Oletan että loppuelämän kumppania ei hylätä, jos sitten kaikki asiat haave-elämästä ei onnistuisikaan.
Mitä vaan saa toivoa. Mutta välttämättä juuri toivomaansa ei löydä. Esim. matkustelu ja yhteinen asunto voi rahallisesti tarkoittaa niin montaa asiaa, että on vaikea tietää millaista tulotasoa kumppanilta odottaa.
Se kannattaa myös ottaa huomioon, että elämästä ei koskaan tiedä. Voi olla, että löydät rikkaan komean/kauniin puolison mutta sitten toinen teistä jää työttömäksi, sairastuu tms. Oletan että loppuelämän kumppania ei hylätä, jos sitten kaikki nuo asiat haave-elämästä ei onnistuisikaan.
Itse menisin rakkaus ja muu yhteensopivuus edellä. Sitten voidaan katsoa mihin yhteiset rahat riittää.
Kommentit (7)
Me kaikki etsitään samaa
Kaunista ja rikasta lapsetonta ihmistä.
MUT EI NIITÄ RIITÄ KAIKILLE:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki etsitään samaa
Minä olen kaunis ja lapseton, mutta siltikin jäänyt ilman kumppania. 12 vuotta jo yksin ilman mitään.
N.45
Ap:stä ei kyllä ole kyselyjen laatijaksi.
Raha ja terveys tuntuu olevan ne asiat, joilla kumppani saadaan ja pidetään. Kun sairastuu elämää rajoittavasti, niin se rahakaan ei yleensä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki etsitään samaa
Minä olen kaunis ja lapseton, mutta siltikin jäänyt ilman kumppania. 12 vuotta jo yksin ilman mitään.
N.45
Köyhä 45v...ei ihme että elättäjää ei löydy:)
Vierailija kirjoitti:
Ap:stä ei kyllä ole kyselyjen laatijaksi.
Mielestäni kysely on mainio. Tosin et incelinä pysty osallistumaan, sori siitä.
Ap
Oleta ihan vapaasti