Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos joku sanoisi että "näytätpä vanhalta"?

Vierailija
18.03.2025 |

No?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sen ikäinen kun on. Tiedostan ikäni joten en loukkaantuisi. Lääkärinlausunnossakin lukee "ikäisensä näköinen".

Vierailija
42/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en. Olen vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se pahalta tuntuisi mutta kuten kaikki tiedämme, tuollaista laukovia moukkia on keskuudessamme esimerkiksi työpaikoilla.

Itsestäni on tuntunut vähän kyseenalaiselta tokaisu "Ai, minä luulin et oot nuorempi"  kun olen kertonut ikäni.

En ole kehdannut kysyä koskaan, miksi vaikutan nuoremmalta, juttujen vai ulkonäön perusteella.

Vierailija
44/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Ei ole koskaan tapahtunut. Yli 30v asti piti näyttää henkkarit kaupan kassalla vaikka pullon simaa olisi ostanut.

Vierailija
45/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulen ristiriitaisia eri ihmisiltä.

Jotkut ihmettelee ikää kun näytän kuulemma 2kymppiseltä (olen 34) sitten taas jotkut tädittelee korostetusti ja teitittelee xDD

Mun ikä ei kuulu onneksi kellekään

Vierailija
46/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olsihan se vaihtelua saada kuulla, että näyttäisi vanhalta. Kuin kuulla, että mikä luulen olevani pyykkilautavatsoineni tai miksi olen niin saatanan lyhyt tai kyselyjä, että onko mulla huonoäiti suhde kun olen treenannut niin sairaasti, kun se on kuitenkin turhaa jos ei ole rahaa.....

Ilmainen vinkki: älä liiku päihtyneiden seurassa. Jää känniavautumiset kuulematta. Ihmiset edelleen jauhavat paskaa, mutta tekevät sen selkäsi takana.

Vierailija
47/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka sanoisi. Jos joku lapsi, en loukkaantuisi. Jos joku samanikäinen, saattaisin loukkaantua. Harvemmin tuota hyvällä sanotaan.

Vierailija
48/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En (en jaksa loukkaantua pienistä), mutta pitäisin sanojaa epätahdikkaana.

Hakemassa sana on tahditon.

Vierailija
49/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen vanha.

N54

Vierailija
50/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkaantuisin tosiasioista? Paremminkin olisin otettu kun joku sanoo asiat niin kuin ne ovat.

M 50

Vierailija
51/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kuka sanoisi. Jos joku lapsi, en loukkaantuisi. Jos joku samanikäinen, saattaisin loukkaantua. Harvemmin tuota hyvällä sanotaan.

Juuri näin. Kyllähän se aina tuntuu ikävältä, että joku haluaa ehdoin tahdoin loukata, kun voisi hyvin jättää loukkaamattakin.

Vierailija
52/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun sanottu että näkö parantunut, mutta ulkonäkö huonontunut. Mulle heitti eräs tuttava tämän kun kerroin näköni parantuneen. Kai se oli huumoriksi tarkoitettu, ja heitinkin että asia korjaantuu kun ottaa silmälasit pois. Ei tuo silti kovin tahdikasta kun sanoja mies ja itse nainen.

Vierailija
53/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin: No viddu, ei tehoa 50+ vitamiinit. 

Ja nauraisin päälle. 

Olen vanha. Ei haittaa. Tyytyväinen olen etten ole nuori tässä maailman ajassa. 

Vierailija
54/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kehutaan aina nuoremman näköiseksi. Olen 50v.

Sulla on näköjään pahoja ongelmia ymmärtää aloituksen kysymystä. Kysypä vaikka naapurilta apua, jos se selittää sulle mitä kysymys tarkoittaa.

Vierailija
55/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun sanottu että näkö parantunut, mutta ulkonäkö huonontunut. Mulle heitti eräs tuttava tämän kun kerroin näköni parantuneen. Kai se oli huumoriksi tarkoitettu, ja heitinkin että asia korjaantuu kun ottaa silmälasit pois. Ei tuo silti kovin tahdikasta kun sanoja mies ja itse nainen.

Lisään vielä, mies yli 20 v vanhempi minua.

Vierailija
56/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän tyrmistyisin siitä miten tahditon sanoja on. Ja eihän tuo kivalta kuulostaisi.

Vierailija
57/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi loukkaantuisin tosiasioista? Paremminkin olisin otettu kun joku sanoo asiat niin kuin ne ovat.

M 50

Tykkäätkö sitten siitä, jos sinulle kerrotaan, että olet tyhmä, mauton, hidas, epärehellinen, laiska jne.? Jonkun mielestä varmaankin olet ainakin jotain näistä.

Vierailija
58/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, sillä enemmän tuntisin sääliä ja huolta sanojasta, kuten aloituksen tekijästä, joka edes kysyy tälläistä, sillä kyseinen tyyppi tarvitsee selvästi hoitoa ja huolenpitoa ja vaatii vielä paljon taitojen ja hienotunteisuuden oppimista. Luulen ap. olevan joku 12v 

Vierailija
59/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut että maalla varsinkin päivitellään että "kylläpä se tuokin on vanhentunut", niillä itttelläään on suun ympärys täynnä ns. katkeran naisen viivoja, tulleet varmaan toisten asioitten vatvomisesta? Pitävät itseään kauniina nämä ihmiset ja ihmettelen mistä se itsetunto tulee. 

Toinen vastaava on "kylläpä se on lihonut". Kommentoija ei usein ole itse normaalipainoinen, mutta varaa on arvostella.

Vierailija
60/117 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta Kyllä sanoisin kommentoijalle että senhan riippuu mihin vertaa eli mihin nähden vanhalta. Tuntematon ei edes voi tämmöistä kommentoida koska ei tiedä ikääni. Mitä jos olenkin nuorennäköinen 60v?

Jos sanoja omaa ikäluokkaani ja näyttää ikäiseltään niin sanoisin kuten sinäkin tällaiset 40v joita ollaankin mutta onko se nyt mikään vanha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä