Miksi niin moni nainen luulee olevansa erityinen, vaikka tekee kaiken just niin kuin kaikki muutkin?
Sama sisustus, samat meemit, samat IG-otokset brunssilta ja joogasta, sama ahdistus "elämästä ilman sisältöä". Eikö olisi rehellisempää myöntää, että halutaan olla kuin muut, eikä edes yritetä olla uniikkeja?
Kommentit (113)
Eipähän tämä koske vain naisia.
Oma mieheni pitää itseään hyvin erityisenä ja erilaisena. Vaikka oikeasti on tehnyt kaiken niin luterilaisesti kuin vaan ikinä voi. Meni avioon tyttöystävänsä kanssa vaikka ei tätä edes rakastanut. Teki 2 lasta. Hankki omakotitalon. Oli farmariauto. Kesämökki.
Kuvittelee raasu olevansa tosi rock ja erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto länsimainen nainen on valtava tohvelieläin. Sama aivotoiminta, sama kontribuutio. Eivät miehet toki juuri kummempia ole. Eugeniikkaa maailma kaipaa enemmän kuin mitään muuta.
No keskiverto on keskiverto. 🙄
Mikään noista ap:n luettelemista kliseistä ei koske minua. Tiedän olevani erilainen. Kenelle se on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin erotun ap:n maalailemasta tyyppinaisesta sillä, että en ole IG:ssa, enkä FB:ssäkään tällä hetkellä. Olen ihan varma, ettei sisustukseni ole tyypillinen. Mulla on mäntylipastoa, aito tiiliseinä, reippaasti värikkäitä maalattuja seiniä.
Eivät nuokaan asiat tee sinusta sen enempää tai vähempää erityistä kuin jonkun toisen valkoiset seinät. Se, mitä erottaa ihmiset toisistaan on jokin ihan muu kuin materia. Vain typerä ja pinnallinen ihminen vetää toisista johtopäätöksiä vaikkapa pelkän kodin sisustuksen perusteella.
No kommentoin vain ap:n aloitusta, jossa yhtenäisyys määriteltiin mm. IG:n ja sisustuksen mukaan. Eli ap on siis sun mielestä typerä ja pinnallinen ihminen. Jep, olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto länsimainen nainen on valtava tohvelieläin. Sama aivotoiminta, sama kontribuutio. Eivät miehet toki juuri kummempia ole. Eugeniikkaa maailma kaipaa enemmän kuin mitään muuta.
Tyypillistä äärioikeistolaista retoriikkaa. Tätähän alettiin toteuttaa 1930-luvun Saksassa.
Tiedätkö, että ei ole käytännössä mahdollista tämä ihmisten harjoittama r...jalostus.
Ja tajauathan, että ensimmäisenä karsittaisiin tuottamattomat, hyödyttömät yksilöt pois, kuten syrjäytyneet, työttömät, kouluttamattomat miehet. Tai teille annettaisiin rooli miinanpolkijoina, lääketieteelisinä koekaniinina, Crash test dummeina tms muina, jotka voidaan uhrata. Kannattaa tutustua historiaan, ja mitä siellä tapahtui, ennenkuin alkaa ehdottamaan tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikään noista ap:n luettelemista kliseistä ei koske minua. Tiedän olevani erilainen. Kenelle se on ongelma?
No mä luen näitä aloituksia aina silleen, että kenen ihmeen todellisuudesta nuo kertoo.. Omassa elämässä ei ole mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tämä koske vain naisia.
Oma mieheni pitää itseään hyvin erityisenä ja erilaisena. Vaikka oikeasti on tehnyt kaiken niin luterilaisesti kuin vaan ikinä voi. Meni avioon tyttöystävänsä kanssa vaikka ei tätä edes rakastanut. Teki 2 lasta. Hankki omakotitalon. Oli farmariauto. Kesämökki.
Kuvittelee raasu olevansa tosi rock ja erilainen.
Tämä on taas todiste siitä, että kaikki miehet kuvittelevat olevansa keskivertoa parempia.
Joga liittyy budhaan meditointiin . Guruihin. Älä nyt lentoon lähde . Monet imee huumeita. No jotkut naiset on parempia kuin toiset nuorena mutta mikään ei ole ikuista.
No voi ne ole ikinä luullut olevani "erityinen", aina on joutunut outolinnun asemaan, vaikken kovin outo ole riittää pienet asiat.
Ehkä nuo ovat vain suosittuja asioita tällä hetkellä eikä niitä tekevät kuvittele olevansa "erityisiä"? Tai en minä jätä jotain elokuvaa vaikka katsomatta vain siksi että se on liian siosittu ja en "saisi" tykätä siitä etten ole liian massaa.
Suurin osa ihmisistä haluaa olla kuin muut, vaikka tietysti kokemukset ja ihmisen sisäinen maailma on erilainen.
Paaaaljon mieluummin olisin "normaali" ja sellainen kuin muut, sellainen jolla ln kavereita joiden kanssa käydä joogassa ja brunssilla, kuin hyljeksitty ja omituinen nainen, joka ei sovi joukkoon. (Ja olen siis tuo jälkimmäinen)
Vierailija kirjoitti:
Muistathan persoonalliset harrastukset kuten matkustelu ja viininlipitys. Tosi spessua.
Ja salilla käynti ja lenkkeily. Kaikki naiset aina harrastavat näitä, vaikka painaisivat 150 kiloa.
Mä en tiedä, missä piireissä aloittaja liikkuu. Mä liikun sellaisissa piireissä, joissa noita asioista saa etsimällä etsiä.
Näin sanoo Kelan rahoilla elävä elätti, jolla ei ole rahaa matkustaa. Jos olisi, niin lentäisit Barceloonaan katsomaan FC Barcan matsia tai viettäisit joka vuosi useamman viikon lätkän mm-kisoissa leveästi eläen tai kävisit formulakisojen katsomassa. Kateellinenhan sinä vaan olet. Äläkä selitä mitään ekologiapskaa, kun te persut ette välitä pjaskaakaan mistään luontoarvoista.