En käsitä, miksi niin moni haluaa lisäaikaakirjoituksiin, aikaa on muutenkin jo 6h
Suurin osa ei istu kuin puolet tuosta ajasta. Itse olin max 2h ja kyllä siinä ajssakin ehti M-L tasoiset suoritukset kirjoittaa
Kommentit (12)
No mieti nyt kerrankin se koko täydet 6h, niin ehkä sinullakin leikkaa miksi jotkut sellaista haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Meillä sai poistua aikaisintaan klo 12 ja olin jo pyöritellyt peukaloita pitkään. Valvoja katso mua säälien, kun lähdin niin aikaisin kokeesta. Kirjoitin laudaturin paperit😅
Sama :D paitsi äikän kokeessa olin vähän pidempään, koska krapulaisena nukahdin sitä kahtatoista odotellessa ja heräsin vasta joskus yhdeltä :D laudatur siitäkin kokeesta silti tuli
Vierailija kirjoitti:
No mieti nyt kerrankin se koko täydet 6h, niin ehkä sinullakin leikkaa miksi jotkut sellaista haluaa.
En ymmärrä kommenttia.
Lukivaikeus, neuropoikkeavuus.
Se, että sinä et taas kerran käsitä jotain, ei yllätä. Käsittämisvaikeus liittyy matalaan älykkyyteen ja siihen, että on kasvanut ämpäri päässä eikä tajua mitään ihmisyyden moninaisuudesta. Meitä on erilaisia, emmekä luojan kiitos ole kaikki sinun kaltaisiasi.
Pitkä matematiikka, n. 1,5 ja olin valmis. Olisi voinut mennä paremmin exemia tuli.
Nopeasti poistuvat on joko äärimmäisen huonoja tai sitten ihan parhaita. Itse kirjoitin lyhyessä ajassa L:n paperit, koska osasin.
Oli myös niitä, jotka hikoilivat ja punastelivat minimiajan ja saivat hylätyn.
Kuusi tuntia on yllättävän lyhyt aika, jos tietää vastaukset kysymyksiin.
Itsellä oli kirjoituksissa käytössä "normaaliaika" kuusi tuntia, ja tiukille veti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kommenttia.
Koska mietit vain 5 minuuttia. Olet niin hidas, ettei se kuusi tuntiakaan varmaan auttaisi.
Kirjoituksista saa poistua aikaisintaan klo 12 vaikka olisi valmis tai ei osaisi mitään.
Totta. Meillä sai poistua aikaisintaan klo 12 ja olin jo pyöritellyt peukaloita pitkään. Valvoja katso mua säälien, kun lähdin niin aikaisin kokeesta. Kirjoitin laudaturin paperit😅