Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pakit mieheltä, joka on vuoroviikkoisä

Vierailija
22.03.2025 |

Jännä, kun täällä palstalla kirjoitetaan, että yh:t ja vuoroviikkovanhemat ovat niin epätoivoisia, että he kelpuuttaavat kumppaniksi ihan kenet vaan. 

Olen siis lapseton nainen. olin treffeillä 44-vuotiaan miehen kanssa, jolla on 9-vuotias lapsi vuoroviikoin. Tutustuttiin Tinderissä ja kirjoitin hänelle, että minua ei sitten kiinnosta lasten kanssa oleskelu, että sitten pitäisi tavata lapsettomilla viikoilla. Mies vastasi, että se on ok.

Olisin halunnut tavata häntä uudelleen, mutta hän ei halua. 

Sitähän ei tiedä, että miksi ei halua jatkaa tutustumista, voi olla, että hänellä vaikka on jo juttua jonkun kanssa meneillään ja haluaa keskittyä siihen tai ehkä hän kuitenkin mietti asiaa tarkemmin ja päätti, että kyllä hän sittenkin haluaa lapselleen varaäidin/lastenhoitajan.

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei vaan ollut niin kiinnostunut sinusta. Eikö se ole kuitenkin se tavallisin tarina? 

Vierailija
2/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehet ylipäätään eroavat lastensa äideistä kertoo että he ovat täysin delusionaalisia ja tärähtäneitä, kuvitellessaan että saavat yhtään mitään enää sen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet ylipäätään eroavat lastensa äideistä kertoo että he ovat täysin delusionaalisia ja tärähtäneitä, kuvitellessaan että saavat yhtään mitään enää sen jälkeen. 

Naiset taitavat edelleen hakea niitä eroja useammin. 

Vierailija
4/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille mahtaa, jos vaimo päättää erota?

Vierailija
5/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä AP:n tapauksessa mies oli antanut pakit ensitreffien jälkeen.

Vierailija
6/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä. Mies on varmaankin miellyttääkseen sanonut, että ok, sopii, mutta oikeasti menettänyt kiinnostuksensa. 

Kertomasi perusteella voin kuvitella, että et ole kovinkaan lämmin tai hyväsydäminen ihminen. Se ei ole viehättävää, joten todnäk sen takia pakit. 

Vierailija
7/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin. Ole onnellinen.

Vierailija
8/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin oikea ratkaisu tilanteessa, jossa ei ole edes suhdetta. Ehkä mies toivoo uutta parisuhdetta, yhteistä kotia, lisää lapsia. Toisekseen on eri asua toivoa varaäitiä tai hoitajaa lapsilleen kuin normaalin seurustelusuhteen/parisuhteen,  jossa tavataan niin kumppanin vanhempia, ystäviä kuin lapsiakin. 

Vierailija
9/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain pakit 44-vuotiaalta vuoroviikkoisältä vaikka mulle ei olisi ollut mikään ongelma oleskella hänen lastensa kanssa, oma lapseni on jo aikuinen. Käytiin kerran treffeillä, juteltiin ja naurettiin yli tunti ja minä kuvittelin, että siitä voisi tullakin jotain, ehkä pienesti ihastuinkin. Treffien jälkeen mies ilmoitti, ettei tunne kipinää.

Vierailija
10/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että joku "ilmoituksia tekevä" random tindernainen ei mene oman lapsen edelle.

Vierailija
11/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain pakit 44-vuotiaalta vuoroviikkoisältä vaikka mulle ei olisi ollut mikään ongelma oleskella hänen lastensa kanssa, oma lapseni on jo aikuinen. Käytiin kerran treffeillä, juteltiin ja naurettiin yli tunti ja minä kuvittelin, että siitä voisi tullakin jotain, ehkä pienesti ihastuinkin. Treffien jälkeen mies ilmoitti, ettei tunne kipinää.

Miehillä ei ole tuossa iässä enää mitään pakottavaa tarvetta. Jos elämän perusteet on kohdallaan, niin ei kannata ottaa ketään niitä horjuttamaan.

Ehkä se sai sinusta MT-fiboja, joka tarkoittaa mahdollisia raiskissyytteitä, lapsen menetystä, omaisuuden menetystä oikeudenkäyntikuluihin jne...

Vierailija
12/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pitänyt langeta jalkojesi juureen? Ei normaali yh huoli ketä tahansa. Varsinkaan tuollaista "minua ei sitten kiinnosta lasten kanssa oleskelu, että sitten pitäisi tavata lapsettomilla viikoilla" muijan kanssa.

Vierailija
13/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua ei sitten kiinnosta oleskella lapsesi kanssa." Ja sitten ko. viestin lähettäjä ah, niin yllättyy, kun viestin vastaanottaja ei halua jatkaa tutustumista. (Ja alle lapsettomien tahallista väärinymmärrystä ja loukkaantumista.)

Vierailija
14/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole tuossa iässä enää mitään pakottavaa tarvetta. Jos elämän perusteet on kohdallaan, niin ei kannata ottaa ketään niitä horjuttamaan.

Ehkä se sai sinusta MT-fiboja, joka tarkoittaa mahdollisia raiskissyytteitä, lapsen menetystä, omaisuuden menetystä oikeudenkäyntikuluihin jne...

Sinusta ne "MT-fibat" tulee.

Vierailija
15/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä. Mies on varmaankin miellyttääkseen sanonut, että ok, sopii, mutta oikeasti menettänyt kiinnostuksensa. 

Kertomasi perusteella voin kuvitella, että et ole kovinkaan lämmin tai hyväsydäminen ihminen. Se ei ole viehättävää, joten todnäk sen takia pakit. 

Näissä tapauksissa on syytä ymmärtää, että elämässä tapahtuu  odottamattomia asioita. Voi tulla tilanne, että lapsen äiti (toinen vanhempi) kuolee yllättäen onnettomuudessa. Tai äidille tulee pitkäaikainen sairaus, jolloin toinen vanhempi otaa lapsen lukseen asumaan pitemmäksi aikaa. Vakava seurustelu tai yhdessäasuminen henkilön kanssa, joka ei halua olla tekemisissä kumppanin lapsen kanssa, on silloin mahdoton tilanne.

Vierailija
16/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minua ei sitten kiinnosta oleskella lapsesi kanssa." Ja sitten ko. viestin lähettäjä ah, niin yllättyy, kun viestin vastaanottaja ei halua jatkaa tutustumista. (Ja alle lapsettomien tahallista väärinymmärrystä ja loukkaantumista.)

Mies vastasi, että se on ok.

Vierailija
17/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussa on MT-fiba.

Vierailija
18/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että yh:t, tai eronneet vanhemmat ylipäätään, olisi epätoivoisia, on ihan huuhaata. Toki itsekin tiedän pari nuorta naista, jotka saaneet lapsia jo ennen kuin on edes toisen asteen koulut saatu loppuun, ja he hyppäsivät kyllä sekunnissa uuteen suhteeseen eron jälkeen. 

Jos yh:lla on tulot, koti, elämä ylipäätään hallussa, he ovat päinvastoin paljon ronkelimpia kumppanivalinnan suhteen. Lapset on jo hankittu, niin ei ole kiirettä pariutua sen suhteen, ja lapsenkin vuoksi mietittävä tarkkaan, että kenen matkaan lähtee, vai lähteekö kenenkään. 

Vierailija
19/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuskin oikeasti haluat miestä, jonka elämää sitoo noinkin pieni lapsi vielä. Vaikket hengaisi miehen kanssa lapsiviikkoina, niin kaikki lomat yms. tulee kuitenkin ongelmaksi ja pitää aina lapsen aikataulujen mukaan mennä. 

Olen itse 48-vuotias ja en ikinä löisi enää hynttyitä yhteen (jos siis eroaisin) sellaisen miehen kanssa, jolla on vielä pienehköjä lapsia. Omat on 21 ja 16. Tämä ikäluokka ok. Toinen vielä hetken alaikäinen, mutta enemmän se on siirtymässä siihen, että tuetaan nuorten aikuisten elämää omassa kodissa kuin kuskattavia ja passattavia lapsia tässä arjessa. Nuorempi toki siis vielä kotona, mutta en voisi kuvitella miestä, jolla olisi mukanaan vaikka 8 ja 11 -vuotiaat. Saati vielä pienemmät. Apua. Mä en todellakaan enää jaksaisi elää vuosia hoidettavien ja aina huomioitavien kanssa. En ole lapsivastainen, tietenkin miehellä saisi olla lapsia, mutta aikuisia tai miltei aikuisia kiitos...

Vierailija
20/148 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taitavat edelleen hakea niitä eroja useammin. 

Syystä että miehet tekevät elämästä helvettiä jos nainen ei anna pillua, jne. Alkavat väkivaltaisiksi, laiminlyödä yhteisiä asioita, pettää, ym. Kaikki monogamiset arvot heitetään romukoppaan saman tien kun miehen pippeli ei ole enää kaiken keskiössä. 

Uskoisin että nainen pystyy hyvinkin elämään platonista kämppiselämää miehen kanssa, eikä lähde hakemaan eroa kuin pelosta ja haitasta. 

Ehkäpä tämä on osittain myös naisten vika, kun sitä seksiä annetaan auliisti, ruokitaan sitä addiktia. Pitäisi pihdata alusta loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi