Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pakit mieheltä, joka on vuoroviikkoisä

Vierailija
22.03.2025 |

Jännä, kun täällä palstalla kirjoitetaan, että yh:t ja vuoroviikkovanhemat ovat niin epätoivoisia, että he kelpuuttaavat kumppaniksi ihan kenet vaan. 

Olen siis lapseton nainen. olin treffeillä 44-vuotiaan miehen kanssa, jolla on 9-vuotias lapsi vuoroviikoin. Tutustuttiin Tinderissä ja kirjoitin hänelle, että minua ei sitten kiinnosta lasten kanssa oleskelu, että sitten pitäisi tavata lapsettomilla viikoilla. Mies vastasi, että se on ok.

Olisin halunnut tavata häntä uudelleen, mutta hän ei halua. 

Sitähän ei tiedä, että miksi ei halua jatkaa tutustumista, voi olla, että hänellä vaikka on jo juttua jonkun kanssa meneillään ja haluaa keskittyä siihen tai ehkä hän kuitenkin mietti asiaa tarkemmin ja päätti, että kyllä hän sittenkin haluaa lapselleen varaäidin/lastenhoitajan.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierilija kirjoitti:

Sussa on MT-fiba.

Faktana se, että 20%:lla suominaisista on MT paperit ja lääk

Lähde?

https://www.duodecimlehti.fi/duo15658

Psyykenlääkkeiden käyttäjiä on Suomessa yli 900 000 (1)

Ei sanottu sukupuolta.

Vierailija
62/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, jolla on lapsia. On käytettyä tavaraa, sellainen kakkosluokan jämäpala.

Sukulaiseni ajatteli näin. Nyt hänellä ikää jo 60, ja taisi jäädä se p*llu kokematta. Ehkä sitten ylemmyydentunto lämmittää, kun alkaa hiljalleen kremppojakin tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, jolla on lapsia. On käytettyä tavaraa, sellainen kakkosluokan jämäpala.

Ja tämähän toki koskee myös naisia, jolla on lapsia, eikö vaan? Kakkosluokan jämäpaloja.

Vierailija
64/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Ja niille se uusi kumppanikin on aina jämäpala ja jää aina viimeiseksi tärkeysjärjestyksessä. Se exäkin tuntuu olevan tärkeämpi kun on sentään hänen lastensa vanhempi!🤢🤮

Vierailija
65/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä. Mies on varmaankin miellyttääkseen sanonut, että ok, sopii, mutta oikeasti menettänyt kiinnostuksensa. 

Kertomasi perusteella voin kuvitella, että et ole kovinkaan lämmin tai hyväsydäminen ihminen. Se ei ole viehättävää, joten todnäk sen takia pakit. 

Ei pidä lapsista = kylmä ja huonosydäminen? Just. 

Vierailija
66/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Minä annoin pakkeja kuukausittain ollessani yh. Ja annan vieläkin, vaikka lapset on jo omillaan.

N46

No tää nyt on vaa nykynaisille vaikea asia ymmärtää. Ennen miehille kelpas jokainen jolta vain sai seksiä. Nyt, etenkin keski-ikäiset miehet, on tajunnut, miten paljon helpompaa ja stressittömämpää elämä on ilman puolisoa.

Se tulee naisille nykyään järkytyksenä ja jopa loukkauksena.

Naisten antamat pakit on näiden mielestä ihan ok, mut se, että jo asuntolainansa maksanut mies antaa pakit naiselle, joka ei olekkaan tarpeeksi viehättävä ja mukava, on viharikos. Mieskin on pelkkä säälittävä incel, vaikka just pllun päältä nousi, hylkäsi ja suuntasi kohti seuraavaa 😂

Enpä tiedä kun ei ole minun pilluni päältä noustu niin ei kosketa. 

n46

Vierailija
67/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierilija kirjoitti:

Sussa on MT-fiba.

Faktana se, että 20%:lla suominaisista on MT paperit ja lääk

Lähde?

https://www.duodecimlehti.fi/duo15658

Psyykenlääkkeiden käyttäjiä on Suomessa yli 900 000 (1)

Ja kaikkien väität olevan naisia? 

Vierailija
68/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä. Mies on varmaankin miellyttääkseen sanonut, että ok, sopii, mutta oikeasti menettänyt kiinnostuksensa. 

Kertomasi perusteella voin kuvitella, että et ole kovinkaan lämmin tai hyväsydäminen ihminen. Se ei ole viehättävää, joten todnäk sen takia pakit. 

Jos ei pidä lapsista, ei pidä ihmisistä.

-eri.

Vierailija
69/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit ihan oikein. Yleensä narsisti, autismin kirjolla tai epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
70/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni ajatteli näin. Nyt hänellä ikää jo 60, ja taisi jäädä se p*llu kokematta. Ehkä sitten ylemmyydentunto lämmittää, kun alkaa hiljalleen kremppojakin tulla.

No ehkä hänelle se pil lu ei ollut se elämän tärkein asia. Tai eukko tai parisuhde ylipäätään. Kaikki eivät sellaista edes kaipaa.

Vierailija
71/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten se mies varmaan etsii itselleen jonkun  vuoroviikko- tai yh-mutsin kumppaniksi. 

Vierailija
72/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä joka olet pannut ympäriinsä, pitäisi kelvata parisuhteeseen?

Vierailija
73/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän toki koskee myös naisia, jolla on lapsia, eikö vaan? Kakkosluokan jämäpaloja.

Kyllä. Koskee ehdottomasti molempia sukupuolia. Sen takia kirjoitinkin että ihmiseen. Olen itse nainen.

Vierailija
74/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Minä annoin pakkeja kuukausittain ollessani yh. Ja annan vieläkin, vaikka lapset on jo omillaan.

N46

No tää nyt on vaa nykynaisille vaikea asia ymmärtää. Ennen miehille kelpas jokainen jolta vain sai seksiä. Nyt, etenkin keski-ikäiset miehet, on tajunnut, miten paljon helpompaa ja stressittömämpää elämä on ilman puolisoa.

Naisten antamat pakit on näiden mielestä ihan ok, mut se, että jo asuntolainansa maksanut mies antaa pakit naiselle, joka ei olekkaan tarpeeksi viehättävä ja mukava, on viharikos. Mieskin on pelkkä säälittävä incel, vaikka just pllun päältä nousi, hylkäsi ja suuntasi kohti seuraavaa 😂

Enpä tiedä kun ei ole minun pilluni päältä noustu niin

No nyt se kärttyisyytesi syy selvisi.

N48

Vierailija
75/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Enpä tiedä kun ei ole minun pilluni päältä noustu niin

No tässähän se syy pakeille onkin. Mies saa parisuhteessa lisäarvoa elämäänsä vain seksistä. Parisuhde itsessään on pelkkä stressitekijä ja taloudellinen rasite.

Vierailija
76/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit ihan oikein. Yleensä narsisti, autismin kirjolla tai epävakaa persoonallisuushäiriö.

Tämä on totta. Lapsista ei tarvitse tykätä niin että omia tahtoisi, mutta kaikki lapsivihaajat on poikkeuksetta traumatioituneita mt-tapauksia ja/tai autisteja. 

Vierailija
77/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tiedät minun seksielämästäni?  Enpä ole pahemmin ympäriinsä paneskellut kun olen ollut vuosikausia onnellisessa vela parisuhteessa.

Vierailija
78/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Koskee ehdottomasti molempia sukupuolia. Sen takia kirjoitinkin että ihmiseen. Olen itse nainen.

Mutta silti olisi vuoroviikkoisä kuitenkin kelvannut? 

Vierailija
79/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tiedät minun seksielämästäni?  Enpä ole pahemmin ympäriinsä paneskellut kun olen ollut vuosikausia onnellisessa vela parisuhteessa.

Eipä se suhteesi onnelliselta vaikuta. Kumppanisi täysin kyllästynyt jatkuvaan marinaasi. 

Vierailija
80/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipas typerä kommentti! Koita nyt pysyä asiassa, äläkä kirjoittele täällä valheita ihmisistä joita et edes tunne. Taidat olla hieman jälkeenjäänyt.🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme