Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini vaimo sai kaverini itsemurhan partaalle

Vierailija
01.11.2023 |

Kaverini vaimo halusi asumuseron, että he saavat asiat kuntoon ja voivat vahvistaa avioliittoa. Kahden viikon jälkeen kun kaveri muutti pois niin tekstiviestillä tuli ilmoitus, että avioero otetaan. Kaverini masentui täysin ja alkoi päihteettömän pitkän jakson jälkeen juomaan alkoholia ja polttamaan tupakkaa. Kävin kaverini luona ja hänen asunto oli kuin pommi. Kaljaa pitkin asuntoa, tumppeja pitkin asuntoa ja makasi omassa virtsassa lattialla. Hyvään kuntoon sai vaimonsa. Mies pääsi elämässä hienosti eteenpäin. Sai apua ja oli muuttuva mies kunnes yksi ihminen voi tämän kaiken vetää pöntöstä alas ja pilata toisen elämä 

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse päätti juoda. Miehellä on vastuu omasta elämästään, eikä eksää voi syyttää omista valinnoistaan.

Vaimolla oli täysi oikeus ottaa ero niin halutessaan. Miehen tulisi miettiä, miksi vaimo päätyi noin lyhyen erossa elämisen jakson jälkeen lopulliseen eroon.

Vierailija
2/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on itse vastuussa omasta elämästä. Jokaisella on myös lupa erota jos suhde ei toimi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuollainen tyyppi, että kännää ja kuseksii housuunsa, ei ole ihme, että nainen lähti. Hyvä, että pelasti itsensä tuollaisesta. 

Vierailija
4/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten uhriutumistarinoita, osa 123456. 

Vierailija
5/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai itsensä kuntoon, käytti paljon aikaa ja rahaa terapiaan ja kiitos tästä kaikesta työstä on = otetaan ero. Kyllä varmasti tuolla kiitoksella paranee asiat. Ap

Vierailija
6/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapa ap itse kannattelemaan miestä ja ottamaan vastuu hänen raittiudestaan.  Ei varmaan pieni homma. Jos kaverisi repsahtaa taas, syyllistä itseäsi ja ripottele tuhkaa päällesi. Sen jälkeen lue kaverisi äidin syytökset sinua kohtaan av-palstalta.

Vierailija
7/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaveri alkanut juomaan ja polttamaan jos suunnitelmista oltaisiin pidetty kiinni? Ei olisi. Hän eli iloisena ja toiveikkaina, että asiat järjestyy. Hän asennoitui siihen. Ap

Vierailija
8/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta jäädä sellaiseen suhteeseen missä ei koe olevansa onnellinen ja tasapainoinen ja jossa jatkuva milloin minkäkin asian murehtiminen ja stressaaminen on läsnä 24/7vja uhrata omaa ainutkertaista elämäänsä. Ei edes sillä verukkeella että toinen ei eroa kestäisi ja se näkyisi sitten milloin milläkin tavalla. Jokainen on itse vastuussa omista valinnoistaan ja elämästään eikä omasta rikkonaisuudestakaan ole oikeutta ketään syyllistää koska itse ratkeaa juomaan tmv. 

Vierailija
9/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Alapa ap itse kannattelemaan miestä ja ottamaan vastuu hänen raittiudestaan.  Ei varmaan pieni homma. Jos kaverisi repsahtaa taas, syyllistä itseäsi ja ripottele tuhkaa päällesi. Sen jälkeen lue kaverisi äidin syytökset sinua kohtaan av-palstalta.

En ala. Kaverini ei olisi retkahtanut jos eräs henkilö olisi edes pitänyt sanansa. 

Vierailija
10/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mies sai itsensä kuntoon, käytti paljon aikaa ja rahaa terapiaan ja kiitos tästä kaikesta työstä on = otetaan ero. Kyllä varmasti tuolla kiitoksella paranee asiat. Ap

Eli miehellä ei ollut mitään sisäistä motivaatiota muuttua, vaan olisi halunnut olla mielenterveysongelmainen alkoholisti, mutta vaimo pakotti kalliiseen terapiaan?

Monen raitistuneen alkoholistin luonne muuttuu. Silloin suhteen joutuu puntaroimaan uusiksi. Miehen vaimolla ei ollut mitään velvollisuutta käyttää elämänsä kaverisi tukihenkilönä olemiseen. Hän ei liity kaverisi alkoholismiin mitenkään.

Vierailija
11/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaimo on siis joutunut katselemaan jotain viinaan menevää mt-potilasta kauankin ennen kuin tajusi, että nyt ei jaksa enää. Ja kiitollinen pitäisi vielä olla ukolle.

Vierailija
12/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta jäädä sellaiseen suhteeseen missä ei koe olevansa onnellinen ja tasapainoinen ja jossa jatkuva milloin minkäkin asian murehtiminen ja stressaaminen on läsnä 24/7vja uhrata omaa ainutkertaista elämäänsä. Ei edes sillä verukkeella että toinen ei eroa kestäisi ja se näkyisi sitten milloin milläkin tavalla. Jokainen on itse vastuussa omista valinnoistaan ja elämästään eikä omasta rikkonaisuudestakaan ole oikeutta ketään syyllistää koska itse ratkeaa juomaan tmv. 

Eli aivan sama vaikka olisi tappanut itsensä? Siinä olisi jäänyt lapsi ilman isää. Mitä? Olisiko äiti sanonut sitten lapselle? "Hän vain tappio itsensä ihan ilman mitään syytä"  AP.

Vierailija
13/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eli aivan sama vaikka olisi tappanut itsensä? Siinä olisi jäänyt lapsi ilman isää. Mitä? Olisiko äiti sanonut sitten lapselle? "Hän vain tappio itsensä ihan ilman mitään syytä"  AP.

No todellakin aivan sama. Minkäs sille kukaan voi, jos joku päättää tehdä lopullisen temppunsa. Yleensä juuri tuollaiset luuserit, jotka eivät ajattele muita kuin itseään.

Vierailija
14/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En ala. Kaverini ei olisi retkahtanut jos eräs henkilö olisi edes pitänyt sanansa. 

Eli sinullekaan ei oikeasti kelpaa kusitolpan ja kannattelijan paikka kaverisi elämässä.

Oletko pohtinut myös sitä, joutuiko kaverisi vaimo hoitamaan eron näin, koska pelkäsi kaverisi muutoin pahoinpitelevän tai tappavan hänet, kun noin voimakkaasti nytkin eroon reagoi? Kyllä ex-vaimollakin on oikeus turvalliseen eroon.

Vierailija
15/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pysyä avioliitossa ettei kumppani juo iiteensä hengiltä?

Vierailija
16/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on vässykkä. Kenenkään naisen vuoksi ei kannata toimia noin.

Vierailija
17/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan oma ratkaisunsa olisi ollut myös siinä tapauksessa eikä siitä olisi ollut syyllistäminen yhtään ketään toista ihmistä. Kenelläkään ei ole mitään oikeutta velvoittaa toista ihmistä uhraamaan omaa elämäänsä ja hyvinvointiaan vain siksi että itse on mt-ongelmainen, alkoholismiin taipuvainen yms. eikä kykene itse seisomaan omilla jaloillaan kaikessa toisesta ihmisestä riippuvaisuudessaan. 

Vierailija
18/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eli sinullekaan ei oikeasti kelpaa kusitolpan ja kannattelijan paikka kaverisi elämässä.

Oletko pohtinut myös sitä, joutuiko kaverisi vaimo hoitamaan eron näin, koska pelkäsi kaverisi muutoin pahoinpitelevän tai tappavan hänet, kun noin voimakkaasti nytkin eroon reagoi? Kyllä ex-vaimollakin on oikeus turvalliseen eroon.

Ja kaverillani oikeus saada tulosta kalliista terapiasta. Ap

Vierailija
19/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivottavasti pystyt olemaan kaverisi tukena. Ero voi joskus satuttaa pahasti, mutta kyllä siitä voi myös selvitä. Tsemppiä sinulle ja kaverillesi! <3 

Vierailija
20/118 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuinen mies ryyppäsi, sotki kämppänsä ja kuseksi housuihinsa ja syy oli vaimon??

Just🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä