Sain pakit mieheltä, joka on vuoroviikkoisä
Jännä, kun täällä palstalla kirjoitetaan, että yh:t ja vuoroviikkovanhemat ovat niin epätoivoisia, että he kelpuuttaavat kumppaniksi ihan kenet vaan.
Olen siis lapseton nainen. olin treffeillä 44-vuotiaan miehen kanssa, jolla on 9-vuotias lapsi vuoroviikoin. Tutustuttiin Tinderissä ja kirjoitin hänelle, että minua ei sitten kiinnosta lasten kanssa oleskelu, että sitten pitäisi tavata lapsettomilla viikoilla. Mies vastasi, että se on ok.
Olisin halunnut tavata häntä uudelleen, mutta hän ei halua.
Sitähän ei tiedä, että miksi ei halua jatkaa tutustumista, voi olla, että hänellä vaikka on jo juttua jonkun kanssa meneillään ja haluaa keskittyä siihen tai ehkä hän kuitenkin mietti asiaa tarkemmin ja päätti, että kyllä hän sittenkin haluaa lapselleen varaäidin/lastenhoitajan.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, jolla on lapsia. On käytettyä tavaraa, sellainen kakkosluokan jämäpala.
Sukulaiseni ajatteli näin. Nyt hänellä ikää jo 60, ja taisi jäädä se p*llu kokematta. Ehkä sitten ylemmyydentunto lämmittää, kun alkaa hiljalleen kremppojakin tulla.
No ehkä hänelle se pil lu ei ollut se elämän tärkein asia. Tai eukko tai parisuhde ylipäätään. Kaikki eivät sellaista edes kaipaa.
Joo, selvästi tärkeämpää oli luetella kovalla äänellä niitä kriteereitä, joita hänellä naiselle oli. Mutta juu, varmaan ei olisi oikeasti halunnut minkäänlaista naista, ihan hämätäkseen puhui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap olisi miehen mielestä tarpeeksi kiihottavan näköinen niin olisi kyllä halukas jatkamaan tapailua.
Sinä ajattelet vain naisen ulkonäköä ja seksiä. Tuo ei riitä parisuhteen.
Mutta on ehdoton edellytys sille, että sitä parisuhdetta kannattaa lähteä edes harkitsemaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, jolla on lapsia. On käytettyä tavaraa, sellainen kakkosluokan jämäpala.
Mutta sinä joka olet pannut ympäriinsä, pitäisi kelvata parisuhteeseen?
Ja sinä tiedät minun seksielämästäni? Enpä ole pahemmin ympäriinsä paneskellut kun olen ollut vuosikausia onnellisessa vela parisuhteessa.
Eipä se suhteesi onnelliselta vaikuta. Kumppanisi täysin kyllästynyt jatkuvaan marinaasi.
Ai joku trollijonne tänne taas eksynyt. Ei nimittäin kukaan oikea ihminen voi olla noin yksinkertainen.
Niin? Mikä tässä oli yllättävää? Tietenkään kukaan täysijärkinen ei halua tutustua lähemmin ihmiseen, jolle lapsi on potentiaalisesti ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että miehet ylipäätään eroavat lastensa äideistä kertoo että he ovat täysin delusionaalisia ja tärähtäneitä, kuvitellessaan että saavat yhtään mitään enää sen jälkeen.
Minkä sille mahtaa, jos vaimo päättää erota?
Anale paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä. Mies on varmaankin miellyttääkseen sanonut, että ok, sopii, mutta oikeasti menettänyt kiinnostuksensa.
Kertomasi perusteella voin kuvitella, että et ole kovinkaan lämmin tai hyväsydäminen ihminen. Se ei ole viehättävää, joten todnäk sen takia pakit.
Se että ei halua lapsiperhe-elämää ei tarkoita, että ei olisi lämmin tai hyväsydäminen. Et vain ymmärrä mitä on olla vela. Hyvin onnistuu seurustelu lasta tapaamatta, jos on vuoroviikko-systeemi ja ei muuteta yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä. Mies on varmaankin miellyttääkseen sanonut, että ok, sopii, mutta oikeasti menettänyt kiinnostuksensa.
Kertomasi perusteella voin kuvitella, että et ole kovinkaan lämmin tai hyväsydäminen ihminen. Se ei ole viehättävää, joten todnäk sen takia pakit.
Ei pidä lapsista = kylmä ja huonosydäminen? Just.
Ymmärsit ihan oikein. Yleensä narsisti, autismin kirjolla tai epävakaa persoonallisuushäiriö.
Ja tällainen kommentointi sen sijaan on todella rakastavaa ja ihmisystävällistä?
Entäs ne vanhemmat, joita muutes on valtaosa, jotka sanoo että pitävät vain omist
Ei ole valtaosa. Suurin osa lasten vanhemmista suhtautuu ihan positiivisesti muidenkin lapsiin. Eivät todellakaan vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että miehet ylipäätään eroavat lastensa äideistä kertoo että he ovat täysin delusionaalisia ja tärähtäneitä, kuvitellessaan että saavat yhtään mitään enää sen jälkeen.
Anale paremmin.
Nimenomaan: anaalia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän toki koskee myös naisia, jolla on lapsia, eikö vaan? Kakkosluokan jämäpaloja.
Kyllä. Koskee ehdottomasti molempia sukupuolia. Sen takia kirjoitinkin että ihmiseen. Olen itse nainen.
Mutta silti olisi vuoroviikkoisä kuitenkin kelvannut?
Ei onneksi ole tarvinnut sellaiseen tyytyä, kun löytyi ihana vela mies. Mieluummin olisin yksin kuin jonkun isämiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierilija kirjoitti:
Sussa on MT-fiba.
Faktana se, että 20%:lla suominaisista on MT paperit ja lääk
Lähde?
https://www.duodecimlehti.fi/duo15658
Psyykenlääkkeiden käyttäjiä on Suomessa yli 900 000 (1)
Ei sanottu sukupuolta.
Pari postia aikaisemmin melko hyvä selvitys siitä, että painottuvat naisiin ja tuosta kun poistaa vielä lapset, niin saatetaankin olla jo kolmanneksessa.
Mutta tämähän on kiellettyä tietoa, jonka tutkimista ei saa edes ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä lapsista = kylmä ja huonosydäminen? Just.
Ymmärsit ihan oikein. Yleensä narsisti, autismin kirjolla tai epävakaa persoonallisuushäiriö.
Ja tällainen kommentointi sen sijaan on todella rakastavaa ja ihmisystävällistä?
Entäs ne vanhemmat, joita muutes on valtaosa, jotka sanoo että pitävät vain omist
Kyllä sinunlaisistakin saa olla pitämättä, ethän sinäkään kaikista pidä saati kauniisti kirjoita. Sitä paitsi kommentti jolle raivostuit on puhdasta faktaa.
Kuka tahansa sulle pakit ikinä antanutkin, on väistänyt luodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän toki koskee myös naisia, jolla on lapsia, eikö vaan? Kakkosluokan jämäpaloja.
Kyllä. Koskee ehdottomasti molempia sukupuolia. Sen takia kirjoitinkin että ihmiseen. Olen itse nainen.
Mutta silti olisi vuoroviikkoisä kuitenkin kelvannut?
Ei onneksi ole tarvinnut sellaiseen tyytyä, kun löytyi ihana vela mies. Mieluummin olisin yksin kuin jonkun isämiehen kanssa.
Miksi sitten olet kiinnostunut isimiehistä?
Et kovin onnelliselta vaikuta ns suhteestasi huolimatta.
Miksi ihmeessä haluat suhteeseen yh kanssa jollet halua olla hänen lapsensa kanssa tekemisissä? Jos ainoastaan panos hait niin tänä tulee sitten tehdä miehelle täysin selväksi. No mies tapasi sinut, et ollut tarpeeksi hyvä/kiinnistava edes kevytsuhteeseen kerromillasi ehdoilla ja mies ei halunnut jatkaa. Voit nyt nuolla rauhassa haavasi umpeen tästä kokemuksesta ja oikeasti miettiä missä meni vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä AP:n tapauksessa mies oli antanut pakit ensitreffien jälkeen.
Kai siihen on miehelläkin oikeus, jos kemiat eivät kohtaa. Naisethan perustelevat asiaa aina sillä.
Oletko rumapainoinen, oletko pilannut ihosi tatuoinneilla?
Meinaatko ap että yh-miehelle pitäisi kelvata kuka vain?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikä tässä oli yllättävää? Tietenkään kukaan täysijärkinen ei halua tutustua lähemmin ihmiseen, jolle lapsi on potentiaalisesti ongelma.
Ei se lapsi ole minulle ongelma, mä vaan totesin, että minua ei kiinnosta tutustua hänen lapseen ja että olen kiinnostunut tapailusta lapsettomilla viikoilla.
En suoraan sanottuna usko, että sitä lastakaan kiinnostaa kauheasti tutustua isän tyttöystävään.
Miksei se riitä, että tapaillaan vain joka toinen viikko?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sille totta tosiaan enää tuossa kohtaa mitään voi. Aiemmin olis ehkä voinutkin. Esimerkiksi jättämällä sen pettämisen välistä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ap että yh-miehelle pitäisi kelvata kuka vain?
Olen ollut siinä käsityksessä, että yh-isille ei ole valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa.
Ap
Entäs ne vanhemmat, joita muutes on valtaosa, jotka sanoo että pitävät vain omista lapsistaan mutta eivät muiden. Ovatko hekin narsisteja, autisteja tai muuten häiriintyneitä, vai pelastaako se yksi oma pershedelmä tältä leimalta?