Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoinen vanheneminen

Vierailija
22.03.2025 |

Saatte kivittää minut mutta olen katkera siitä että miksi nuorena freesinä ja kauniina joutuu kärsimään sitten myöhemmin ulkoisesta vanhenemisesta ja siitä kuinka epäviehättävämmäksi muuttuu. Teen mitä tahansa jotta en näyttäisi elähtäneeltä vanhukselta kuin sitten 80-vuotiaana vihaisena hyväksyy sen tosiasian ettei voi näyttää nuoremmalta roikkuvine hamsteripussineen ja ryppyineen. Olen varmaan pinnallinen ihminen mutta mielestäni vanhuus ei ole kaunista. 

Ymmärrän hyvin miksi useimmat turvautuvat kauneusleikkauksiin nuorekkaan ulkonäön saavuttamiseksi mutta toisaalta sekään ei anna parasta lopputulosta. Olisipa olemassa jokin tyyli että kauneuleikkaukset antaisivat luonnollisemman lopputuloksen ilman arpia ja muovinukke-vaikutelmaa. 

Turha kirjoittaa että tajuat kyllä myöhemmin ettei ulkonäkö ole se pääasia. Mielestäni se on ja sitä toitotetaan ja mainostetaan kaikkialla... joten turha sanoa ettei se ole se tärkein. 

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vanheta ulkoa kuin sisältä,kurttunaamalla pärjää, lahonneilla sisuskaluilla ei pitkälle pötkitä.

Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Tunnen useitakin naisia, joille ikääntymisessä suurin murhe ei ole ollut erilaiset krempat yms vaan ulkonäön rapistuminen. Jopa erään, joka olisi mieluummin kaunis ja pyörätuolissa kuin naamastaan rupsahtanut ja kävelemään kykenevä. Ulkonäkö on meille jokaiselle osa identiteettiä, mutta miten merkittävä osa, niin se on ihan yksilöllistä. 

Mä sain aikoinaan seurata kuvankauniin äitini ikääntymistä ja jo parikymppisenä mietin, että noin tulee käymään mulle itsellenikin. Ja sen vuoksi päätin jo yli 40 vuotta sitten, että ne asiat, joihin ulkonäöllä on merkitystä, mun pitää tehdä nuorena. Ja kun ne oli tehty, sain rauhassa rupsahtaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni ajatusleikki kaikille ulkonäön kanssa syystä tai toisesta kamppaileville: Mieti, millaista elämäsi olisi jos et enää koskaan näkisi peiliä. Sinulla ei olisi hajuakaan miltä näytät. Miten ajattelisit elämäsi muuttuvan? Muuttuisiko se ollenkaan? Olisitko onneton jos eläisit vaikkapa unelmiesi saarella tietämättä miltä näytät? Mitä tarvetta varten tarvitsisit peilin?

Panosta elämässäsi niihin asioihin, jotka eivät muutu vaikka et tietäisi yhtään miltä näytät. Jos elämässäsi on ihmisiä, joiden pelkäät häviävän jos ulkonäkösi olisi jotain muuta kuin se on nyt, kannattaa miettiä onko nuo suhteet muuten hyviä ja kuinka paljon niihin kannattaa panostaa. Voi olla, että he eivät ole oikeita ihmisiä sinulle. Ympäröi itsesi ihmisillä joiden tiedät suhtautuvan sinuun samoin kuin läheinen ystäväsi, sisaresi tai vanhempasi, ja hyväksyvän sinut vaikka et enää ikinä katsois

kyllä muut ihmiset muistavat kertoa sinulle, mitä ulkonäössäsi on vikaa. Ihan ilman peilejä.

Vierailija
84/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuks korvien välist jotain???

Miksi puuttuisi?

Eri

Vierailija
85/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuks korvien välist jotain???

Kun itse vanhetut ja muutut sellofaaniksi ymmärrät paremmin. 

Oon 69.

Vierailija
86/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis se sisänäkö voi???????????

Vierailija
87/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhenee.

Vierailija
88/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään sisältö ratkaisee.

Vierailija
89/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen nuoruus on todella lyhyt. Nuorena kaunis nainen menettää kaiken ja tippuu inceleiden tasolle, mutta miehen ikääntymisellä ei ole merkitystä. Viihdeteollisuus suosii nuoria ja kauniita naisia sekä kaikenikäisiä miehiä. Hollywoodin kurtut ovat tästä valittaneet.

Viihdeteollisuus suosii nuoria naisia sekä kaikenikäisiä miehiä, koska viihdeteollisuus pyörii miesten rahoittamana miesten fantasioita ja coping-mekanismeja pönkittääkseen. Se on fantasiaa, ei todellisuutta. Oikeassa maailmassa ikääntyminen koskee kaikkia. Hyvässä ja pahassa.

Tavallaan näin. Biologinen selitys on kuitenkin se, että nainen on hedelmällisimmään nuorena ja lisääntyminen takaa miehelle ja naisellekin sen "kuolemattomuuden"

Väärin:) Mies voi saada lapsia koko ikänsä, nainen vain hyvin lyhyen ajan.

Mitähän väliä tuollakaan on, jos ei koskaan voi päättää omasta lisääntymisestään. Se valitseva osapuoli taas ei koskaan valitse vanhaa miestä, poislukien sikarikkaat ja sikakuuluisat, ja silloinkin geenit saattavat olla ihan muualta.

Vierailija
90/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa. Tunnen useitakin naisia, joille ikääntymisessä suurin murhe ei ole ollut erilaiset krempat yms vaan ulkonäön rapistuminen. Jopa erään, joka olisi mieluummin kaunis ja pyörätuolissa kuin naamastaan rupsahtanut ja kävelemään kykenevä. Ulkonäkö on meille jokaiselle osa identiteettiä, mutta miten merkittävä osa, niin se on ihan yksilöllistä. 

Mä sain aikoinaan seurata kuvankauniin äitini ikääntymistä ja jo parikymppisenä mietin, että noin tulee käymään mulle itsellenikin. Ja sen vuoksi päätin jo yli 40 vuotta sitten, että ne asiat, joihin ulkonäöllä on merkitystä, mun pitää tehdä nuorena. Ja kun ne oli tehty, sain rauhassa rupsahtaa. 

Meistä naisista tulee äitiemme näköisiä ja miehistä isiensä. Tiesin jo nuorena että minusta tulee superruma, no en toki nuorenakaan kaunis ollut. 

Vierailija
91/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen nuoruus on todella lyhyt. Nuorena kaunis nainen menettää kaiken ja tippuu inceleiden tasolle, mutta miehen ikääntymisellä ei ole merkitystä. Viihdeteollisuus suosii nuoria ja kauniita naisia sekä kaikenikäisiä miehiä. Hollywoodin kurtut ovat tästä valittaneet.

Viihdeteollisuus suosii nuoria naisia sekä kaikenikäisiä miehiä, koska viihdeteollisuus pyörii miesten rahoittamana miesten fantasioita ja coping-mekanismeja pönkittääkseen. Se on fantasiaa, ei todellisuutta. Oikeassa maailmassa ikääntyminen koskee kaikkia. Hyvässä ja pahassa.

Tavallaan näin. Biologinen selitys on kuitenkin se, että nainen on hedelmällisimmään nuorena ja lisääntyminen

Kyllähän vanha mies joka vielä jahtaa pillua on pelle numero yksi. Ketä näitä onkaan, no Frederik etunenässä, hyi kauhia että hänellekin joku vielä lohkasee, siniset pillerit vaan kehiin.

Vierailija
92/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta funtsailette kuin vääjäämätöntä tosiasiaa?

Vierailija
93/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet panee aina.

Vierailija
94/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus ei välttämättä olekaan kaunista, se on ihan totta. Mutta loppujen lopuksi ei ole mitään syytä olla kaunis. Entisenä kauniina voin sanoa, että kauneudesta ei ole lopulta yhtään mitään hyötyä. Ei yhtään mitään. Ennemmin jopa päinvastoin. Kun tämän tajuaa, ei ole mitään ongelmaa siinä että jokin ei ole kaunista. Ei tarvitsekaan olla.

Halveksun kauniita ihmisiä, jotka tekevät tuota ärsyttävää "voih minua uhria, ei kauneudesta ole koskaan ollut minulle mitään hyötyä, pelkkää haittaa vaan". 

Rumana ihmisenä tuollainen ärsyttää minua yli kaiken. Me kaikki tiedämme, ja psykologiset tutkimuksetkin sen osoittavat, että kauniita ihmisiä kohdellaan sosiaalisissa tilanteissa paremmin kuin rumia. Joten lopettakaa tuo täysin läpinäkyvä valehteleminen, ette huijaa ketään. 

Itse ujona ja introverttina ihmisenä kärsin siitä, että ulkonäköni vuoksi olin liikaa framilla. Minusta oletettiin asioita, sain toisilta naisilta kuraa niskaani, miehet sättivät ylpeäksi ja haukkuivat huoraksi, jos en kiinnostunut heidän seurastaan. Joten nyt, kun olen kuusikymppinen, enkä enää erityisen kaunis, saan sulautua tapettiin ja olen iloinen siitä! 

Vierailija
95/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vielä 80-, 90-luvulla oli kaikkien tiedossa ns panomiehet, komeat tai mitä lie. Avioliittoon ne meni kuitenkin jonku tavallisen kanssa ja perustivat perheet. Tiesivät varmaan että kauniit pettää kun halukkaita on, se tavis on tapettia ja on uskollinen, avioliittohan on tarkoitettukin juridiseksi sopimukseksi. Onneksi ajat on muuttuneet ja suunnilleen vain hullu menee enää naimisiin. 

Vierailija
96/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus ei välttämättä olekaan kaunista, se on ihan totta. Mutta loppujen lopuksi ei ole mitään syytä olla kaunis. Entisenä kauniina voin sanoa, että kauneudesta ei ole lopulta yhtään mitään hyötyä. Ei yhtään mitään. Ennemmin jopa päinvastoin. Kun tämän tajuaa, ei ole mitään ongelmaa siinä että jokin ei ole kaunista. Ei tarvitsekaan olla.

Halveksun kauniita ihmisiä, jotka tekevät tuota ärsyttävää "voih minua uhria, ei kauneudesta ole koskaan ollut minulle mitään hyötyä, pelkkää haittaa vaan". 

Rumana ihmisenä tuollainen ärsyttää minua yli kaiken. Me kaikki tiedämme, ja psykologiset tutkimuksetkin sen osoittavat, että kauniita ihmisiä kohdellaan sosiaalisissa tilanteissa paremmin kuin rumia. Joten lopettakaa tuo täysin läpinäkyvä valehteleminen, ette huijaa ketään. 

Asiaa.

Vierailija
97/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua vanheta. Vanheneminen pitäisi estää jollain lääkeellä!

Vierailija
98/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua vanheta. Vanheneminen pitäisi estää jollain lääkeellä!

Ota yhteyttä Elon Muskiin, löytää kaikkeen ratkaisun. Toisaalta kun elämme fyysisesti yhä vanhemmiksi ja vintti vaan pimenee niin minkälaisia rollaattorilaitoksia syntyykään. Kohta on vanhuksille laitos niinku joku Riksu, sellejä ja osastoja älynsä menettäleille.

Vierailija
99/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan halua vanheta tai olla ruma mutta mä en ymmärrä sitä itsepetosta mitä monet ihmiset toitottaa itselleen niin miehet kuin naiset "olen nyt viiskymppisenä pareman näköinen kun koskaan". joo kyllä 50 vuotias voi olla vetäisevä ja onhan tuon ikäinen vielä nuorehkokin mutta kyllä mä ainakin näen selvästi että olin jopa 26 v paremman näköinen kuin nyt 33 vuotiaana. JA kyllä elän terveellisesti, naama on vain "veltostunut", iän myötä ja silmäpussit yms, mille ei voi juuri mitään.

Vierailija
100/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet panee aina.

Ainakin unelmissaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi