Miksi niin moni nainen luulee olevansa erityinen, vaikka tekee kaiken just niin kuin kaikki muutkin?
Sama sisustus, samat meemit, samat IG-otokset brunssilta ja joogasta, sama ahdistus "elämästä ilman sisältöä". Eikö olisi rehellisempää myöntää, että halutaan olla kuin muut, eikä edes yritetä olla uniikkeja?
Kommentit (113)
En ole IG:ssä enkä harrasta mitään meemejä, tuskin sisustuksenikaan on samanlaista kuin kaikilla muilla, en koe ahdistusta. Taidan olla siis poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset seinät, Arabia-mukit ja Pentikin kukkamaljakko. Vaatteet kulloisenkin trendin mukaan. Mitään omaa tyyliähän ei voi luoda. Ruokavalio kulloisenkin villityksen mukaan samoin kuin harrastukset. Näitä on tosiaan 13 tusinassa.
Nuo ovat vain pintaa. Seinien väri ei määritä ihmistä.
Minulle se kertoo paljonkin ihmisestä, jos kaikki arkeen liittyvä pitää tehdä niin kuin kaikki muutkin tekee. Harvemmin sieltä mitään kovin originaaleja ajatuksiakaan silloin suusta pulppuaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole IG:ssä enkä harrasta mitään meemejä, tuskin sisustuksenikaan on samanlaista kuin kaikilla muilla, en koe ahdistusta. Taidan olla siis poikkeus.
Älä ole pick me girl. Se on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset seinät, Arabia-mukit ja Pentikin kukkamaljakko. Vaatteet kulloisenkin trendin mukaan. Mitään omaa tyyliähän ei voi luoda. Ruokavalio kulloisenkin villityksen mukaan samoin kuin harrastukset. Näitä on tosiaan 13 tusinassa.
Minulle se kertoo paljonkin ihmisestä, jos kaikki arkeen liittyvä pitää tehdä niin kuin kaikki muutkin tekee. Harvemmin sieltä mitään kovin originaaleja ajatuksiakaan silloin suusta pulppuaa.
Onko ihmisten samanlaisuuden pilkkaaminen sinusta kovin originaalia? Sitä on nimittäin päivitelty antiikin ajoista.
Lopulta miehet kuitenkin valitsevat kumppaniksi sen keskiverron naisen, joka on suurinpiirtein samanlainen kuin muutkin. Persoonallinen, massasta erottuva ei löydä kovinkaan helposti seuraa.
Mulla ei ole "valkoista sisustusta, live love laugh-kylttejä", en käytä somea enkä meemejä, ei ole silikoneja, laminointeja, irtoripsiä, geelikynsiä, hiuslisäkkeitä, tatuointeja eikä lävistyksiä, en lipitä mitään alkoholia, ja matkusteleminen on mulle so last season. En joogaa, salilla treenaan treenin takia(ilman puhelinta), ei ole kotieläimiä (en ole ns. hullu kissa/ koiranainen, kuten usein haukutaan), on pitkät hiukset ja meikkaan harvoin, en harrasta irtosuhteita, omaan perinteiset arvot. En riitele ja kiukuttele, mutta kuitenkaan en ole kynnysmattona.
Olenkin miehille liian outo ja erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisten samanlaisuuden pilkkaaminen sinusta kovin originaalia? Sitä on nimittäin päivitelty antiikin ajoista.
Väitinkö toteamustani originaaliksi? Sehän olisi varsin paradoksaalista, kun en edes aloittanut ketjua.
Naiset eivät mitenkään ole erityisiä, verrattuna miehiin. Ei ennen, eikä tulevaisuudessa. Naisissakin on muutamia hyviä yksilöitä, mutta muuten hameväki ei paljoa ajatuksia herätä. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Lopulta miehet kuitenkin valitsevat kumppaniksi sen keskiverron naisen, joka on suurinpiirtein samanlainen kuin muutkin. Persoonallinen, massasta erottuva ei löydä kovinkaan helposti seuraa.
Mulla ei ole "valkoista sisustusta, live love laugh-kylttejä", en käytä somea enkä meemejä, ei ole silikoneja, laminointeja, irtoripsiä, geelikynsiä, hiuslisäkkeitä, tatuointeja eikä lävistyksiä, en lipitä mitään alkoholia, ja matkusteleminen on mulle so last season. En joogaa, salilla treenaan treenin takia(ilman puhelinta), ei ole kotieläimiä (en ole ns. hullu kissa/ koiranainen, kuten usein haukutaan), on pitkät hiukset ja meikkaan harvoin, en harrasta irtosuhteita, omaan perinteiset arvot. En riitele ja kiukuttele, mutta kuitenkaan en ole kynnysmattona.
Olenkin miehille liian outo ja erikoinen.
Pitkäaikainen ihastukseni on juuri tuollainen. Ei vaan voi mitään, kun hänellä on mies ja perhe ja arvot kunnossa, enkä ikinä lähtisi sitä sotkemaan. Sinkkuversiota en ole vielä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaa pientä päätäsi näin suurilla asiolla.
Voisitko sitten valaista niillä suurilla aivoillasi, vai eikö kapasiteetti riitä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät mitenkään ole erityisiä, verrattuna miehiin. Ei ennen, eikä tulevaisuudessa. Naisissakin on muutamia hyviä yksilöitä, mutta muuten hameväki ei paljoa ajatuksia herätä. 🥴
Millainen on mielestäsi hyvä yksilö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaa pientä päätäsi näin suurilla asiolla.
Voisitko sitten valaista niillä suurilla aivoillasi, vai eikö kapasiteetti riitä?
Ei riitä. Liian monimutkaisia aiheita, että ei kannata edes aloittaa ajattelemaan...
T: tyhäm
Vierailija kirjoitti:
Ei minua oikeastaan liikuta se, pidätkö sinä minua erityisenä vai et.
Entäs kun kukaan muukaan ei pidä? Se on maailmanloppu näille somettajille joille se on puoli elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan persoonalliset harrastukset kuten matkustelu ja viininlipitys. Tosi spessua.
Onko sinulla muita harrastuksia kuin Ylilaudan selaaminen?
Tinderin selaus
Toisin kuin miehet...eiku.
Miehet:
-kiinnostuneita kaikki samoista parista asiasta
-syövät kaikki samaa ruokaa kun kasvikseen ei uskalla koskea
-kuuntelevat vain miesten tekemää musiikkia ja lukevat vain miesten kirjoittamia kirjoja (jos lukevat ylipäätään)
-jahtaavat samoja naisia
-pukeutuvat jokainen täsmälleen samoin
-eivät uskalla hankkia edes mitään muuta lemmikkiä kuin koiran :/
-inhoavat matkustelua koska mitä sitä nyt näkemään muuta kuin kotikunnan nurkat
-eivät uskalla kulttuuritapahtumiin, koska sieltä saattaa tulla uusi ajatus
Surullista laumakäyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Mitä yrität sanoa?
Siinä se on viimeisessä lauseessa. Luetun ymmärtämisessä ongelmia?
Mikä juttu tuo on, että miehet eivät muka pitäisi matkustamisesta? Kaikki tuntemani miehet tykkäävät matkustaa, mukaan lukien oma mieheni. Mitä merkillisiä peräkylän juntteja tällä palstalla liikkuu?
Mitä harrastuksia sinulla on?