaan että katkeruuteni vähenis
Sosiaalinen peli on säälittävää. Epävarmat harrastaa sitä. Minä en mitään pelaa. Se on siinä tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rannikkokaupungissa on usein ulkomaalaisia merimiehiä. Joskus olin tanssimassa ja ihan väkisin minun kanssani olisi halunnut tanssia 155 cm filippiiniläinen merimies. Ei edes komea. Se meni liian pitkälle.
jooh, vaikutat todella mukavalta luonteeltas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sain seuraa niin että skannasin baarin parhaimman näköisen miehen, menin juttelemaan tai vinkkasin luokseni. Pyysin lähtemään mukaan. Olin varmasti ihan tavallisen näköinen ja huonosti olisi mennyt jos olisin tyytynyt siihen tarjontaan mikä minua lähestyi: juopot, sedät ja limanuljaskat.
Sain joskus pakitkin mutta aika hyvin onnistuin. Toki minun iskemäni hyvännäköinen ei varmasti ollut se muiden mielestä paras. Omaan makuuni pitää miehen olla vähän rock, ja pitkästä tukasta oli apua.
Nykyisin en mitenkään voisi käyttäytyä niin. Olen nelikymppinen täti, ja ne komeat on aika paljon nuorempia, plus nyt kiinnostaisi ihmisen älykkyyskin ja en jaksaisi mitään vieraita ihmisiä kotonani. Nuorena oli helppo löytää hyvännäköistä seuraa kun nuoret ovat keskimäärin hyvännäköisiä. Ei me keski-ikäiset akat ja ukot olla.
Kannattaa takoa silloin kun rauta on
naiset aina sanoo kaipaavansa älykästä seuraa. mutta mitähän se älykkyys sitten oikeasti tarkoittaa. ei ainakaan ketään, joka pystyy heitä älyllään haastamaan. ehkä jotain myötäilijää ja mielistelijää joka saa naisen tuntemaan olonsa älykkääksi
Tarkoittaa sitä, että henkilön kanssa pystyy keskustelemaan vaihtelevasti eri aiheista ilman valtavaa määrää taustoittamista, rautalankaa ja väärien tietojen oikomista. Miehillä on tosi suuret luulot omasta älystään vaikka monilla on ihan yleistiedossa suuria puutteita. Sellaisen kanssa on raskasta jutella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille ei kelpaa oman tasoinen kiltti tavismies !
T. Kilttimies
Koska jos ei säväytä ei säväytä. Ei kenenkään pidä kelpuuttaa sellasta josta ei kiinnostu paskaakaan.. olen kyllästynyt tähän kyllä pitää rumien olla rumien kanssa
No just. En ole koskaan flirttaillut kenellekään, enkä ole myöskään neitsyt. Olen parisuhteessa.