Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos joku sanoisi että "näytätpä vanhalta"?

Vierailija
18.03.2025 |

No?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En (en jaksa loukkaantua pienistä), mutta pitäisin sanojaa epätahdikkaana.

Vierailija
2/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin tai enemmänkin suuttuisin siitä, että jonkun pitää olla noin epäkorrekti. Sanoisin jotain yhtä ihanaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kehutaan aina nuoremman näköiseksi. Olen 50v.

Vierailija
4/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta kauhistuisin sydänjuuriani myöten. 

Vierailija
5/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sanojasta. 

Sukulaiset, jotka eivät ole nähneet pitkään aikaan, voisivat sanoa noin.

Ventovieraan heittoja ihmettelisin. Sanomisilla kun yleensä pyritään johonkin. Saattaisin heittää jotain takaisin. 

T: Tuntematon 

Vierailija
6/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä loukkaantuisinko, mutta selvää on että sanoja tarkoitti loukata.

Vierailija
7/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Onneks ei kukaan ole vielä sanonut. Mun serkkua 32v luultiin äidikseen, joka on 71v. 

Vierailija
8/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tottahan tuo sanoisi.

Vierailija
9/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loukkaa sillloin, kun vanhat sanoo niin. Nuoret ymmärtäisi, jos joku sanoisi. He eivät välitä...

Vanhoilla ei tunnu aina olevan realistista käsitystä siitä, miten vanhalta se oma naama näyttää. On turha vaivautua arvostelemaan muita. Riittäisi, kun katsoisi peiliin ja olisi rehellinen siitä, mitä näkee. Kukaan kuudennella kymmenellä oleva ei näytä nuorelta.

Vierailija
10/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Olen muutenkin harmaantunut, niin kyllä se selkeä loukkaus olisi.

Vierailija
11/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mieheni sanoi eräänä päivänä noin. Tottahan se on! Kimpassa oltu 30 vuotta.

Vierailija
12/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan. Olen muutenkin harmaantunut, niin kyllä se selkeä loukkaus olisi.

Sinä ajattelet sen noin päin? Että jos se näkyy, siitä ei tarvitse huomautella.

Tuntuu, ettei tuollaiset seikat vaikuta asiaan. Ne jotka huomauttelee, on muutenkin ilkeitä ihmisiä. Huomauttavat heti, jos on jokin näkyvä syy, mistä huomauttaa. Lasken ilkeydeksi senkin, ettei ikinä mieti, mitä suustaan päästää.

Vierailija
13/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanha.

Vierailija
14/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kehutaan aina nuoremman näköiseksi. Olen 50v.

Ei kauan. Se loppuu pian.

Vierailija
15/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, ettei tuollaiset seikat vaikuta asiaan. Ne jotka huomauttelee, on muutenkin ilkeitä ihmisiä. Huomauttavat heti, jos on jokin näkyvä syy, mistä huomauttaa. Lasken ilkeydeksi senkin, ettei ikinä mieti, mitä suustaan päästää.

Joo. No miten päin se pitäisi sitten ajatella? Tiedän vanhentuneeni ja näyttäväni vanhalle, joten jos joku sen vielä kokee tarpeelliseksi mulle tiedottaa, niin loukkaamistahan se juurikin on. Sanoisin varmaan jotain yhtä herttaista takaisin.

Vierailija
16/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannun kaikista ulkonäkökommenteista ellen itse ole niitä pyytänyt. Niin kehuista kuin muistakin.

Vierailija
17/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan vanhuutta enemmän kuin nuoruutta, joten en loukkaantuisi. "Näytätpä nuorelta" ei myöskään ole mikään kehu, kun miettii mitä siinä oikeasti sanotaan. 

Vierailija
18/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noita kommentteja jakelevat tuttavat, ystävät ja sukulaiset, jotka eivät ole katsoneet vähään aikaan peiliin. Kuvittelevat että vuosien saatossa oma ulkonäkö ei ole muuttunut, mutta muut ovat vanhentuneet.

Vierailija
19/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olsihan se vaihtelua saada kuulla, että näyttäisi vanhalta. Kuin kuulla, että mikä luulen olevani pyykkilautavatsoineni tai miksi olen niin saatanan lyhyt tai kyselyjä, että onko mulla huonoäiti suhde kun olen treenannut niin sairaasti, kun se on kuitenkin turhaa jos ei ole rahaa.....

Vierailija
20/117 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. No miten päin se pitäisi sitten ajatella? Tiedän vanhentuneeni ja näyttäväni vanhalle, joten jos joku sen vielä kokee tarpeelliseksi mulle tiedottaa, niin loukkaamistahan se juurikin on. Sanoisin varmaan jotain yhtä herttaista takaisin.

Ajattelin itse niin, että jotkut on tosiaan niin taukkeja, että ajattelevat ääneen nähdessään jotain ilmeisen selvää. Se ei välttämättä ole loukkaus tai sellaiseksi tarkoitettu.

Mutta onko sillä väliä, jos ja kun lopputulos on sama. Tietysti se loukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän