Sain pakit mieheltä, joka on vuoroviikkoisä
Jännä, kun täällä palstalla kirjoitetaan, että yh:t ja vuoroviikkovanhemat ovat niin epätoivoisia, että he kelpuuttaavat kumppaniksi ihan kenet vaan.
Olen siis lapseton nainen. olin treffeillä 44-vuotiaan miehen kanssa, jolla on 9-vuotias lapsi vuoroviikoin. Tutustuttiin Tinderissä ja kirjoitin hänelle, että minua ei sitten kiinnosta lasten kanssa oleskelu, että sitten pitäisi tavata lapsettomilla viikoilla. Mies vastasi, että se on ok.
Olisin halunnut tavata häntä uudelleen, mutta hän ei halua.
Sitähän ei tiedä, että miksi ei halua jatkaa tutustumista, voi olla, että hänellä vaikka on jo juttua jonkun kanssa meneillään ja haluaa keskittyä siihen tai ehkä hän kuitenkin mietti asiaa tarkemmin ja päätti, että kyllä hän sittenkin haluaa lapselleen varaäidin/lastenhoitajan.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikä tässä oli yllättävää? Tietenkään kukaan täysijärkinen ei halua tutustua lähemmin ihmiseen, jolle lapsi on potentiaalisesti ongelma.
Ei se lapsi ole minulle ongelma, mä vaan totesin, että minua ei kiinnosta tutustua hänen lapseen ja että olen kiinnostunut tapailusta lapsettomilla viikoilla.
En suoraan sanottuna usko, että sitä lastakaan kiinnostaa kauheasti tutustua isän tyttöystävään.
Miksei se riitä, että tapaillaan vain joka toinen viikko?
Ap
Kyllähän se sinulle ongelma on kuten jo aloituksesa kerroit. Miksi muuten tarinoit tällaista paskaa nettiin?
Kyllä joka toinen viikko tapailu riittää monille. Mutta miksi vanhempi tahtoisi tapailla lapsivihaajaa alkuunkaan? Hehän ovat hulluja. Itse lapsettomana miehenä (enkä haluakaan) en ikinä deittailisi naista joka ilmaisee inhoavansa lapsia. Mt-ongelmaisuus isoin turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, jolla on lapsia. On käytettyä tavaraa, sellainen kakkosluokan jämäpala.
Ja tämähän toki koskee myös naisia, jolla on lapsia, eikö vaan? Kakkosluokan jämäpaloja.
Kyllä. Koskee ehdottomasti molempia sukupuolia. Sen takia kirjoitinkin että ihmiseen. Olen itse nainen.
Mutta silti olisi vuoroviikkoisä kuitenkin kelvannut?
Ei onneksi ole tarvinnut sellaiseen tyytyä, kun löytyi ihana vela mies. Mieluummin olisin yksin kuin jonkun isämiehen kanssa.
Miksi sitten olet kiinnostunut isimiehistä
Ei se ketään kunnolliseksi tee, että on lapseton. Miehesi ja sinä olette kaikkea muuta kuin kunnollisia.
Itse en sekaantuisi ihmiseen, joka on niin itsekäs ja tyhmä, että tekee lapsia tähän pahaan maailmaan. Lapsia tehdään pelkästään itsekkäistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ap että yh-miehelle pitäisi kelvata kuka vain?
Olen ollut siinä käsityksessä, että yh-isille ei ole valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa.
Ap
Toisaalta eipä kenenkään ole pakko myöskään ottaa puolisoa, jos ei mieleistä löydy. Entisaikaan yh-isän oli pakko avioitua nopeasti, nykyään kunnallisen päivähoidon ja arvojen muutoksen ansiosta voi ihan hyvin olla sinkkuisä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en sekaantuisi ihmiseen, joka on niin itsekäs ja tyhmä, että tekee lapsia tähän pahaan maailmaan. Lapsia tehdään pelkästään itsekkäistä syistä.
Jokainen ihminen tekee kaikki valintansa itsekkäistä syistä.
Onneksi monikaan ei sinuun sekaantuisi, olet sen verran kipeä tapaus. Ei ihme ettei ole paljoa valinnanvaraa suhdemarkkinoilla.
Vuoroviikkoisät muuten harvemmin homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikä tässä oli yllättävää? Tietenkään kukaan täysijärkinen ei halua tutustua lähemmin ihmiseen, jolle lapsi on potentiaalisesti ongelma.
Ei se lapsi ole minulle ongelma, mä vaan totesin, että minua ei kiinnosta tutustua hänen lapseen ja että olen kiinnostunut tapailusta lapsettomilla viikoilla.
En suoraan sanottuna usko, että sitä lastakaan kiinnostaa kauheasti tutustua isän tyttöystävään.
Miksei se riitä, että tapaillaan vain joka toinen viikko?
Ap
Veikkaan, että jos paketti olisi ollut kaikin puolin kiinnostava, se joka toinen viikko tapailu olisi voinut kiinnostaa miestä ainakin jonkin aikaa. Ja vastaavasti vaikka olisit ollut innokas ryhtymään bonusäidiksi, olisit siitä huolimatta ehkä saanut pakit.
Ihmistähän tuossa viime kädessä etsitään, ei sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä. Mies on varmaankin miellyttääkseen sanonut, että ok, sopii, mutta oikeasti menettänyt kiinnostuksensa.
Kertomasi perusteella voin kuvitella, että et ole kovinkaan lämmin tai hyväsydäminen ihminen. Se ei ole viehättävää, joten todnäk sen takia pakit.
Ei pidä lapsista = kylmä ja huonosydäminen? Just.
Ymmärsit ihan oikein. Yleensä narsisti, autismin kirjolla tai epävakaa persoonallisuushäiriö.
Ja tällainen kommentointi sen sijaan on todella rakastavaa ja ihmisystävällistä?
Entäs ne vanhemmat, joita muutes
Muistathan kertoa omalle jälkeläiselle, että hylkäät hänen vihattuna saastana jos hän ei tee omia lapsia. Koska velat on kylmiä häiriintyneitä narsisteja. Tietääpä kersa että mamman rakkaus riippuu lapsenlapsista.
Vierailija kirjoitti:
No tässähän se syy pakeille onkin. Mies saa parisuhteessa lisäarvoa elämäänsä vain seksistä. Parisuhde itsessään on pelkkä stressitekijä ja taloudellinen rasite.
Taloudellinen rasite kun asumiskulut ja ruokakulut jaetaan? Parisuhde pelkkä stressitekijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että miehet ylipäätään eroavat lastensa äideistä kertoo että he ovat täysin delusionaalisia ja tärähtäneitä, kuvitellessaan että saavat yhtään mitään enää sen jälkeen.
Minkä sille mahtaa, jos vaimo päättää erota?
No eihän sille totta tosiaan enää tuossa kohtaa mitään voi. Aiemmin olis ehkä voinutkin. Esimerkiksi jättämällä sen pettämisen välistä.
Sanoiko hän pettäneensä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ap että yh-miehelle pitäisi kelvata kuka vain?
Olen ollut siinä käsityksessä, että yh-isille ei ole valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa.
Ap
Luulo ei ole tiedon väärti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono vanhempi saisi olla, että suostuisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka heti alkuun ilmoittaa, että ei halua lapsia elämäänsä. Mies on varmaankin miellyttääkseen sanonut, että ok, sopii, mutta oikeasti menettänyt kiinnostuksensa.
Kertomasi perusteella voin kuvitella, että et ole kovinkaan lämmin tai hyväsydäminen ihminen. Se ei ole viehättävää, joten todnäk sen takia pakit.
Ei pidä lapsista = kylmä ja huonosydäminen? Just.
Ymmärsit ihan oikein. Yleensä narsisti, autismin kirjolla tai epävakaa persoonallisuushäiriö.
Ja tällainen kommentointi sen sijaan on todella rakastavaa ja ihmisystävä
Voi sinua pientä sekopäätä. Vela ei ole automaattisesti lapsivihaaja! Päästään terve vela ei vihaa lapsia ollenkaan, ei vaan halua omaa! Sunlaiset toisia ihmisiä vihaavat sitten asia erikseen.
Et vaan ollut riittävän hyvännäköinen
En vaadi saavani lapsenlapsia. Lapseni tekevät itse elämänsä isot päätökset, ja jos he haluavat olla veloja, se on heidän asiansa ja tuen heitä täysin. Minä olen rakastanut ja hellinyt heitä pieninä niin paljon, että mitään ei tarvitse enää korvata seuraavan sukupolven kohdalla.
Mutta jos saisin kuulla kenenkään lapsistani vihaavan lapsia, olisin kyllä surullinen, hämmentynyt ja miettisin, mitä tein pieleen.
Vierailija kirjoitti:
En vaadi saavani lapsenlapsia. Lapseni tekevät itse elämänsä isot päätökset, ja jos he haluavat olla veloja, se on heidän asiansa ja tuen heitä täysin. Minä olen rakastanut ja hellinyt heitä pieninä niin paljon, että mitään ei tarvitse enää korvata seuraavan sukupolven kohdalla.
Mutta jos saisin kuulla kenenkään lapsistani vihaavan lapsia, olisin kyllä surullinen, hämmentynyt ja miettisin, mitä tein pieleen.
Miksi sitten vihaat muita veloja, jos kerran omien lasten veluus olisi kuitenkin ok? Taidat itsekin olla häiriintynyt ihmisvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vihaat muita veloja, jos kerran omien lasten veluus olisi kuitenkin ok? Taidat itsekin olla häiriintynyt ihmisvihaaja.
En vihaa ketään, mutta kokisin itseni epäonnistuneeksi vanhempana, jos lapseni vihaisi jotakin täysin syytöntä ihmisryhmää. Ja kirjoitukseni oli täysi ohis tähän aiheeseen.
Mä en ymmärrä tätä vastakkainasettelua, että jos olet vela, niin se kuulemma tarkoittaa sitä, että vihaat lapsia. Minä ainakaan en halua omia lapsia siksi, koska minusta pikkulapsiarki on kuormittavaa enkä pidä lapsista niin paljon, että haluaisin omaa. Jos tykkäsin lapsista tosi paljon ja pikkulasten kanssa arki tuntuisi ihanalta, niin toki sitten hankkisin lapsen.
Kerran eräs eläkeikäinen nainen kysyi minulta, että olenko minä raskausvastainen, kun en halua omia lapsia. Miten hän voi kuvitella, että minä vastustaisin muiden ihmisten lapsi suunnitelmia vain siksi, että minä en halua omia lapsia? Sehän olisi ihan sama, kun minä sanoisin, että en välitä kissoista, ja joku kysyisi, "oletko siis sitä mieltä, että kenenkään muunkaan ei pidä omistaa kissaa?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa ketään, mutta kokisin itseni epäonnistuneeksi vanhempana, jos lapseni vihaisi jotakin täysin syytöntä ihmisryhmää. Ja kirjoitukseni oli täysi ohis tähän aiheeseen.
Nii-in... Olisiko pointti ollut se että KUKAAN ei ole tässä ketjussa sanonut _vihaavansa_ lapsia, vaan te velavihaajat muodostitte ihan itse sen olkiukon. Sun vanhemmat on selkeästi epöonnistuneet, kun vihaat täysin syytöntä ihmisryhmää (veloja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässähän se syy pakeille onkin. Mies saa parisuhteessa lisäarvoa elämäänsä vain seksistä. Parisuhde itsessään on pelkkä stressitekijä ja taloudellinen rasite.
Taloudellinen rasite kun asumiskulut ja ruokakulut jaetaan? Parisuhde pelkkä stressitekijä?
Kyllä, pelkkä taloudellinen rasite ja stressitekijä. Mies maksaa yleensä suurimman osan kuluista, koska tienaakin enemmän. Lisäksi miehen ylimääräinen raha on aina korvamerkitty yhteisen kodin remontoimiseen ja kunnossapitoon. Järkevintä on hommata varallisuus yksin ja pysyä yksinasujana, jos vaan lapsiluku on täynnä. Muuten saat maksaa ensin 2/3 asumiskuluista, teet kaikki rempat yksin ja maksat vielä eron jälkeen talosta taas puolet. Yhdessä asuessa ainoa sun oma tila, missä saat kuunnella mieleistäsi musiikkia ja säilyttää omia tavaroitasi, on autotalli tai joku muu man cave.
Miehen ei kannata asua enää kenenkään naisen kanssa yhdessä, kun lapsiluku on täynnä ja oma asunto on maksettu.
En ole kiinnostunut.🤗 isimiehet eivät ole makuuni, kun on kunnollinen mies Itselläni.