Sain pakit mieheltä, joka on vuoroviikkoisä
Jännä, kun täällä palstalla kirjoitetaan, että yh:t ja vuoroviikkovanhemat ovat niin epätoivoisia, että he kelpuuttaavat kumppaniksi ihan kenet vaan.
Olen siis lapseton nainen. olin treffeillä 44-vuotiaan miehen kanssa, jolla on 9-vuotias lapsi vuoroviikoin. Tutustuttiin Tinderissä ja kirjoitin hänelle, että minua ei sitten kiinnosta lasten kanssa oleskelu, että sitten pitäisi tavata lapsettomilla viikoilla. Mies vastasi, että se on ok.
Olisin halunnut tavata häntä uudelleen, mutta hän ei halua.
Sitähän ei tiedä, että miksi ei halua jatkaa tutustumista, voi olla, että hänellä vaikka on jo juttua jonkun kanssa meneillään ja haluaa keskittyä siihen tai ehkä hän kuitenkin mietti asiaa tarkemmin ja päätti, että kyllä hän sittenkin haluaa lapselleen varaäidin/lastenhoitajan.
Kommentit (148)
Siihen voi olla miljoonaa syytä, miksi hän antoi pakit. Tässä muutamia skenaarioita:
- hän on deittaillut viime aikoina aktiivisesti ja hän on kiinnostunut jatkamaan tutustumista jonkun toisen kanssa. Hän kävi vaan tsekkaamassa sinut.
- hän sittenkin on sitä mieltä, että haluaa kumppaniksi naisen, jonka kanssa voi viettää aikaa yhdessä perheenä lapsen kanssa (riippumatta siitä, haluaako lapsi edes tutustua isän uuteen naisystävään)
- hän ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä
- hän ei ole kiinnostunut sinusta edes FWB suhteeseen, koska hänellä on jo FWB kaveri tai ei edes ole kiinnostunut FWB virityksistä
Tämä on ihan yksinkertaista. Mies ei vain tuntenut sinuun vetoa. Lapsilla tuskin oli asian kanssa tekemistä edes. Yritä nyt vain elää sen faktan kanssa, että kaikki eivät päätä pahkaa sinuun ihastu.
Vuoroviikkoisällä ei ole mitään syytä etsiä äitiä lapselleen. Lapsellahan on jo äiti. Joten kyse oli ainoastaan siitä, ettei ap ollut muuten tarpeeksi kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, jolla on lapsia. On käytettyä tavaraa, sellainen kakkosluokan jämäpala.
Ok, olet varmasti ykköslaatua, kun kukaan ei ole halunnut saada kanssasi lasta. Onneksi olkoon vanha kuovi.
Todennäköisesti se mies on tosi suosittu Tinderissä, että hänellä kyllä on valinnanvaraa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä.
No kerran eräs 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä Tinderissä olisi kuitenkin halunnut tutustua minuun, vaikka olin kirjoittanut, etten pidä lasten kanssa oleskelusta ja etsin lapsetonta miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä.
No kerran eräs 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä Tinderissä olisi kuitenkin halunnut tutustua minuun, vaikka olin kirjoittanut, etten pidä lasten kanssa oleskelusta ja etsin lapsetonta miestä
Eli olisi voinut kerran pari nusasta, ei sen enempää. Typerys olet.
Ehkä se mies ajatteli, että hän kuitenkin haluaa sellaisen naisen, joka voi leikkiä äitiä hänen lapselleen.