Miksi niin moni nainen luulee olevansa erityinen, vaikka tekee kaiken just niin kuin kaikki muutkin?
Sama sisustus, samat meemit, samat IG-otokset brunssilta ja joogasta, sama ahdistus "elämästä ilman sisältöä". Eikö olisi rehellisempää myöntää, että halutaan olla kuin muut, eikä edes yritetä olla uniikkeja?
Kommentit (113)
Ei minua oikeastaan liikuta se, pidätkö sinä minua erityisenä vai et.
Sinä määrittelet erityisyyden sisustuksen ja meemien kautta, joten tuskin edes voisit ymmärtää.
Muistathan persoonalliset harrastukset kuten matkustelu ja viininlipitys. Tosi spessua.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vastasit? Eli oikeesti liikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan persoonalliset harrastukset kuten matkustelu ja viininlipitys. Tosi spessua.
Onko sinulla muita harrastuksia kuin Ylilaudan selaaminen?
Sadan vuoden päästä ei todennäköisesti kukaan muista sinua.
Laitetaan naamakuva, jotta miehet saa kehua kauniiksi. Jokaista tietenkin kiitetään henkilökohtaisesti.
Aha-h, jälleen yleistäjä liikenteessä. Kovin on pieni piiri sinulla.
Valkoiset seinät, Arabia-mukit ja Pentikin kukkamaljakko. Vaatteet kulloisenkin trendin mukaan. Mitään omaa tyyliähän ei voi luoda. Ruokavalio kulloisenkin villityksen mukaan samoin kuin harrastukset. Näitä on tosiaan 13 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset seinät, Arabia-mukit ja Pentikin kukkamaljakko. Vaatteet kulloisenkin trendin mukaan. Mitään omaa tyyliähän ei voi luoda. Ruokavalio kulloisenkin villityksen mukaan samoin kuin harrastukset. Näitä on tosiaan 13 tusinassa.
Nuo ovat vain pintaa. Seinien väri ei määritä ihmistä.
Noh, mehän ollaan kaikki tässä universumissa perjaatteessa yhtä ja samaa, että onko ihme? "Minä" on pelkkä illuusio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vastasit? Eli oikeesti liikuttaa.
Tuota vastausta kukaan ei olekaan käyttänyt sitten alakoulun. Olet erityinen. Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaa pientä päätäsi näin suurilla asiolla.
En toki. Jätän suosiolla sovinisteille.
Myönnätkö sinä ap olevasi aivan kuten muut?
No mä en ole tehnyt kaikkea kuten muutkin.
Mistä erottaa miehen ja pojan - lelujen hinnasta.
Ah, niin uniikkia
Vierailija kirjoitti:
Mistä oikein tulee tämä jatkuva itku siitä miten matkustelu ja viini eivät ole tarpeeksi persoonallisia harrastuksia? Luuletko että joku on valinnut harrastuksensa sen perusteella että se olisi jonkun mielestä ihanan persoonallista?
Ihmiset keksivät itse kummallisia odotuksia muille ja sitten pettyvät kun muut eivät täytä niitä.
Älä vaivaa pientä päätäsi näin suurilla asiolla.