Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoinen vanheneminen

Vierailija
22.03.2025 |

Saatte kivittää minut mutta olen katkera siitä että miksi nuorena freesinä ja kauniina joutuu kärsimään sitten myöhemmin ulkoisesta vanhenemisesta ja siitä kuinka epäviehättävämmäksi muuttuu. Teen mitä tahansa jotta en näyttäisi elähtäneeltä vanhukselta kuin sitten 80-vuotiaana vihaisena hyväksyy sen tosiasian ettei voi näyttää nuoremmalta roikkuvine hamsteripussineen ja ryppyineen. Olen varmaan pinnallinen ihminen mutta mielestäni vanhuus ei ole kaunista. 

Ymmärrän hyvin miksi useimmat turvautuvat kauneusleikkauksiin nuorekkaan ulkonäön saavuttamiseksi mutta toisaalta sekään ei anna parasta lopputulosta. Olisipa olemassa jokin tyyli että kauneuleikkaukset antaisivat luonnollisemman lopputuloksen ilman arpia ja muovinukke-vaikutelmaa. 

Turha kirjoittaa että tajuat kyllä myöhemmin ettei ulkonäkö ole se pääasia. Mielestäni se on ja sitä toitotetaan ja mainostetaan kaikkialla... joten turha sanoa ettei se ole se tärkein. 

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuks korvien välist jotain???

Vierailija
2/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksinä tuohon on kasvaa ja kehittyä sisäisesti, ettei vanhempana sitten koko elämä pyöri ohimenevän kauneuden ja nuoruuden ympärillä. Ei sen pitäisi toki nuorempanakaan pyöriä vain tuon ympärillä, mutta sentään vähän ymmärrettävämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus ei välttämättä olekaan kaunista, se on ihan totta. Mutta loppujen lopuksi ei ole mitään syytä olla kaunis. Entisenä kauniina voin sanoa, että kauneudesta ei ole lopulta yhtään mitään hyötyä. Ei yhtään mitään. Ennemmin jopa päinvastoin. Kun tämän tajuaa, ei ole mitään ongelmaa siinä että jokin ei ole kaunista. Ei tarvitsekaan olla.

Vierailija
4/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sisäisesti tyhjä niin silloin kyllä se ulkonäkö taitaa olla kaikki kaikessa 

Vierailija
5/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus ei välttämättä olekaan kaunista, se on ihan totta. Mutta loppujen lopuksi ei ole mitään syytä olla kaunis. Entisenä kauniina voin sanoa, että kauneudesta ei ole lopulta yhtään mitään hyötyä. Ei yhtään mitään. Ennemmin jopa päinvastoin. Kun tämän tajuaa, ei ole mitään ongelmaa siinä että jokin ei ole kaunista. Ei tarvitsekaan olla.

Halveksun kauniita ihmisiä, jotka tekevät tuota ärsyttävää "voih minua uhria, ei kauneudesta ole koskaan ollut minulle mitään hyötyä, pelkkää haittaa vaan". 

Rumana ihmisenä tuollainen ärsyttää minua yli kaiken. Me kaikki tiedämme, ja psykologiset tutkimuksetkin sen osoittavat, että kauniita ihmisiä kohdellaan sosiaalisissa tilanteissa paremmin kuin rumia. Joten lopettakaa tuo täysin läpinäkyvä valehteleminen, ette huijaa ketään. 

Vierailija
6/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siitä se hyöty että voisi löytää elämänkumppanin. 

Vierailija
7/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksaalisesti ikääntymisen tuomat muutokset rasittavat enemmän ulkonäöltään kauniita ihmisiä. Kauneuden menetys kirvelee varsinkin, jos oma itsearvostus on pyörinyt sen ympärillä.

Vierailija
8/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Vierailija
9/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksun kauniita ihmisiä, jotka tekevät tuota ärsyttävää "voih minua uhria, ei kauneudesta ole koskaan ollut minulle mitään hyötyä, pelkkää haittaa vaan". 

Rumana ihmisenä tuollainen ärsyttää minua yli kaiken. Me kaikki tiedämme, ja psykologiset tutkimuksetkin sen osoittavat, että kauniita ihmisiä kohdellaan sosiaalisissa tilanteissa paremmin kuin rumia. Joten lopettakaa tuo täysin läpinäkyvä valehteleminen, ette huijaa ketään. 

"Rumana" ihmisenä et voikaan ymmärtää, että kauneudesta voi olla myös haittaa, joten ärsyynny vain.

Kaunistakin ihmistä voidaan kohdella sosiaalisissa tilanteissa äärettömän huonosti, joten et tiedä mistään mitään.

Vierailija
10/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata elää vanhaksi. Nuorena kuollut pysyy ikuisesti nuorena.

Vierailija
11/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuks korvien välist jotain???

Kun itse vanhetut ja muutut sellofaaniksi ymmärrät paremmin. 

Vierailija
12/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkinlainen pakkomielle ulkonäöstäsi? Jospa keskittyisit tärkeimpiin asioihin. Jos saat vaikka syövän (usko pois, niin voi käydä), vammaudut onnettomuudessa tai läheisillesi tapahtuu jotain kauheaa, tajuat, mikä on tärkeintä. Et voi tietää iskeekö muistisairaus myöhemmin jne. Toivon todella, että tajuat, kaiken sen hyvän, mitä elämässäsi on tällä hetkellä. Entä jos menettäisit kaiken? Jäät paljon kaikesta mukavasta ja hauskasta paitsi, jos mietit vain ulkonäköäsi. 

Vierailija
13/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaali kauneuttasi, niin pysyt kauniina pidemmälle. Eikä sitä mitä kaikkia toimenpiteitä pystytään tekemään kun tulet keski-ikään, tuo alahan kehittyy vauhdilla koko ajan

Vierailija
14/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaali kauneuttasi, niin pysyt kauniina pidemmälle. Eikä sitä mitä kaikkia toimenpiteitä pystytään tekemään kun tulet keski-ikään, tuo alahan kehittyy vauhdilla koko ajan

*eikä sitä tiedä mitä

Vierailija
15/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Just toisinpäin

Vierailija
16/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 70 plus ja todella hyvänä pysynyt.Tarpeeksi unta ja liikuntaa, työkin maistuu vieläkin. 

Taas yksi kirjoitti fb illa että ei uskoisi minun ikää todeksi. Hyvät geenit. 

Joka aamu kiitän Luojaa terveydestä . 

Vierailija
17/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, sanoin että olen ollut kaunis. Eli en ole enää. Olen nykyään ruma joten tiedän myös millaista elämä on rumana. Se ei ole yhtään sen huonompaa kuin kauniinakaan. 

Toki kauniina sai lähestymistä ja lipevyyttä ihmisiltä jotka haluavat esim. käyttää sinua seksuaalisiin tarpeisiinsa.  Eli jos kokee että hyvä kohtelu sosiaalisissa tilanteissa on sitä että tuntemattomat lähestyvät ja mielistelevät oma hyöty taka-ajatuksenaan, niin fine, kauniina varmasti saa enemmän tätä kohtelua. Mutta varsinkin jälkikäteen kun tuo kohtelu loppuu, huomaa ettei itse hyötynyt siitä mitenkään. On täysin ok ja monin osin paljon mukavampi olla ilman sitä. Lisäksi kauniina saa myös epäilyjä ja vähättelyjä esim. työelämässä.

Vierailija
18/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkinlainen pakkomielle ulkonäöstäsi? Jospa keskittyisit tärkeimpiin asioihin. Jos saat vaikka syövän (usko pois, niin voi käydä), vammaudut onnettomuudessa tai läheisillesi tapahtuu jotain kauheaa, tajuat, mikä on tärkeintä. Et voi tietää iskeekö muistisairaus myöhemmin jne. Toivon todella, että tajuat, kaiken sen hyvän, mitä elämässäsi on tällä hetkellä. Entä jos menettäisit kaiken? Jäät paljon kaikesta mukavasta ja hauskasta paitsi, jos mietit vain ulkonäköäsi. 

Kyllä sairaana tai pyörätuolissakin elämä olisi kivempaa kauniina kuin rumana.

Ei sitä loputtomiin jaksa keksiä itselleen muuta ajateltavaa kun ulkonäön vuoksi jää normaali elämä elämättä. 

Vierailija
19/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menettäisi minkä kaiken? Mistä hauskasta paitsi? Rumalla ihmisellä ei ehkä ole ikinä ollut mitään "kaikkea" ja "hauskaa"

Vierailija
20/113 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rumana" ihmisenä et voikaan ymmärtää, että kauneudesta voi olla myös haittaa, joten ärsyynny vain.

Kaunistakin ihmistä voidaan kohdella sosiaalisissa tilanteissa äärettömän huonosti, joten et tiedä mistään mitään.

Googleta "halo effect". Tai "looks effect on earnings/happiness/dating". 

On laajasti tutkittu, että kauniit ihmiset tienaavat keskimäärin enemmän, ovat onnellisempia, ovat todennäköisemmin naimisissa ja saavat lapsia jne jne.

Sinä olet saanut universumilta lahjan, hyvät ulkonäkögeenit. Ja mitä sinä itsekeskeinen p*ska teet: valitat ja uhriudut siitäkin! Kuvottavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan