Miksi niin moni nainen luulee olevansa erityinen, vaikka tekee kaiken just niin kuin kaikki muutkin?
Sama sisustus, samat meemit, samat IG-otokset brunssilta ja joogasta, sama ahdistus "elämästä ilman sisältöä". Eikö olisi rehellisempää myöntää, että halutaan olla kuin muut, eikä edes yritetä olla uniikkeja?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset seinät, Arabia-mukit ja Pentikin kukkamaljakko. Vaatteet kulloisenkin trendin mukaan. Mitään omaa tyyliähän ei voi luoda. Ruokavalio kulloisenkin villityksen mukaan samoin kuin harrastukset. Näitä on tosiaan 13 tusinassa.
Nuo ovat vain pintaa. Seinien väri ei määritä ihmistä.
Nimenomaan. Minua ainakaan ei edes kiinnosta sisustaminen tai jotkin mukit. Arabiaa ja Pentikiä kyllä löytyy, koska niitä olen saanut lahjaksi ja ovat toki käytössä. Juuri sen takia, että ei kiinnosta jotkin kipot tai kupit. Ikean huonekalujakin on, ihan samasta syystä - ne on ollut helppo hankkia ja ajavat asiansa. On myös ihan sama, jos joku ajattelee minun olevan tylsä tai geneerinen ihmisenä. Ei minuun pääse edes oikeasti tutustumaan kuin harvat ja valitut, suurimmalle osalle olen mielelläni harmaata massaa niin kuin hekin minulle.
Meitäkin on, jotka eivät ole siellä IG:ssä. :)
No mä ainakin erotun ap:n maalailemasta tyyppinaisesta sillä, että en ole IG:ssa, enkä FB:ssäkään tällä hetkellä. Olen ihan varma, ettei sisustukseni ole tyypillinen. Mulla on mäntylipastoa, aito tiiliseinä, reippaasti värikkäitä maalattuja seiniä.
Vierailija kirjoitti:
"En ole kuin muut naiset!!!! Teen ja näytän ja kuulostan ja toimin täsmälleen samalla tavalla kuin kaikki muutkin naiset mutta en ole kuin muut!!!"
Mitä edes tarkoitat tällä?
Uskoisin olevani erilainen suhteessa naisenemmistöön.
Minulla ei ole perhesuhteita, omaa perhettä tai ystäviä. Miessuhteet vaihtuvia. En ole matkustellut koskaan.
En ole myöskään syrjäytynyt, en vain jaksa ihmisiä, naisia etenkään.
Viini, hyvä ruoka, liikunta ja seksi kyllä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lätkämatka, futismatka, rallimatka ja formulamatka sekä lisäksi juoppomatka Tallinnan tai Tukholman laivalle. Kaikki peruspilsneriä juoden. Miesten "yksilöllisen ja uniikin matkailun" kulmakivet.
Eipä kiinnosta mikään noista. Rallit tulee kaupunkiin matkustamattakin. Sen sijaan olen ollut road-tripillä läpi Euroopan ja reissaan aina kevyesti pelkällä käsimatkavaralla. Majoitus hostelliin (parihuone jos matkaseuraa) ja rahat käytetään elämyksiin kohteissa. Hameväestä harva haluaa lähteä yhtään mihinkään pelkällä käsimatkatavaralla, saati sitten mennä halpaan hostelliin tai nukkua autossa.
Eikös se matkustelu nyt nimenomaan mainittu persoonattomaksi harrastukseksi täällä jo?
Ite en oikein ymmärrä tätä, koska kohteita, nähtävää ja koettavaa on niin paljon, että koko sana matkustus pitää jo sisällään lukuisia erilaisia mahdollisuuksia ja tapoja toteuttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin erotun ap:n maalailemasta tyyppinaisesta sillä, että en ole IG:ssa, enkä FB:ssäkään tällä hetkellä. Olen ihan varma, ettei sisustukseni ole tyypillinen. Mulla on mäntylipastoa, aito tiiliseinä, reippaasti värikkäitä maalattuja seiniä.
Eivät nuokaan asiat tee sinusta sen enempää tai vähempää erityistä kuin jonkun toisen valkoiset seinät. Se, mitä erottaa ihmiset toisistaan on jokin ihan muu kuin materia. Vain typerä ja pinnallinen ihminen vetää toisista johtopäätöksiä vaikkapa pelkän kodin sisustuksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lätkämatka, futismatka, rallimatka ja formulamatka sekä lisäksi juoppomatka Tallinnan tai Tukholman laivalle. Kaikki peruspilsneriä juoden. Miesten "yksilöllisen ja uniikin matkailun" kulmakivet.
Eipä kiinnosta mikään noista. Rallit tulee kaupunkiin matkustamattakin. Sen sijaan olen ollut road-tripillä läpi Euroopan ja reissaan aina kevyesti pelkällä käsimatkavaralla. Majoitus hostelliin (parihuone jos matkaseuraa) ja rahat käytetään elämyksiin kohteissa. Hameväestä harva haluaa lähteä yhtään mihinkään pelkällä käsimatkatavaralla, saati sitten mennä halpaan hostelliin tai nukkua autossa.
Mä matkustan käsimatkatavaroilla, mutta voin myöntää, että lomalla haluan nukkua kunnolla eli hyvä sänky täytyy olla. 😇
Loppujen lopuksi ihminen on laumasielu. Varsinkin yläasteella. Joten se jää ihmisen mieleen.
Mikä panee puolustelemaan itseä näille munattomille ulimiehille?
Ilmiantakaa kikkelinheiluttajat.
Jep jep. Ja kotona pitää olla se 185cm plus tumma lihaksikas laatikkoleuka.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan persoonalliset harrastukset kuten matkustelu ja viininlipitys. Tosi spessua.
Kukaan ei tunnusta olevansa tavis.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät mitenkään ole erityisiä, verrattuna miehiin. Ei ennen, eikä tulevaisuudessa. Naisissakin on muutamia hyviä yksilöitä, mutta muuten hameväki ei paljoa ajatuksia herätä. 🥴
En käytä hameita. 😊
Vierailija kirjoitti:
Muistathan persoonalliset harrastukset kuten matkustelu ja viininlipitys. Tosi spessua.
Onneksi miehet ovat erityisiä, etenkin harrastusten suhteen.....
Ap, sä oot turha tusinatuote, pihatonttu. Lyhyt, ruma ja sinimusta hapenpuutteesta.
Ap:n ja muiden vastaavien miesten kannattaa siis viettää aikansa kaltaistensa, spessujen miesten kanssa. Ei kannata tuhlata aikaansa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ihminen on laumasielu. Varsinkin yläasteella. Joten se jää ihmisen mieleen.
Ap on yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ja kotona pitää olla se 185cm plus tumma lihaksikas laatikkoleuka.
Sattui tarttumaan mukaan jostain ja viihtyy. Yritätkö änkeytyä sen tilalle vai mikä sun ongelma on, pikkumies?
Mites miesten harrastukset:urheilun katselu, kuntosali tai sähly ja por*on katselu.
Huiii, onpa Todella Erikoisia😎
Ne täällä mölisevätkin. Peräpersulan penat. Eivät uskalla lähteä kotikylältä, eivät kehtaa kahvilaan, eivät onnistu opinnoissa. Eikä ole rahaa mihinkään koska KELA-tili.